Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei ikinä pyydä minua mihinkään. :-(

Vierailija
15.09.2013 |

Minulle ei kukaan koskaan soita.

Kukaan ei koskaan pyydä mihinkään; leffaan, lenkille, kylään... Ei mihinkään. Kukaan ei koskaan pysähdy juttusilleni, olen ihmisille pelkkää ilmaa.

Johtuuko kaikki tämä omasta arkuudestani ja epävarmuudestani. Karkottaako se ihmiset luotani?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä katselet ihmisiä nenänvartta pitkin, et tervehdi tai olet tyly niin en ihmettele jos ystäväsi välttelevät sinua. Eihän kukaan viihdy mörököllin seurassa.

Vierailija
2/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kyllä sille joku syy on, kuten minunkin tapauksessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut pk-seudulla, niin mä voin lähtee leffaseuraksi :) Tykkäisin käydä enemmän elokuvissa mut yksin ei viitsi mennä.

Vierailija
4/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet? Mulle kelpaisi kaveri.

Vierailija
5/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei omista kavereita, ei myöskään tarvitse odotella kenenkään soittoa. Simple.

Vierailija
6/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjään vetäytyminen voi vaikuttaa toisista ettet halua olla tekemisissä toisten kanssa, eikö ole harrastuksia yms. Nostat pään pystyyn ja itse pyydät jonkin ihmisen kanssasi kahville.

Vierailija
7/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin lähteä lenkkiseuraksi. Ei tule yksin lähdettyä ulos kävelylle. Minä Helsingistä.

Vierailija
8/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en asu pk-seudulla.

Yleensä minä olen se, joka pidän ihmisiin yhteyttä. Tosin aika harvoin, sillä en ole mitenkään sosiaalinen. Viihdyn kotona enkä jaksa enkä aina haluakaan hirveästi liikkua ja mennä. 

Olen siinä mielessä vähän vaikea ihminen, että olen mukava vain jos minulle ollaan mukavia. En jaksa olla ystävällinen jos minulle ei sitä olla. Ja jos minua kohdellaan kuin ilmaa, maksan potut pottuina.

Eli onko tässä syy siihen että ihmiset karttaa minua...?

Vierailija
9/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mö voinin lähteä mukaan. olen vantalta :)

Vierailija
10/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, uskaltaudu tapaamaan nämä tähän ketjuun ilmoittautuneet! Et sä voi olla noin vaikeasti lähestyttävä, ettei netissäkään tartu näihin ojennettuihin käsiin :)

Vierailija
11/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko sä kovinkin kaukana pääkaupunkiseudulta? Joku kysyi, missä olet, kerrotko?

Vierailija
12/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 20:38"]

Valitettavasti en asu pk-seudulla.

Yleensä minä olen se, joka pidän ihmisiin yhteyttä. Tosin aika harvoin, sillä en ole mitenkään sosiaalinen. Viihdyn kotona enkä jaksa enkä aina haluakaan hirveästi liikkua ja mennä. 

Olen siinä mielessä vähän vaikea ihminen, että olen mukava vain jos minulle ollaan mukavia. En jaksa olla ystävällinen jos minulle ei sitä olla. Ja jos minua kohdellaan kuin ilmaa, maksan potut pottuina.

Eli onko tässä syy siihen että ihmiset karttaa minua...?

[/quote]

Olet sitten hommannut itsellesi ikävän ihmisen maineen.

Ethän sinä aina osaa oikein tulkita toisten käytöstä ja saat sitten kokea sen takaisin, kun olet jollekin maksellut potut pottuina.

Et osaa käyttäytyä, joten saat sen mukaisen kohtelun osaksesi.

Ei kukaan halua olla ihmisen kanssa, jolla ei ole sosiaalisia taitoja. Olen pahoillani.

Vierailija
13/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin enemmän kavereita ja seuraa. Tuntuu että työkavereillakin on ihan älytön määrä ystäviä joille soittelevat säännöllisesti ja kaikki käyvät laivalla tms. tyttöporukalla ja mä vaan nyhjään kotona. Plääh ja plööh. Ja olen oikeasti kiva ja reipas ja rento ihminen. Varsinais-Suomesta :)

Vierailija
14/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. Mä olen ihmisille ystävällinen EKA ennen kuin tiedän,  miten he mua kohtelee... Olen iloinen, kiinnostunut toisista. Jos teen jotain kaverin kanssa,  kiitän seurasta ja olen vilpittömästi sitä mieltä.  Mua pyydetään kylään, lenkille, terassille, baariin. 

Vierailija
15/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäis olla ystävällisempi ja huomioida ihmiset paremmin mutta kaikessa epävarmuudessani ja "hitaudessani" en aina siihen kykene, varsinkin niiden ihmisten kohdalla joita ikäänkuin pelkään ja jotka ovat minua kohtaan tylyjä tai eivät muuten osoita suurta kiinnostusta minua kohtaan. Kaveripiirissänikin on pari ihmistä, jotka ohittavat minut kuin en olisikaan sillä hetkellä paikalla, joten en osaa tuossa tilanteessa alkaa juttelemaan tai muuten olla ystävällinen jos minua kohtaan ollaan töykeitä tai katsellaan nenänvartta pitkin. Ehkä kuitenkin suurin syy tähän, miten muut minua kohtelevat, on omassa käytöksessäni... 

Miten tulla hyväksi, pidetyksi ihmiseksi?

ap

Vierailija
16/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen siis kaukaa kaukaa Pohjois-Suomesta. 

ap

Vierailija
17/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kommentti 14! Näin se menee. Hymyile, tervehdi iloisesti, juttele kohteliaasti ja ole muista kiinnostunut. Ehdota itse muille yhteistä tekemistä. Kohta kutsuja on enemmän kuin ehdit osallistua :)

Vierailija
18/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans tämmöinen ettei kukaan ikinä kysy mihinkään itse joudun tekemään aloitteen tai sitten olen yksinään.

Luultavasti vika on minussa, muut ovat parempa seuraa, mutta kai asia on vain hyväksyttävä. Lähtisin kyllä mielelläni tapahtumiin, leffaan, syömään, juomaan jos joku vaan pyytäisi.

Vierailija
19/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö huomenna leffaan?

mies54v

Vierailija
20/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimaa ottaas tarra, jossa lukee isolla, että panettaa. Alkaa tulla kutsuja ihan hätsynpikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi