Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavoitepainoni on 48kg, ikää 40v

Vierailija
20.10.2013 |

olen 160cm pitkä.

Minulle itse laihtuminen ei ole se suurin juttu vaan se että pystyn tähän!

Se mahtava tunne!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 22:25"]

Aika epärealistinen tavoitepaino tuon ikäiselle. Ehkä joku parikymppinen siihen pystyy, mutta en kyllä ymmärrä miksi nelikymppisen naisen pitäisi näyttää luuviululta?

Hoikkana näyttää nuoremmalta.

[/quote]

Ei muuten pidä paikkaansa. Laihalla naisella kasvot roikkuvat aiemmin, jos ei ole ihonalaista rasvaa pyöristämässä mitään ryppyjä. 

Vierailija
22/31 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan kuulostaa ihan hyvältä painolta noin lyhyelle ihmiselle. Ei painoa katsota suhteessa ikään vaan pituuteen.

Harmi että olet päästänyt itsesi plösähtämään mutta tsemppiä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 22:25"]

Aika epärealistinen tavoitepaino tuon ikäiselle. Ehkä joku parikymppinen siihen pystyy, mutta en kyllä ymmärrä miksi nelikymppisen naisen pitäisi näyttää luuviululta?

Hoikkana näyttää nuoremmalta.

[/quote]

Ei muuten pidä paikkaansa. Laihalla naisella kasvot roikkuvat aiemmin, jos ei ole ihonalaista rasvaa pyöristämässä mitään ryppyjä. 

[/quote]

Tarkoitin kokonaisuutena.

Vierailija
24/31 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 21:20"]

167 cm ja 48 kg. Oon joskus painanut 63 kg, mutta nyt vasta oon tyytyväinen painooni. 

[/quote]

Miksi ihmeessä? Sulla on BMI noin 17 eli olet alipainoinen. 

[/quote]

Vierailija
25/31 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän nyt hyvältä. 

Vierailija
26/31 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/31 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kuvitella, että ap tyytyy siihen tavoitepainoonsa. Kun hän saavuttaa sen rajan nälkiintymisessä, pitää tiputtaa vielä sinne 40 kg ja alaspäin. Tämä on anoreksian logiikka.

Anorektikkona laihdutin 160 senttisenä 30 kiloon. Nippa nappa selvisin hengissä siitä. Alaikäisellä lapsella (152 cm) saattaa olla 44kg normaalipaino, aikuisella naisella sama paino on sairaus.

Vierailija
28/31 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 21:27"]

Itse 164cm, kun painoin 53 kiloa niin kaikki luut törrötti. Farkkuihinkin tuli aina reiät lonkkaluiden kohdalle. Monet kyllä kommentoikin, että muutama lisäkilo tekis hyvää. No, nyt en enää näytä luurangolta. Eli ihmisillä on niin erilaisia ruumiinrakenteita.

[/quote]

No tuo on kyllä täysin normaali paino! Itse olen saman pituinen ja painan nyt 55, pitkään painoin myös tuon 53, ja minulla on kuitenkin aina ollut pyöreähköt jalat ja kädet, kunnon lantio ja isohko takamus ihan rakenteellisesti (ei ole omaa kuvittelua, vaan huomaa kyllä siitä kuinka valmisvaatteet istuvat). Riippuu siis paljonkin siitä, kuinka paino on jakaantunut. Tällä pituudella voi mielestäni hyvin paina mitä vain välillä 50-60 kg ja olla normaali/hoikka. Ap:n painotavoite on mielestäni vielä ok ja normaalipainon alarajoilla.

Minusta tulee helposti turpean oloinen ja olo on huono, jos paino alkaa mennä lähelle 60 kg tai sen yli. Parasta vain pysytellä siinä painossa, jossa oma olo on parhaimmillaan, mikä se sitten onkin.

Vierailija
29/31 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee nyt hieman överiksi tuo laihuuden ihannointi. 

Vierailija
30/31 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä naamasi tulee rupsahtamaan pahasti liian alhaisen painon takia...

Vierailija
31/31 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastin vielä varalta laskurilla ap:n tavoitteen, ja painoindeksi on 18,8 eli vielä hyvä, kuten arvelinkin. En itsekään ihannoi ylilaihuutta ja olen sitä mieltä, että toki hän voisi hyvin painaa yli 50 kiloakin. Sitä en yksinkertaisesti ymmärrä, jos joku 170 cm pitkä haluaisi painaa noin 50 kiloa...

T: 20