Kumpiko intiimimpää: alapään nuoleminen vai peräaukon nuoleminen?
Kommentit (44)
Pilllun nuoleminen on intiimimpää näin saajan näkökulmasta, pepun nuoleminen taas ei oikein ollenkaan (ei tunnu oikein miltään).
Mutta ei pillunkaan nuoleminen ole välttämättä intiimiä, esim. istun jonkun rasittavan äijän naamalle ja tukehdutan (en oikeasti tietenkään) vs. levitän selälläni makoillen jalat ja annan miehen nuolla, niin jälkimmäinen on intiimimpää kun taas eka ei niinkään - siis minun näkökulmastani.
Veikkaan persesuudelmaa. Niin kaunista ja luonnollista kuin sen antaminen ja vastaanottaminen onkaan,niin jotenkin sitä ujostellaan.
Naisena minulla on kyllä paljon intiimimpi suhtautuminen vaginaani, kuin persereikääni.
Vaginasta menee myös yhteydet suoraan jonnekin ihmisyyden ytimeen ja sieluun jos hyvin käy, pepusta ei koskaan. Pepun käyttäminen on eläimellisempää, 0% henkistä.
Vaimoni ainakin voihkii kun nuolen pyllyä, mutta harvemmin pillua nuollessani vaikka saakin silloin orkut.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan persesuudelmaa. Niin kaunista ja luonnollista kuin sen antaminen ja vastaanottaminen onkaan,niin jotenkin sitä ujostellaan.
Minulle ja parhaalle kaverilleni tämä on ollut upein tapa osoittaa läheisyyttä ja antaa nautintoa jo lukiopoikaiästä lähtien. Toki hoidamme myös toistemme etupuolia. M25
Kieli peppuun on meilläkin molemminpuolinen rakkaudenosoitus <3
Paskareikää nuolevat päästään sairaat.
T: 🍑 SPRUUTS! 💩 😋nami nami
Vierailija kirjoitti:
kaikki ei leiki noita harrastamiasi kakkajuttuja.... ehkä et tiennyt vielä, että seilläkin on aipaljon tuntohermoja, joiden hyväily tuottaa mielihyvää. Molemmille, korjaan kaikille sukupuolille/sukupuolettomille. Kokeile joskus, saatat yllättyä kehostasi
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin oudosti meillä myös. Tässä suhteessa ekan kerran kummankin päin monipuolista anaaliseksiä ja jotenkin paljon syvempi suhde noin tunnemielessä myös, minulle tosi intiimiä päästää toinen nuolemaan niin yksityistä aluetta ja toisinpäin myös
kysy haavistolta
minä pidän intiiminä eturauhasen nuolemista mutta pitää olla pitkä kieli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki ei leiki noita harrastamiasi kakkajuttuja.... ehkä et tiennyt vielä, että seilläkin on aipaljon tuntohermoja, joiden hyväily tuottaa mielihyvää. Molemmille, korjaan kaikille sukupuolille/sukupuolettomille. Kokeile joskus, saatat yllättyä kehostasi
Minua ei kiinnosta, että mitä hermoja siellä on, mutta kukaan ei minun persereikää kyllä nuole, saati että itse tungen kieltäni kenenkään sonta-aukkoon. Hyi vit...
Virtsan juominen suihinottaessa naisen katsoessa silmiin. Se on intiimiä ja todella kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta, että mitä hermoja siellä on, mutta kukaan ei minun persereikää kyllä nuole, saati että itse tungen kieltäni kenenkään sonta-aukkoon. Hyi vit...
Uskon,että se tekisi hyvää sinullekin kaikesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Kaunein tapa osoittaa rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Taidat harrastaa samaa myös pomolle työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaalijutuissa ei ole mitään romanttista. En voisi edes suudella anaaliseksin aikana. Enpä ole sitä enää vuosikausiin harrastanutkaan, kipua ja sotkua ja jos ei paskanhajuista sotkua, niin sitten typerät esivalmistelut, jotka tappavat kaiken spontaanisuuden asiasta (mulla on ärtyvän suolen oireyhtymä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaalijutuissa ei ole mitään romanttista. En voisi edes suudella anaaliseksin aikana. Enpä ole sitä enää vuosikausiin harrastanutkaan, kipua ja sotkua ja jos ei paskanhajuista sotkua, niin sitten typerät esivalmistelut, jotka tappavat kaiken spontaanisuuden asiasta (mulla on ärtyvän suolen oireyhtymä).
Minusta taas se on kauneinta seksiä. Ei sitä mikään voita.
Toinen tuntuu ihanalta ja intiimiltä, ja se toinen taas irstaan kiihottavalta. Riippuu miehestä ja tilanteesta kumpaa haluan, vai molempia.
Vierailija kirjoitti:
Olet tainnut paljon ajatella paskan syömistä, kiinnostaa selvästi.
Pyllyn tietysti