Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyvä aamupala? #2 t. toinen laihduttaja

Vierailija
16.09.2013 |

Kiitos sen alkuperäisen viestin lähettäjälle ideasta. ;)

Tässä av-raadin leidelle, repikää ja raastakaa aamupalani ja kertokaa mitä olisin voinut tehdä eri tavalla ja miksi.

Skyr-rahka

2kpl seesaminäkkäriä joiden päällä kevytsulatejuustoa (10%) ja ohuita kinkkusiivuja ja ei-niin-ohuita kurkkusiivuja

Pari isoa mukillista kahvia tulee tässä menemään, niihin menee yhteensä ehkä 1,5dl rasvatonta maitoa...

Tiedän että kahviini menee järjetön määrä maitoa, joka on ihan turhaa; mutta mieluummin juon maitoni kahvin kanssa kuin toisin päin.

En ole kovin aktiivinen liikkuja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda kaikki kevyt tuotteet ja valmiiksi maustetut rahkat.

Vierailija
2/6 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 08:26"]

Unohda kaikki kevyt tuotteet ja valmiiksi maustetut rahkat.

[/quote]

En ole ap, mutta haluaisin tietää millä sitä rahkaa voi maustaa kun en tykkää siitä natural makuisesta. Voisiko laittaa esim lasten piltti-soseita (mustikka-omena), niitä meillä vielä laitetaan kuitenkin lasten puuroonkin. Pakastemarjoja (ainakaan vadelmaa) en uskalla käyttää kaikkien tautien pelossa.

Minä olen ennen syönyt 2 leipää aamupalaksi ja nyt ajattelin vaihtaa sen rahkaan. Rahkan seassa olen kokeillut jotain erilaisia siemeniä (hamppu ja pellava) ja kookosta murskattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuaisti on sopeutuvainen. Äkkiä rahkan makuun tottuu. Kokeile vaikka pirkan maitorahkaa on aika miedon makuinen. Marjoja saa suomenluonnosta, tiloilta, toreilta jne. Ja niitä voi ihan itse pakastaa. Itse käytän rahkassa mustikoita ja vadelmia.

Vierailija
4/6 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkan kanssa sokeriton mehukeitto!! Tai ananas-renkaita omassa liemessään.

Vierailija
5/6 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa lisätä rahkaan öljyä! Rahkakaan ei pidä nälkää jollei siinä ole vähän rasvaa. Itse syön rahkan mangopiltin ja rypsiöljylorauksen kanssa.

Vierailija
6/6 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään väliä mitä syöt aamupalaksi. Kunhan koko päivän kalorisisältö on riittävän pieni, laihtuminen kyllä onnistuu vaikka vetäisit makkaraa, munia ja pekonia aamupalaksi. Itse en syö lainkaan aamupalaa ja on hyvin laihtuminen sujunut.

Ja ei sitä rahkaa tosiaan ole kenenkään pakko syödä jos ei siitä pidä, hullu ajatus että pitää väkisin syödä ja totutella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi