Kuka puolustaisi Annelia tällaista vastaan?
Tulipa taas järkyttävän surullinen olo kun luin siitä miten Aueria oli viimeisenä oikeudenkäyntipäivänä grillattu siitä, miksi hän puhuu jostain Hannun huutamisesta. Tässä voi jokainen kuunnella häkenauhalta miten tämä juttu menee. Nauhalta kuullaan miten Jukka huutaa "No lähe Annu auttaan", näin:
http://www.nbl.fi/~nbl3145/litter/nolaheannub.wma
Syyttäjä tosin väittää että tässä huudetaan No vähä voit auttaakii, mutta minä en sitä pysty kuulemaan vaikka kuinka yritän.
Noh, joka tapauksessa Jukan hammassilta on lyöty ulos suusta ja ulosanti on siitä tai muista vammoista tai hädästä johtuen epäselvää, ja minä ainakin kuulen tuossa joka kerta no lähe (h)annu auttaa. Jokainen voi testata tätä itse yrittämällä sanoa toimimattomalla suulla no lähe Annu auttaan tai Tule Annu. Nimittäin, lähe Annu auttaan -repliikkiä seuraa heti uusi (h)Annu, "Tule Annu", kas näin (kuuntele vain Jukan huudot Annelin puheen seasta):
Pyydä Jaannea! tms.
No lähe (h)Annu auttaa!
Tule (h)Annu!
Tule Auttaan!
http://www.nbl.fi/~nbl3145/litter/pyydajan.wma
Vaan mitä tekee Niemi? Niemi heilauttaa taikasauvaa ja simsalabim! Kaikki (h)Annut ovat litteroinnista kadonneet! Tule Annun tilalla on Kylhä nous, ja uskomatonta kyllä se ON mahdollista kuulla siinä kun oikein yrittää. Itse kuuntelin nauhan varmaan kymmenen kertaa läpi kunnes tuli mieleen että hetkinen, eikö täällä pitäisi olla jossain Kylhä nous, MISSÄ se oikein on. Ja kyllähän se sitten löytyi sieltä. Kokeile itse Niemen litterointia ylläolevaan tiedostoon, vrt. Jukan huudot:
(pyyjääpää)
(No vähä voit auttaakii) (Kylhän nous)
Tu(l)e auttaa.
Kuulusteluissa Auer sitten suomalaiseen, yltiörehelliseen ja luottavaiseen tyyliin ihmettelee että kummallista kun Jukka siellä huusi Hannua. Ja nyt sitten oikeudessa Annelia grillataan tästä, vrt. nimimerkki sisotalon viesti murha.infosta koskien Auerin loppulausuntoa:
"Hän kielsi sairaalassa, että Jukka huusi apua, joka kuuluu selvästi Hätäpuhelusta. Sen voisi hyvinkin panna trauman aiheuttaman muistin menetyksen tiliin. Mutta Anneli sanoi kuulleensa Jukan huutavan ”Hannu”. Ristiriita on aika paha selittää, eikä Anneli sitä yrittänytkään, eikä tuomari jatkanut."
Voi Anneli parka, ei voi muuta sanoa.
Kommentit (16)
Ilmeisesti sinä, ap puolustat. Miksikö sitten olet yksi ainoista? Niin.. Siinä onkin miettimistä.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 12:35"]
Ilmeisesti sinä, ap puolustat. Miksikö sitten olet yksi ainoista? Niin.. Siinä onkin miettimistä.
[/quote]
Ihmiset haluaa uskoa puolueettomaan oikeudenkäyntiin ja oikeusvaltioon ja niin haluaisin minäkin. Minfossa jos jossain nähdään miten pitkälle ihmiset on valmiita menemään. Nyt siellä osa yrittää todistaa ihan tosissaan että tuossa ekassa äänitiedostossa huudetaan "NO VÄHÄ E(i)VOI AuTTAAkii". Kokeile itse, oikeasti, tuossa alla on se huuto.
http://www.nbl.fi/~nbl3145/litter/nolaheannub.wma
Välillä tuntuu siltä että kaikki ihmiset on saaneet jonkun oudon viruksen ja minä ja muutama muu on ainoita järjissään olevia :D. Kokeile!
Miksi kuvittelet, että ketään kiinnostaa jauhaa tästä asiasta sun kanssa enää? Siksi kukaan muu ei vastaa tähän ketjuun.
Mene sinne minfoon väittelemään.
Kummasti ihmisiä kuitenkin kiinnostaa miettiä kuka sitä psykopaattihirviötä esittää elokuvassa. Jokainen sukupolvi ihmettelee edellisten tekosia että voi luoja että ihmiset oli siihen aikaan yksinkertaisia ja pitivät totena mitä kummallisimpia juttuja, onneksi ei olla enää sellasia. Kyllä ollaan.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 13:09"]
Miksi kuvittelet, että ketään kiinnostaa jauhaa tästä asiasta sun kanssa enää? Siksi kukaan muu ei vastaa tähän ketjuun.
[/quote]Tuolla sivustolla ei kannata aikaansa viettää, menee vain nuppi sekaisin, on sen verran sekopää porukkaa siellä kirjoittelemassa.
Minfossa on ihmisiä laidasta laitaan, sekopäistä todella fiksuihin. Ja mikä parasta, ei tarvi luottaa mihinkään minfon sekopäihin kun nyt voi kuunnella ihan itse ja todeta miten asia on.
8. Se mikään oikea häkenauha ole vaan poliisien ja tutkijoiden tekemästä rekonstruktiosta äänite.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 13:46"]
8. Se mikään oikea häkenauha ole vaan poliisien ja tutkijoiden tekemästä rekonstruktiosta äänite.
[/quote]
Höpö höpö, oikea on.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 13:39"]
Minfossa on ihmisiä laidasta laitaan, sekopäistä todella fiksuihin. Ja mikä parasta, ei tarvi luottaa mihinkään minfon sekopäihin kun nyt voi kuunnella ihan itse ja todeta miten asia on.
[/quote]
Niin, eli kuunnellaan vauvapalstan parhaimmistoa. Oikeasti, mitä sä täältä oikein haluat, muuta kuin väittelyseuraa?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 13:36"]
[/quote]Tuolla sivustolla ei kannata aikaansa viettää, menee vain nuppi sekaisin, on sen verran sekopää porukkaa siellä kirjoittelemassa.
[/quote]
Mikähän sut oikeuttaa tituleeraamaan kanssasi erimieltä olevat kirjoittajat "sekopäiksi"?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:00"]
[/quote]
Niin, eli kuunnellaan vauvapalstan parhaimmistoa. Oikeasti, mitä sä täältä oikein haluat, muuta kuin väittelyseuraa?
[/quote]
Toivoisin että kun Anneli vapautuu joulukuussa tästä syytteestä ja valitusluvan kautta myöhemmin lsh-syytteistä, hän voisi mennä kauppaan ilman hengen ja terveyden uhkaa. Ja että hänen lapsensa voisivat vaihteeksi lukea netistä jotain muuta kuin sitä että heidän äitinsä on kammottava psykopaatti ja ihmishirviö. Ja että lapset voisivat löytää uudelleen yhteyden siskoonsa, johon heillä oli Annelin hoivissa lämpimät välit mutta joka on nyttemmiin muuttunut lasten ja sijaisvanhempien puheissa täydelliseksi hirviöksi.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 13:36"]
[/quote]
Mikähän sut oikeuttaa tituleeraamaan kanssasi erimieltä olevat kirjoittajat "sekopäiksi"?
[/quote]En sanonut heidän olevan erimieltä kanssani vaan tekstien perusteella ei ihan jokaisella näytä olevan kaikki inkkarit kanootissa.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:00"]
[/quote]
[/quote]
Toivoisin että kun Anneli vapautuu joulukuussa tästä syytteestä ja valitusluvan kautta myöhemmin lsh-syytteistä, hän voisi mennä kauppaan ilman hengen ja terveyden uhkaa. Ja että hänen lapsensa voisivat vaihteeksi lukea netistä jotain muuta kuin sitä että heidän äitinsä on kammottava psykopaatti ja ihmishirviö. Ja että lapset voisivat löytää uudelleen yhteyden siskoonsa, johon heillä oli Annelin hoivissa lämpimät välit mutta joka on nyttemmiin muuttunut lasten ja sijaisvanhempien puheissa täydelliseksi hirviöksi.
[/quote]
Niin, ja miten ajattelit asiaa hoitaa vauvapalstan kautta? Saahan sitä haluta vaikka kuun taivaalta.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:19"]
Niin, ja miten ajattelit asiaa hoitaa vauvapalstan kautta? Saahan sitä haluta vaikka kuun taivaalta.
[/quote]
No vaikka siten että näytän miten tässä jutussa on mopo karannut esim. syyttäjältä joka on täysin unohtanut sen että hänen tehtävänsä ei ole tehdä ihmisestä syyllistä keinolla millä hyvänsä. Niin että jos todistusaineisto ei tue syyllisyyttä niin sitten esitetään todistusaineistosta virheellisiä väittämiä. En kai minä mitään pysty osoittamaankaan enkä mihinkään vaikuttamaan, mutta vaikea tästä on vaitikaan olla.
Mä taas luotan että ammattilaiset(muutkin kuin syyttäjä) tietävät hieman meitä paremmin.
Totisesti vaikeaa olla hiljaa ilmeisesti.. Mä en nimittäin käsitä miten sulla on tähän aikaa näin usein ja useiden tuntien ajan. Hukkaatko jo omaa elämääsi tämän tapauksen takia?
No ei ilmesesti sitten kukaan. On niin paljon mielenkiintoisempaa miettiä kuka sitä psykopaattia esittää elokuvassa.