Romani"leiri" jossa tyttö asui.
Talo näyttää kyllä hienolta ulkoapäin, miten tuollaista voi kutsua leiriksi?
Kommentit (25)
Hienolta joo ehkä suomistandardeilla, ei normaaleilla länsimaalaisella mittapuulla.
niillä on noita laittomia rakennuksia rakennettuna leiripaikoille. Ainakin englannissa niitä on sitten häädetty niistä.
Mutta minusta näyttää kovin kivalta tytön huone ja vaatekaappi yms. Jos sillä on tollaset olot olleet niin on mahdollista että parempiin oloihin on päässyt jos vanhemmat on jotain kiertolaisia tai pätkätyöläisiä jotka matkustaa ympäri lyhyiden työpätkien perässä.
Mun mielestä lavastettu, osa kengistä esim. liian pieniä.
Tuolta siis näyttää se miten heikompiosaiset tulevat toimeen Euroopan heikompiosaisimmassa maassa. Kyllä täytyy Suomesta pistää sinne ehdottomasti lisää rahaa. Solidaarisuutta!
tämän vangitun pariskunnan sukulainen väittää, että blondilapsella oli oma huone, ja että häntä kohdeltiin paremmin kuin muita lapsia. karmaisevaa. Mutta täytyy kai hyvästä kauppatavarasta huolehtia.
niillä oli 14 lasta ja _yksi_ makuuhuone jonka sisältö on esitelty tässä videossa ! :) huomatkaa esim kengät ovat kaikki eri kokoisia ja vaatteita hämmentävän vähän vaikkakin nättejä ja värikyniä huolella aseteltu lattialle
Aina voi väittää, mutta minä en usko, että ne kaikki muut 15 asui kyökissä jaa tyttö muka yksinään talon ainoassa huoneessa.
Ne väittää, että se oli ainoa makkari tai että hän oli ainoa lapsi,jolla oli oma huone. Miksi? tai ehken halua tietää...
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 13:56"]
Oliko se talon ainoa huone?
[/quote]
oli talon ainut makuuhuone. ja 10 lasta. melko hämärää.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 13:59"]
Ne väittää, että se oli ainoa makkari tai että hän oli ainoa lapsi,jolla oli oma huone. Miksi? tai ehken halua tietää...
[/quote]
kuulemma sai erityiskohtelua koska oli vaalea ja kaunis, siis erityinen.
minua hämmästyttää se, että vain tästä yhdestä lapsesta puhutaan, koska hän on vaalea ja eri näköinen kun muut. Eihän ne muutkaan lapset ole välttämättä pariskunnan omia, vaikka ovatkin ilmeisesti tummia, eikö heidät kaikki pitäisi testata?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:06"]
minua hämmästyttää se, että vain tästä yhdestä lapsesta puhutaan, koska hän on vaalea ja eri näköinen kun muut. Eihän ne muutkaan lapset ole välttämättä pariskunnan omia, vaikka ovatkin ilmeisesti tummia, eikö heidät kaikki pitäisi testata?
[/quote]
on testattu, vain kolme lapsista oli pariskunnan omia.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:08"]
[/quote]
[/quote]
mutta tämä yksi vaalea on ainoa, josta ainakin täällä Suomessa kohutaan. Koska hän on vaalea?
Mistä päättelet ettei heitä testata? Varmasti testataan kun poliisi tutkii tätä ihmiskauppana.
No kun vain hän näyttää siltä, että sukujuuret voisi olla täällä...
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:08"]
[/quote]
[/quote]
mutta tämä yksi vaalea on ainoa, josta ainakin täällä Suomessa kohutaan. Koska hän on vaalea?
[/quote]
koska saattaa olla pohjoisesta kotoisin, ja poliisi kaipaa johtolankoja.
Vaaleasta tytöstä kohutaan Briteissä ei Kreikassa. On hyvää mainosta lastentijärjestölle joka saa nyt paljon lahjoituksia. Toisin sanoen tyttöä pidetään edelleen tanssivana pellenä jonka avulla rahastetaan. Opetelkaa nyt erottamaan asiat toisistaan. Iltisten jutut ovat suomennettuja kopioita brittilehdistä.
Tuskin on rakennuslupia tai mitään muitakaan lupia. Tai kunnallistekniikkaa. Kunhan on vain asetuttu.