Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minunko pitäisi vaan samoilla metsissä ja käydä kävelemässä?

Vierailija
20.10.2013 |

Mies metsästää, kalastaa ja moottoriurheilee.

Minä käyn jumpassa kerran viikossa ja se on kivaa. Nyt mulla on ongelma kun jumitan vaan kotona ja joka päivähoidan ruoat, pyykit, kodin ja lapset. Haluisin käydä joskus tanssimassa (ei varaa), istumassa kivassa kahvilassa (ei varaa), shoppailemassa (ei varaa).

Miehen mielestä minun pitäisi lähteä hänen mukaan koko päiväksi metsään, veneeseen tai radanreunalle. Ei mua kiinnosta!

Mitä ilmaista tai halpaa voisin tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää alkaa tehdä jotain sellaista josta tienaa rahaa, ja sitten on vara tehdä niitä mitä haluaa. Ala esim. myymään jotain kotikutsuilla, se käy myös harrastuksesta, esim. tupperikutsuthan on kiva kun siinä kahvitellaan ja saa jutella muitten naisten kanssa, tapaa uusia ihmisiä ja vähän se shoppailukin siinä tulee.

Myös joku yhdistystoiminta voisi olla kivaa, nitähän on joka lähtöön ja onhan työväenopiston edulliset tanssikurssit...

Vierailija
2/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tanssiminen paljon mitään maksa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä ehdottaa, että mies alkaa harrastamaan sun kanssasi, jos sinäkin lähdet välillä hänen kanssaan metsään. Lähtee sun kanssaa tanssimaan, shoppaamaan ja istuskelemaan kahvilaan.

Vierailija
4/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs miehellä on varaa esim. moottoriurheilla? Kalastus ja metsästys nyt on vielä järkeviä harrastuksia (vaikka niihin rahaa meneekin), mutta moottoriurheilu? Sehän on kuin heittelisi seteleitä takkaan!

Vierailija
5/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 17:34"]

Pitää alkaa tehdä jotain sellaista josta tienaa rahaa, ja sitten on vara tehdä niitä mitä haluaa. Ala esim. myymään jotain kotikutsuilla, se käy myös harrastuksesta, esim. tupperikutsuthan on kiva kun siinä kahvitellaan ja saa jutella muitten naisten kanssa, tapaa uusia ihmisiä ja vähän se shoppailukin siinä tulee.

Myös joku yhdistystoiminta voisi olla kivaa, nitähän on joka lähtöön ja onhan työväenopiston edulliset tanssikurssit...

[/quote]

Näin juuri.

Mulla harrastuksena on työnteko. Meidän perheellä on yrityksen puitteissa niin paljon touhua, ettei tässä oikein mitään ehdi harrastaa. Ja minä en ehdi käydä kokopäivätöissä, koska mies tekee usein, kuten juuri tällä hetkelläkin, 16-tuntisia töpäiviä. Tarvii siten pikkujutuissa jo minunkin apua, kun ei kaikkea itse ehdi. Ja jonkun on lapsetkin hoidettava, joten en ole edes yrittänyt olla kokopäivätöissä. Mutta aina tilaisuuden tullen olen ollut osa-aikaisesti hyvin vähillä tunneilla töissä tai ottanut jonkun työprojektin. Nää työjutut ovat kuin harrastus, on niin mukavaa päästä tekemään oman alan hommia välillä. Ja tästä harrastuksesta vielä maksetaankin mulle ihan kunnolla!