Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOisat keskellä viikkoa***

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta synnytyskertomuksesta, että pitää sitten alkaa vielä kätilön kanssa väittelemään kuin ei muuta tekemistä olisi ;) hyvä että pidit pintasi =)

Vierailija
42/44 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAHAN MUOTO: tuntuu et muuttuu välillä, ainakin sillon kun/jos vauva laskeutuu ni näkyy yleensä hyvin.. mie en tiedä et mitä miun mahassa on nyt oikein tapahtunu kun tähän asti tää kaveri on ollu tosi matalalla ja liikuskellu lähinnä navan alapuolella, mutta nyt on sitten liikkeet alkanu tuntuu tosi ylhäällä kylkikaarissa, pakko istuu selkäsuorana jos meinaa happea saada jne... taitaa viimehetkillä puntuilla vaan ylös päin ettei vaan pääse tipahtamaan pihalle :)

MÖYRINTÄ on tosi vilkasta masussa. Tää kaveri on lähinnä iltakukkuja ja aamunukkuja... ja voi elämä sitä menoa sen jälkeen kun mie olen syöny jotain makeeta :).

IMETYSPAIDOISTA kysyisin että onks kellään kokemusta noista H&Mn paidoista? kun ajattelin semmosen tilata, ne boobit on niin kalliita ettei miula semmosiin ole varaa..

jaahas.... kohta alkas esikon iltatoimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Onnea jo " eloisan" vauvan saaneille!

Olen jo pitkään lueskelut näitä pinoja, mutta en ole saanut aikaiseksi rekisteröityä. Parempi myöhään...

Laskettu aika on elokuun 26 eli tällä hetkellä koossa 34+4. Turvotuksen/painonnousun ja korkean alapaineen vuoksi ramppaan neuvolassa kerran viikossa kontrollissa. Muuten kaikki mennyt raskauden suhteen hyvin.

Mukavia illan jatkoja ja palailen taatusti vielä takaisin!!

T:tinttamaari

Vierailija
44/44 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä iltakurkistus pinoon¿

Pepper; Eipä mullakaan ole juuri supistuksia ollut. Molemmat aikaisemmat synnytykset ovat lähteneet käyntiin supistuksilla, ja siis mitään ennakoivaa ei ole ennen sitä ollut. Niin odotan nytkin käyvän, koska en muutakaan tapaa ole kokenut! Mutta mulla alkaa olla häpyluu jo tosi kipeä, kun vauva on painanut päänsä kunnolla tonne jalkojen väliin. Neuvolan tätikin sanoi maanantaina, että eipä taideta enää ensi viikolla nähdä. Eli toivoa on, että saan tämän masun asukkaan pian syliini!

Niin ja vauvan aktiivisuus mahassa on kyllä aivan omaa luokkaansa! Päivät menee suht vähäisillä liikkeillä, mutta auta armias kun istahdan näin illalla sohvalle. Alkaa aivan järkyttävä myllerrys, jota kestää pahimmillaan pari tuntia putkeen! Eli aikamoinen ikiliikkuja taidetaan saada ;o)

Voi Pantteri, ihanaa kuulla teidän ¿vauva-arkea¿! Mä odotan ihan hirmuisesti, että pian päästäisiin meidänkin perheen kanssa sitä nauttimaan. Kaikki on vauvalle valmiin, kun vaan nyytti nyt ymmärtäisi jo tulla pois yksiöstään¿

Kuinka sitä voikaan olla näin kypsä tähän odottamiseen? Onneksi mulla on ihania ystäviä ympärillä, jotka jaksaa kuunnella tätä loppuajan valitusta. Ja mummikin lupas ottaa tytöt hoitoon vaikka koko odotuksen loppuajaksi! Onneksi asutaan samassa kaupungissa, niin voin tosiaan viedä tytöt hoitoon heti jos siltä tuntuu. Eilen mummi kävi auttamassa siivoamisessa ja tänään leipoi tyttöjen kanssa pullaa! Ja viikonlopuks lähtevät mummin kanssa mökille, että saan vaan lepäillä. Tosin isäntä lähtee perjantaina reissuun, tulee lauantai yönä takasin. Kun vaan ei tarttis lähteä yksin synnyttämään, vaikka eiköhän siellä yksinkin selviä!

Nyt häivyn lätisemästä, Hyvää Yötä!

Kirppu