Huvittaa eräs tuttava, joka mainostaa näyttävänsä niin nuorelta
Todellisuudessa näyttää ihan tavalliselta tatamilta leveän vyötärönsä, litteän neliöpyllynsä, kuihtuneiden kasvojensa ja ohentuneiden hiustensa kanssa. Jotkut ovat ihan sokeita omalle ulkonäölleen..
Kommentit (67)
Suurin osa ihmisistä pitää itseään nuoremman näköisenä kuin onkaan.
Aha.
Entäpä jos hänelle toistuvasti sanotaan kuinka näyttää nuoremmalta kuin mitä on? Kaikki he ovat väärässä, vai?
Sinä olet muuten, sisäisesti varsinkin, todella ruma ihminen.
Ap vihaakin ulkonäköään oikein kunnolla.
Olet arvokas ja kelpaat omana itsenäsi, ap. Kyllä se siitä.
Näyttää tavalliselta tatamilta? Pitäisikö sinun mennä specsaversille tai kouluun?
Vierailija kirjoitti:
Näyttää tavalliselta tatamilta? Pitäisikö sinun mennä specsaversille tai kouluun?
Tavallinen matami = tatami.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap vihaakin ulkonäköään oikein kunnolla.
En todellakaan vihaa :)
Ap
Ap haukkuu varmaan myös sairaita.
Itse näytän ikäistäni vanhemmalta, mutta en kyllä tatamilta. En tiedä miten näytetään tatamilta?
Tyypillinen suimalainen, puhuu tuttavasta p:tä selän takana.
syyllistyn myös itse samaan aina välillä, ärsyttää kun jotkut on niin positiivisia.
Oho, näyttää tavalliselta japanilaiselta lattialta. Oletko varma, ettet kaveeraa lattian kanssa?
Aika hurjaa jos näyttää vanhalta tatamilta. Tietääköhän ap edes mikä tatami on?
Vierailija kirjoitti:
Aha.
Entäpä jos hänelle toistuvasti sanotaan kuinka näyttää nuoremmalta kuin mitä on? Kaikki he ovat väärässä, vai?
Kaikista sanotaan näin etenkin syntymäpäivien yhteydessä. Tavallinen valkoinen valhe. Ei kannata nyt ihan oikeasti uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Ap haukkuu varmaan myös sairaita.
Tuosta huvittaa sanasta ym. Aapee on täällä se julkkisten ym. Yleishaukkuja läski Vanhapiika.. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Tuntuu, että nykyään joka ikinen kuva joka postataan someen, on filtteröity tappiin asti niin ettei ihminen edes näytä enää omalta itseltään. Sitten kommentoidaan noita kuvia sydämillä ja "voi kuinka kaunis oot" kommenteilla. Kai siinä joillakin menee pää sekasin kehuista ja kuvittelee olevansa oikeassakin elämässä instakuviensa näköinen. Siitä varmaan tuo harha tulee.
Minua huvitat sinä. Olisi kiinnostavaa tietää mistä olet noin huonon itsetunnon hankkinut? Kerro toki.