Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tulkitsisit miehen käytöksen?

Vierailija
20.10.2013 |

Olen siis tavannut kiinnostavan miehen, jonka kanssa on hyvä olla, jutella ym. Mies on kuitenkin sitä tyyppiä, ettei tee mitään ns. harkitsemattomasti ja on aina hyvin tietoinen omasta käytöksestään.

Viimeksi tapasimme hänen kotonaan ja jostain syystä mies syödä mussutti koko ajan leipää, eikä edes tarjonnut minulle...Olen hieman hämmentynyt, koska muuten miehellä on todella hyvät käytös- ja ruokavat (ainakin ulkona syödessämme...).

Ehkä hän halusi viestittää minulle jotain...? Mutta mitä?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kaveri on ylikorostuneen rento kotonaan vastapainona sille ylikorostuneen korrektille julkiselle olemukselle?

Tai hän on tottunut seurustelija ravintolassa ym. mutta täydellisen tietämätön siitä, miten isännöidään kotioloissa? Ei siis osaa tarjoilla mitään ruokaa. Ravintoloissahan joku muu tekee sen hänen puolestaan.

Vierailija
2/9 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain rentouden ylikorostamista mullakin tuli ekana mieleen...

Miehen perheolot huomioon ottaen en voi edes kuvitella, etteikö mies osaisi isännöidä kotioloissa...

Silti ärsyttää :-) 

ap

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 16:14"]

Jospa kaveri on ylikorostuneen rento kotonaan vastapainona sille ylikorostuneen korrektille julkiselle olemukselle?

Tai hän on tottunut seurustelija ravintolassa ym. mutta täydellisen tietämätön siitä, miten isännöidään kotioloissa? Ei siis osaa tarjoilla mitään ruokaa. Ravintoloissahan joku muu tekee sen hänen puolestaan.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tahtonut viestittää, että olis ihan hyvä jos pystyisit olemaan jonkin aikaa syömättä.

Naiset aina ylitulkitsee kaikkea. Tuskin tuon kummesta kuitenkaan oli kyse.

Vierailija
4/9 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui...

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 11:28"]

Mun mies (josta aion nyt erota) on juuri tuollainen ja sisältä löytyy komenteleva narsisti.

[/quote]

Vierailija
5/9 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin MINÄ?!

Olen todella hoikka, ettei siitä nyt pitäisi olla kyse...

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 16:20"]

Eiköhän se tahtonut viestittää, että olis ihan hyvä jos pystyisit olemaan jonkin aikaa syömättä.

Naiset aina ylitulkitsee kaikkea. Tuskin tuon kummesta kuitenkaan oli kyse.

[/quote]

Vierailija
6/9 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten mies ajatteli, että tunnette jo niin hyvin, että sanot kyllä, jos haluat jotain.

Mä voisin hyvin kuvitella, että mun mies ois just tollanen eikä vaan tulisi ajattelleeksi, että olisi kohteliasta tarjota sitä syötävää.

Vierailija
7/9 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans aattelin että ei tajunnut että ois erikseen pitäny tarjota, vaan ajatteli että ootte sen verran läheisiä että otat/pyydät itse jos tahdot jtn :)

Vierailija
8/9 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän kanssa kyse olisi ollut juurikin tästä. Oltiin alusta asti hyvin luontevia toistemme seurassa ja siksi hänen kotonaan ollessamme oli päivän selvää että minä sanon kun jotain haluan tai käyn itse jääkaapilla.

Jos haluat jostain syystä tuosta vihjata, niin otapa ensi kerralla ja käy kaupasta ostamassa patonkia ja siihen päällisiä. Vie mukanasi viinipullon kera.

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 10:44"]

Tai sitten mies ajatteli, että tunnette jo niin hyvin, että sanot kyllä, jos haluat jotain.

Mä voisin hyvin kuvitella, että mun mies ois just tollanen eikä vaan tulisi ajattelleeksi, että olisi kohteliasta tarjota sitä syötävää.

[/quote]

Vierailija
9/9 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies (josta aion nyt erota) on juuri tuollainen ja sisältä löytyy komenteleva narsisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan