Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahan ansaitsemisvinkkejä?

Vierailija
20.10.2013 |

Laittakaa hyviä ja säästövinkkejä myös.Siis nuukailen jo ja myyn kamaa kirpparilla ja joskus uutta esim ebaysta tilattuja.Nyt on sattunut monta yllättävää menoerää perheelle ja tiukkaa tekee.Ompelemaan en ehdi,enkä käsitöitä tekemään,osa kestoilen minkä ehdin ja jaksan ja tarjouksien perusteella kokataan,leivon jne kirppareilta on kaikki lähestulkoon ostettu,paitsi patjat,pyyhkeet,tyynyt ja täkit,useimmat kengät,muuten kyllä astioita myöten.Kalaa saadaan ilmaiseksi ja miestä lukuunottamatta ollaan kasvissyöjiä tai lapset syö kaikkea muuta mutta harvoin punaista lihaa(eivät tykkää)mikroa ei omisteta eikä einestellä.Ulkona syödään pari-kolme kertaa vuodessa kun joku juhlan aihe.

Autoon tuli yllättäen remppaa ja katsastus päälle,maksetaan myös opintovelkoja pois ja meillä 2 pientä lasta.

Vuokranmaksun jälkeen jää velkoihin,ruokaan,vaatteisiin ja ihan kaikeen muuhun meille 4:lle noin tuhat euroa,omistamme auton jota mies kyllä korjaa mutta osat ei ole nekään ilmaisia.Julkisia kulkuneuvoja on turha ehdottaa sillä asumme pikku kunnassa ja viereisessä kaupungissa on osa palveluista esim sairaala jossa joudutaan käymään polikäyntejä.Tiukkaa tekee joinakin kuukausina kovastikin ja olisi kivaa kuulla miten muut pärjäätte ja miten keksitte lisätienestiä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomisaamuna klo 9.reikäleipä kun roikut työkkärin ovenkahvassa, niin josko jotain löytyisi.

Vierailija
2/8 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just,no olen sairauslomalla joten minulla ei ole lupaa tehdä työtä.Kunnassani ei myöskään ole mun alan töitä paitsi osa-aikaista jota tein ennen saikkua ja sain jotakuinkin saman verran kuin työttömyyskorvausta,joten noi tollaset kommentit voit työntää vaikka pieneén sieluusi takaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö täältä aivollisia ihmisiä?Siis aivollisia,ei kusipäisiä?

Vierailija
4/8 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi aloittaa kertomalla ikänsä. Työvelvoite koskee erityisesti alle 25 -vuotiaita.

Vierailija
5/8 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v joten ikävä kyllä en ole noin nuori enää.Mulla on myöskin 2 ammattia luettuna joten en ole ns.luuseri enkä osaani valinnut

Vierailija
6/8 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap laittaa sitten miehensä sinne työkkäriin kyseisenä kellon aikana.

Vierailija
7/8 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeapa on mitään keksiä, jollet kykene töihin etkä ilmeisesti jaksa enempää esimerkiksi ommella tai muuten nuukailla.

Vierailija
8/8 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla töissä syövän takia.Mieheni saa Kelan tukea,vanhempainrahaa,sillä meillä on vauva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi