Ero ja tuntuu että kuolen
Anteeksi, olen 18 v mutta en keksinyt kelle puhua :( Itken niin paljon etten saa kirjoitettuakaan :((
Olen ollut vuoden 23 v miehen kanssa. Joka on mun elämän rakkaus. Kuolisin sen puolesta. Se on mun elämä. Joka päivä halailtiin ja mietittiin tulevaisuutta.
Nyt mies aloitti oman yrityksen ja muutti toiselle paikkakunnalle jonne tuöen häntä tapaaman.
Meillä on mennyt niin hyvin kun vain voi mennä. Ajattelin että kaikki on täydellistä. Kunnes.
Mies oli n. 10 naiselle fb usein kirjoitellut kuinka ne on hänen elämän rakkaus. Tärkeintä ikinä. Ei tule ikinä löytämään niin kaunista täydellistä, upeaa ja seksikästä naista. Näitä viestejä oli kaikille ja monia :(
Mies kertoi että ne ovat vitsiä koska hänellä ei ole muuta elämää kuin yritys ja hän illalla sitten laittelee viestiä että olo paranisi :(
Itse olin poistanut kaikki miehet kavereistani koska mies halusi.
Mitä ihmettä :( sain paniikkikohtauksen ja itkin ja itkin.
Kommentit (26)
Tiedätkö: kannattaa opetella ajattelemaan että sinulla on oma elämä ja kumppanilla ja muilla omansa. Vaikka elämässä joskus polut kohtaa niin kyllä pitää pystyä pysymään jaloillaan jos ne taas erkaneekin.
Ymmärrän noita sinun ylisanojasi: kuolisin ja olet shokissa. Mutta ei se nyt noin mene. Ei elämä ole elokuvaa tai tv-sarjaa.
Sinä et voi pitää miestäsi sinussa kiinni. Hänen täytyy tahtoa tulla luoksesi. Ei sen kummempaa. Rakkaus on uskoa ja toivoa.
Jos mies kirjoittelee rakastavansa muita ja puhuu sinulle lapsista niin mitä sinä uskoisit moisen ihmisen juttuja?
Se että alkaa määräämään toista poistamaan kavereita listoilta yms kuulostaa oudolta. Sinuna olisin iloinen että suhde loppui nyt ettekä ehtineet lasta tehdä.
Kun mun ensirakkaus jätti mut -puhelimessa niin huokailin sille että harmi kun olisin tahtonut seksiä kanssasi.. Kummasti se tyyppi perui puheensa ja tahtoi vielä yrittää.
Menin sitten sovitusti näkemään sitä, pyysin yhtä tyyppiä viemään minut sinne. Vein jonkun tavaran sille suurelle rakkaudelleni ja esittelin kaverini poikakaverina ja lähdettiin pois. Sanoin ettei tartte soitella perään. :)
Ah, ihania muistoja!
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:24"]
Mistä tapaisin uuden rakkaan kun tuon tapasin kaverin kautta ja ei ole enää kaveria.
[/quote]
Mä voin ruveta sulle vertaistueksi, laita vaan mailia (joonas.keto(at)suomi24.fi) niin yritän auttaa...
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 11:33"]
Jos olit aloittaessanne 17-vuotias, voit kostona tehdä hänestä rikosilmoituksen alaikäiseen sekaantumisesta.
[/quote]
Haluat että poliisitkin nauraa ap:lle? yli 16-vuotiaaseen ei ole alaikäikäinen. Muutenkin koko kostamentaliteetti on aika keskenkasvuista.
Vittu mikä luuseri olet ap, kun katkaiset välit kavereihesi heti kun urpo poikaystävä niin vaatii.
Kiitos piristävistä sanoista :( Mutta olen niin shokissa että en tiedä mitä teen :(
Mies siis laitti kaikki minun syykseni kun sanoin etten luota enää.
Hän ei voi olla näin ärsyttävän ihmisen kanssa. Hän ei ole tehnyt mitään väärää, vaan minä kun itkin ja valvotin vaikka työpäivä aamulla.
:(
Ap