Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti 'kaverin mökille' kissan gps-panta kassissa

Vierailija
08.09.2020 |

Oltiin mun vanhemmilla viikonloppuna ja meidän kissa saa ulkoilla siellä vapaasti gps-panta kaulassa. Äsken kännykkä ilmoitti, että virta kissapannassa on vähissä. No en löytänyt pantaa, joten katsoin sen sijainnin. Näytti jonnekin naapurikuntaan??
Panta jäi ilmeisesti kassin sivutaskuun ja mies lähti kaverin mökille venettä nostamaan. Paitsi että mökki on 50km toiseen suuntaan. Laitoin miehellr viestiä, että kenen mökille menitkään ja vastas pokkana just sen 50km päässä olevan. Mitäs nyt???

Kommentit (264)

Vierailija
201/264 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei yleensä ole mitään kasilaukkua, jonka ottaisi aina mukaansa, kun lähtee kotoa jonnekin. Kaverin mökille venettä nostamaan 50 km päähän, todennäköisesti tulee yöksi kotiin, joten ei ota mitään kassia mukaan.

Jospa siellä on tarkoitus myös saunoa ja grillata makkarat?

Vierailija
202/264 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kissoilla ole mitään GSM-pantoja. Eihän niitä saa irrallaan pitääkään. Pantoja pidetään metsästyskoirilla jotka päästetään irti jahtaamaan saalista.

Tervetuloa 2020.luvlle. Kyllähän niitä on, myös kissoille!

Joo ja varmaan myös n e e k e r I orjille. Vinkki: miksi olisi tarviketta asiaan, joka on kielletty?

Monet päästää kissansa vapaana yksin ulos. Väärin se on minunkin mielestä ja kiellettyä, mutta varsinkin maalla näin toimitaan. Yhdessä kissaryhmässä fb jotkut julkaisi keskustelussa kissojensa vaelluksen, kun kissalla oli paikannin kaulapannassa. Ei tuo mikään ennenkuulumaton asia ole. Noiden ryhmäläisten kissat kyllä pysytteli yllättävän lähellä kotitonttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/264 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei yleensä ole mitään kasilaukkua, jonka ottaisi aina mukaansa, kun lähtee kotoa jonnekin. Kaverin mökille venettä nostamaan 50 km päähän, todennäköisesti tulee yöksi kotiin, joten ei ota mitään kassia mukaan.

Kyllä miehillä yleensä on kassit mukana.

Vierailija
204/264 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Mies tuli silloin aika myöhään kotiin. En voinut aloittaa mitään draamaa, ettei lapset herää. Sanoin vain että mulla on aamulla tärkeetä asiaa.

Aamulla sitten otin puheeksi, että oliko siellä missä sanoi, että gps näytti toisaalle. Mies suuttui, 'näytti väärin', 'ei pidä paikkaansa', 'olen hullu akka kun edes epäilet'. Nyt ei suostu keskustelemaan mistään

Vierailija
205/264 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2kk Tinderissä ja olen viestitellyt lähemmäs 10 naimisissa olevan miehen kanssa. Ja voi pojat miten paljon ovat valmiina käyttämään mielikuvitusta päästäkseen salaa panemaan. Lenkkipolut, metsäautotiet, aibnb-kämpät, kyläilyt ruokatunnilla jne

Minulla oli useamman vuoden ajan suhteita ukkomiesten kanssa. Olivat varmasti kotona malli-isukkeja, eikä kukaan olisi uskonut pettureiksi. Osa oli todella varovainen ja taitava liikkeissään ja osasi varoa paljastumista. Yksi amatööri meni tunnustamaan vaimolleen ja tämä oli aivan järkyttynyt, kun ei ollut osannut epäillä mitään.

Tää vielä ihan ylpeenä kertoo!! Tiekkö että luottamus ihmisiin on ihan normaali ominaisuus normaalille ihmiselle, susta semmonem on kaukana.

Mitä minulle kiukuttelet, jos miehet ovat pettäneet vaimojaan. Se on ollut heidän oma valintansa. Ihan hakemalla ovat hakeneet sivusuhdetta netin kautta.

Vierailija
206/264 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Mies tuli silloin aika myöhään kotiin. En voinut aloittaa mitään draamaa, ettei lapset herää. Sanoin vain että mulla on aamulla tärkeetä asiaa.

Aamulla sitten otin puheeksi, että oliko siellä missä sanoi, että gps näytti toisaalle. Mies suuttui, 'näytti väärin', 'ei pidä paikkaansa', 'olen hullu akka kun edes epäilet'. Nyt ei suostu keskustelemaan mistään

Hyökkäys on paras puolustus. Mies suuttui, kun jäi kiinni housut nilkoissa. Tyypillistä pettäjille, että alkaa haukkumaan omaa kumppaniaan ja syyttelemään hulluksi. Paniikki iski miehelle ja lankesi pettäjän perusvirheeseen. Onnistuit yllättämään hänet.

Vierailija
207/264 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noei tietty suostu keskustelemaan. SE KOIRA ÄLÄHTÄÄ, MIHIN KALIKKA KALAHTAA. Per,,,leen huono omatunto ukkohuoralla.

Vierailija
208/264 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen syyllisen reaktio. On todella ikävää että joudut kokemaan tämän. Mieti nyt miten haluat jatkaa elämääsi. Voimia.

Vierailija
209/264 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkäys on paras puolustus. Ukkosi pettää sinua. On niin tuttuja nuo hulluksi akaksi ja vainoharhaiseksi haukkumiset...

Vierailija
210/264 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyökkäys on paras puolustus. Mies suuttui, kun jäi kiinni housut nilkoissa. Tyypillistä pettäjille, että alkaa haukkumaan omaa kumppaniaan ja syyttelemään hulluksi. Paniikki iski miehelle ja lankesi pettäjän perusvirheeseen. Onnistuit yllättämään hänet.

Tää on kyllä käsittämätöntä, että miehet jopa kiinnijäätyään yrittää väen vängällä selvitä siitä. Et tee yhtään mitään noin selkärangattomalla miehellä. Oma mies aikanaan lähetti tyttöystävälle tarkoitetun viestin minulle ja yritti kirkkain silmin väittää, että olikin minulle tarkoitettu., vaikka viestistä kävi selvästi ilmi, että ei ollut minulle. Sanoin vain, että oikeastiko vielä kehtaat valehdella ? Naurettavia vätyksiä tuollaiset "miehet". ja juu, omani on todellakin ex.

Vierailija
211/264 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte te prlk sekopäitä tarnoinenne. jos olette edes jälkikasvuu aikaseksi saaneet(kun palstalla rievutte) antakaa niille aikaa ettei heistä tuke samanlaisii joutilaita retkuja

Vierailija
212/264 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petturin eksä on aina hullu. Siis jos petturilta kysytään. Totuus on sitten eri...

Vierailija
213/264 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voit kysyä siltä miehes kaverilta, että miten meni mökkeily?

Vierailija
214/264 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tilanne tällä hetkellä kun viikonloppu tulossa...Onko kissalla panta,mies kotona,ap tekemässä onnellisena perheelle herkkuja?Vai lähteekö mies nostamaan kaverin venettä ja kissan panta rikki.

Vierailija
215/264 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä tapaus valitettavasti :/ Pääsetkö käymään gps:n osoittamassa paikassa, kuka siellä asuu?

Vierailija
216/264 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

antakaa niille miehillenne pillua niin ei tarvi sivusta hakea.

Vierailija
217/264 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö gepsi aina siis oikein? minusta valitettavasti ei...

Vierailija
218/264 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mies jo kotiin

Vierailija
219/264 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt mieheltä onko se nähnyt kissan pantaa, sattuuko olemaan sen kassissa. Ja sitten ihmettelet miten voi olla, että se näytti että panta olisi ihan muualla. Että onpa outo homma, onko siinä joku vika.

Vierailija
220/264 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kissoilla ole GPSiä? Ymmättän jos hyvällä ajokoiralla on semmonen mut GPS on kalliimpi kuin koko kissa. Kaikenlaisia kotkotuksia.