Onko noloa olla raskaana?
Eli juu kaikki tietää mitä puuhailtiin poikkiksen kaa. Oon nyt ollu raskaana 3kk ja oon 24v. Nolottaa hirveästi muiden ihmisten seurassa.
Kommentit (18)
Kaikki tietää että on antanu paljaalla. Itse pukeuduin kaapuihin peittääkseni raskausvatsan ja välttelin julkisia paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään noloa ole.
Mutta kaikki tietää että olen antanut hänen laskea kermansa mimuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään noloa ole.
Mutta kaikki tietää että olen antanut hänen laskea kermansa mimuun.
Kaikki tietää sen muutenkin.
Niin, kaikkihan ajattelee lapsettomien pariskuntien olevan vain ystäviä keskenään, korkeintaan platonista rakkautta.
Ap ei ole raskaana eikä voisi edes olla, kunhan vain kiihottuu ajatellessaan, etttä "toi on pannu tota".
No onhan se raskausmaha aika ällöttävä, sori vaan
Onko tämä nyt huono provo vai jonkun jälkeenjääneen aloitus?
Jos olet naimisissa tai avoliitossa ja seurustellut 3 vuotta tai enemmän lapsen isän kanssa, eikä teillä ole muille tilitettyjä hirveitä suhdedraamoja tai pettämiskuvioita, niin ei ole noloa.
Näinkö pitkälle tässä on menty? Ei voi hankkiutua raskaaksi, koska joko kaikki tietää että on tullut pannuksi tai sitten maha voi näyttää rumalta. Voi aikoja, voi tapoja - ja nimenomaan suhtautumistapoja!
Vierailija kirjoitti:
Näinkö pitkälle tässä on menty? Ei voi hankkiutua raskaaksi, koska joko kaikki tietää että on tullut pannuksi tai sitten maha voi näyttää rumalta. Voi aikoja, voi tapoja - ja nimenomaan suhtautumistapoja!
No minun työkaverikin ihan muina miehinä kysyi että oliko seksi hyvää ku maha noin pullottaa.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se raskausmaha aika ällöttävä, sori vaan
Joo :(
Kuinkahan paljon mahtaa AP:tä nolottaa sitten, kun tajuaa, mitä hänen omat vanhempansa ovat puuhanneet, että hän on ylipäätään olemassa?
Eikö tämä käänny niinpäin, että miehelle olisi noloa jos naisensa ei koskaan ole raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä käänny niinpäin, että miehelle olisi noloa jos naisensa ei koskaan ole raskaana?
Kyllä!
Terveisin lapseton ja siis oletettu tuhkamuna, 49
Näyttää se olevan naisten mielestä, koska äärimmäisen harvoin näen raskaana olevan naisen!