Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpiko intiimimpää: alapään nuoleminen vai peräaukon nuoleminen?

Vierailija
28.11.2022 |

Kumpiko teidän mielestä on intiimimpää?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyn tietysti

Vierailija
2/44 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilllun nuoleminen on intiimimpää näin saajan näkökulmasta, pepun nuoleminen taas ei oikein ollenkaan (ei tunnu oikein miltään).

Mutta ei pillunkaan nuoleminen ole välttämättä intiimiä, esim. istun jonkun rasittavan äijän naamalle ja tukehdutan (en oikeasti tietenkään) vs. levitän selälläni makoillen jalat ja annan miehen nuolla, niin jälkimmäinen on intiimimpää kun taas eka ei niinkään - siis minun näkökulmastani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan persesuudelmaa. Niin kaunista ja luonnollista kuin sen antaminen ja vastaanottaminen onkaan,niin jotenkin sitä ujostellaan.

Vierailija
4/44 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena minulla on kyllä paljon intiimimpi suhtautuminen vaginaani, kuin persereikääni.

Vaginasta menee myös yhteydet suoraan jonnekin ihmisyyden ytimeen ja sieluun jos hyvin käy, pepusta ei koskaan. Pepun käyttäminen on eläimellisempää, 0% henkistä.

Vierailija
5/44 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ainakin voihkii kun nuolen pyllyä, mutta harvemmin pillua nuollessani vaikka saakin silloin orkut.

Vierailija
6/44 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan persesuudelmaa. Niin kaunista ja luonnollista kuin sen antaminen ja vastaanottaminen onkaan,niin jotenkin sitä ujostellaan.

Minulle ja parhaalle kaverilleni tämä on ollut upein tapa osoittaa läheisyyttä ja antaa nautintoa jo lukiopoikaiästä lähtien. Toki hoidamme myös toistemme etupuolia. M25

Vierailija
7/44 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli peppuun on meilläkin molemminpuolinen rakkaudenosoitus <3

Vierailija
8/44 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskareikää nuolevat päästään sairaat.

T: 🍑 SPRUUTS! 💩 😋nami nami

Vierailija
9/44 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki ei leiki noita harrastamiasi kakkajuttuja.... ehkä et tiennyt vielä, että seilläkin on aipaljon tuntohermoja, joiden hyväily tuottaa mielihyvää. Molemmille, korjaan kaikille sukupuolille/sukupuolettomille. Kokeile joskus, saatat yllättyä kehostasi

Vierailija
10/44 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin oudosti meillä myös. Tässä suhteessa ekan kerran kummankin päin monipuolista anaaliseksiä ja jotenkin paljon syvempi suhde noin tunnemielessä myös, minulle tosi intiimiä päästää toinen nuolemaan niin yksityistä aluetta ja toisinpäin myös

Vierailija
11/44 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy haavistolta

minä pidän intiiminä eturauhasen nuolemista mutta pitää olla pitkä kieli

Vierailija
12/44 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki ei leiki noita harrastamiasi kakkajuttuja.... ehkä et tiennyt vielä, että seilläkin on aipaljon tuntohermoja, joiden hyväily tuottaa mielihyvää. Molemmille, korjaan kaikille sukupuolille/sukupuolettomille. Kokeile joskus, saatat yllättyä kehostasi

Minua ei kiinnosta, että mitä hermoja siellä on, mutta kukaan ei minun persereikää kyllä nuole, saati että itse tungen kieltäni kenenkään sonta-aukkoon. Hyi vit...

Vierailija
13/44 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsan juominen suihinottaessa naisen katsoessa silmiin. Se on intiimiä ja todella kiihottavaa.

Vierailija
14/44 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta, että mitä hermoja siellä on, mutta kukaan ei minun persereikää kyllä nuole, saati että itse tungen kieltäni kenenkään sonta-aukkoon. Hyi vit...

Uskon,että se tekisi hyvää sinullekin kaikesta huolimatta.

Vierailija
15/44 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunein tapa osoittaa rakkautta.

Vierailija
16/44 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat harrastaa samaa myös pomolle työpaikalla.

Vierailija
17/44 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anaalijutuissa ei ole mitään romanttista. En voisi edes suudella anaaliseksin aikana. Enpä ole sitä enää vuosikausiin harrastanutkaan, kipua ja sotkua ja jos ei paskanhajuista sotkua, niin sitten typerät esivalmistelut, jotka tappavat kaiken spontaanisuuden asiasta (mulla on ärtyvän suolen oireyhtymä).

Vierailija
18/44 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anaalijutuissa ei ole mitään romanttista. En voisi edes suudella anaaliseksin aikana. Enpä ole sitä enää vuosikausiin harrastanutkaan, kipua ja sotkua ja jos ei paskanhajuista sotkua, niin sitten typerät esivalmistelut, jotka tappavat kaiken spontaanisuuden asiasta (mulla on ärtyvän suolen oireyhtymä).

Minusta taas se on kauneinta seksiä. Ei sitä mikään voita.

Vierailija
19/44 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tuntuu ihanalta ja intiimiltä, ja se toinen taas irstaan kiihottavalta. Riippuu miehestä ja tilanteesta kumpaa haluan, vai molempia.

Vierailija
20/44 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tainnut paljon ajatella paskan syömistä, kiinnostaa selvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä