Miehen viesti FB:ssä eksälleen, mitä ajatella?
Miehen ex (15 vuoden takaa, THE teinirakkaus joka on tasaisin väliajoin muistutellut miestäni kuinka tämä oli hänen suuri rakkautensa) on vaihtanut fb:ssä profiilikuvansa uuteen, kun sai vastikään toisen Lapsensa. Mies on laittanut hänelle yv:n, että halusin tykätä kuvastasi...mutten voinut julkisesti. Olette molemmat aivan upeita! johon ex kommentoi että ymmärtää ja kiitos näistä sanoista.
päädyin miehen fb sivulle, oli jättänyt tilinsä vahingossa auki, luulin olevani omissa viesteissäni. Kysyin mieheltä että wtf, mut kuulemma ei mitään ja just tämän takia ei voinut tykätä siitä. En ole kyllä suuremmin mustis tyyppiä ja en varmaan edes olisi huomannut koko asiaa saati ajatellut siitä sen kummempaa.
Mutta nyt en vaan käsitä että miksi exälle tuo viesti? Joko tykätään julkisesti kaikkien edessä tai sitten tykätään mutta ei paineta ja pidetään ajatukset omassa mielessä, eikö?
Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (38)
No joo, ehkä vähän sitäkin kun emme juuri nyt asu saman katon alla.
No just sitä ettei voinut tykätä koska sä olisit ruvennut miettimään sitä kuitenkin. Älä mieti enempää.
Edelleen ap jatkaa, onko teistä ok jos miehenne laittaa em tyyppisiä viestejä eksälleen? olan kohautuksella tämän kuittasin menneellä viikolla kun ei asiasta tuota lausetta enempää irronnut, mutta nyt asia kuitenkin vaivaa.
MItäs menet lukemaan toisten viestejä. Jokaisella on päässään omia salaisia ajtuksia, joita ei yleensä pääse näkemään. Nyt näit, kikkelis kokkelis. Anna miehelle oma yksityisyytensä äläkä kyttää jokaista henkäystä.
Jos jatkat ap kelailuja tohon malliin, olet sinäkin kohta eksä.
Hah, vähn kuin mulla. Miesystävä laittoi mailitse että tykkää ja todella uudesta kuvastasi, mutta julkisesti en voi oikeen tykätä kun joku meitä kuitenkin seuraa. Ja molemmat olemme naimisissa tahoillamme 5v suhteesta huolimatta.
Pitäisin normaalina toimia noin kuten miehesi teki.
Minusta se oli mieheltasi ihan kauniisti sanottu ihmiselle, joka on ollut hanelle tarkea ja laheinen - ja joka on saanut lapsen jollekin muulle miehelle. Kylla minullakin on nuoruuden ensirakkaudelle aina paikka sydamessani, vaikka sinansa aika on meista pariskuntana ajanut ohi.
4, ok, mutta jos sitten ei voi tykätä jos pelkää minun tai tuttujen reaktiota, niin miksi sitten yv:llä asiasta ylipäätään? Tai siis miksi miehelle on tärkeää että ex varmasti tietää miehen pitävän hänen uudesta kuvastaan? (painoa exältä tippunut ainakin 20kg)
Ei olisi ok. Ei pidä kenenkään laitella mitään viestejä kenenkään selän takana. Jos tykkää niin tykkää suoraan ja sitten jos sinulla on siitä kysyttävää niin kysyt.Ei niin että salaa kertoo ettei voi tykätä. Se vasta on loukkaavaa! Että mies tavallaan rivien välistä kertoo eksälleen et "tykkäisin kyl muuten mut toi nyksä on niin mustis etten kato voi". Hyi. Ei ole minusta paha jostain lapsen kuvasta tykätä tmv, mutten kyllä pitäisi siitäkään jos mies olisi aina muiden herutuskuvia läähättämässä. Rajansa kaikella, ja tietenkin ihmisestä riippuu missä rajat kulkee ja mitä tasoa odottaa.
Viesti oli ystävällinen.
Pitäisikö miehen vihata exäänsä vain siksi, että on ap:n kanssa nyt 15 v. myöhemmin? Vai pitäisikö koko entinen elämä kieltää ja unohtaa vain siksi että puoliso vaihtuu?
Lapsellista.
Höh! No miehesi selvästi vain halusi olla hienovarainen ja ottaa sinun tunteesi huomioon, kun arveli sinun ehkä loukkaantuvan jos julkisesti ylistää eksäänsä. Ihan normaalia minusta. Olen itsekin varovainen, jos kehun sellaisen varatun kuvia jonka kumppania en tunne, jottei muille tule väärää käsitystä.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 20:55"]
MItäs menet lukemaan toisten viestejä. Jokaisella on päässään omia salaisia ajtuksia, joita ei yleensä pääse näkemään. Nyt näit, kikkelis kokkelis. Anna miehelle oma yksityisyytensä äläkä kyttää jokaista henkäystä.
[/quote]
empä todella tahalleni mennytkään, ei kuulu minun tapoihini. Luulin olevani omalla läppärilläni omissa viesteissäni, vaan empä ollutkaan. En ensin käsittänyt miksi miehen eks laittoi minulle kiitosviestin, kunnes ymmärsin. Mieluummin olisin ollut tietämättä näistä..
No siis en mä nyt täysin hyvällä tuota katsoisi vaikka sinällään aika pikkujuttu onkin. Av:lla nyt tietysti vika on aina aloittajassa.
Ehkä mies arvasi että alat kuvitella tykkäyksestä turhia. Tai sitten exällä on mies, joka alkaisi kuvitella tykkäyksestä turhia.
Just joo, parempi salata tykkäys ja viestitellä nyksän selän takana. Sehän vasta luottamusta parantaakin. Ihme pelle mies ja ihme pelleiltä oot saanu vastauksia myös, mutta täällä tunnetusti tosiaan vika on AINA kysyjässä (aloittajassa)! Mä oon ihan sun puolella tässä, mulle toi olis iso juttu eikä todellakaan ok. Enkä ole mustasukkaista tyyppiä edes. Tykkäys olis ollut ihan ok, ei mitään ongelmaa, mutta se, että pistetään salaa viestiä että olisin tosissani halunnut tykätä mutta kun nyksä on niin hullu mustasukkanen kyttääjä että siitä seuraa ongelmia niin en voinu tykätä. HEI HALOO! :(
Miehesi suhtautuu tervepäisesti exäänsä, mutta on varovainen sinun suhteesi. Ole vain ihan tyytyväinen. Ainakaan miehesi ei keksi kauheita "vikoja" exälleen selvitäkseen menetyksestä. T. yksi jonka exällä on mustamaalaamisen pakko varmaan vielä kuolinvuoteellaankin :-D
18-Joo, samoilla linjoilla tosiaan olen!
Ikävää siis tuo minun tai tuttavien selän takana salailu, luottamus oikein herää, mitä salattavaa tuossa oikein oli.
ap
Tuntuuhan tuo pahalta, meilläkin nyt asumusero ja mies kommentoinut jonkun toisen naisen kuvaa kauniiksi tässä eron aikana..
Kyllähän se tuntuu pahalta..
Virtuaalipettämistä x ) siis ei tuo sinun miehesi kommentti mutta..juuh
Että olet epävarma puoliso.