Turussa talo pakkohuutokaupassa, arvauksia hinnasta.
http://www.huutokaupat.com/fi/index/view/id/53028
Nyt huudettu 167.500€, huutoaikaa jäljellä reilu 4 tuntia.
Mitä arvaatte myyntihinnaksi?
Sanoisin että tuo talo maksaisi valmiina myytäessä noin 400 tonnia, muttama kymppitonni varmaan lähtee noista keskeneräisyyksistä ja siitä että lopputarkastus on tekemättä. Jos luvat on kunnossa ja lopputarkastus saadaan tekemällä keskeneräisyydet valmiiksi, niin arvelisin kauppahinnaksi 360.000€. Olettaisin että pakkohuutokaupassakin mennään selvästi yli 300 tonnin.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:02"]
miten ihmeessä? Kävin just tutun luona kylässä tuolla alueella ja kyllä matka kesti tuonne huomattavasti kauemmin kuin sen 10min, minkä ajan kotoa hirvensalosta kauppatorille.
[/quote]10 minuuttia meiltä menee autolla keskustaan, asutaan tosin vähän lähempänä moottoritien ramppia kuin tuo huutokauppakohde.
-ylimaarialainen-
[/quote]
keskusta-alueelle ehkä, mutta ei torin laidalle asti. Minä ajan keskusta-alueelle 5-7 minuutissa hirvensalosta, torin laidalle menee se 10min
Itse huomasin jutun vasta nyt, reilu 300 000 olisin veikannut mutta ei ollut näköjään "mennyt kaupaksi". Huudettu hinta oli kyllä ihan liian pieni.
360.000€ tuli hinnaksi. Sikakallis!
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:29"]
360.000€ tuli hinnaksi. Sikakallis!
[/quote]
Mistä tiedät hinnan?
Kyllä mäkin tuonne ajaisin mielummin kuin Hirvensaloon. Hirvensaloon joutuu useimmiten ajamaan ruuhkissa joskus tulvivien teiden yli, tuonne pääsee nopeita valtaväyliä huristamaan.
t. Maskun perämettillä asuva, joka ajaa satamaan töihin 16-20 min ruuhkista riippuen.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 11:14"]
[/quote]Oletko rakentanut omakotitalon? Homma menee kyllä niin että isossa talossa neliöt tuppaa tulemaan jopa kalliimmaksi kuin pienessä perustalossa. Kylppärit ovat suurempia, vessoja on monta, keittiö on myös paljon suurempi jne.
Hirvensalossa vastaava talo maksaakin sitten jo yli 500... Vaikka se ainakin minusta on huonompi asuinalue.
[/quote]
Höpö höpö :D Millä ihmeen perusteella esim. keittiö on isossa talossa isompi kuin pienemmässä omakotitalossa? Hassuin perustelu mitä olen ikinä kuullut! Kyllähän ne "ensimmäiset" neliöt maksaa lähes tulkoon aina eniten, makkarit sun muut neliöt on halpoja. Ja kyllä, olen rakentanut talon.