Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin järkyttynyt mieheni sanoista!!

Vierailija
20.10.2013 |

Mies sanoi: "naisen tehtävä on huolehtia miehen tarpeista". Raivostuin niin paljon, että teki mieli pamauttaa ukkoa. Kukas naisen tarpeista sitten huolehtii, ei tuo ukko ainakaan. Mies on laiska pettäjä, joka ei huomioi minua millään tavalla ikinä.

Nyt muuten alkoi täysi jääkausi täällä...

Kunhan saan hieman rahaa säästöön, häivyn. Kuinka tyttölapsen isä voi sanoa noin!!! Mitä olette mieltä?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumasti sanottu. Jos olet muutenkin kuin nyt kiukustuneena samaa mieltä, että "mies on laiska pettäjä", voi olla ero tai ainakin pariterapia tarpeen...

Vierailija
2/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä yhteydessä ja millä äänenpainolla... Laiska pettäjä, käy siis harvakseltaan vieraissa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt, että joku on laiskan ja epähuomaavaisen, sekopäisyyksiä puhuvan pettäjämiehen kanssa.

Vierailija
4/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero

Vierailija
5/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 12:36"]

Rumasti sanottu. Jos olet muutenkin kuin nyt kiukustuneena samaa mieltä, että "mies on laiska pettäjä", voi olla ero tai ainakin pariterapia tarpeen...

[/quote]

Eikö olekin, kiitos että olet samaa mieltä. Sanoi pettäneensä ihan suoraan juuri tänä aamuna. Ja tuota taustaa on muutekin. Eipä hirveästi kiinnosta mikään tuollaisen kanssa. Itsessään ei näe mitään vikaa koskaan, vaan kaikki vika on minussa.

Vierailija
6/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 12:36"]

Riippuu missä yhteydessä ja millä äänenpainolla... Laiska pettäjä, käy siis harvakseltaan vieraissa ?

[/quote]

Laiska kotona. Ei tee mitään kotitöitä, ei huolehdi lasten asioista. Itse käyn töissä ja hoidan kaiken, olen aivan puhki. Pettää kuulemma kun ei kotona saa, sehän sitä asiaa parantaa...

Vierailija
7/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paskoja miehiä jaksa katsoa, jollei tämä tienaa tosi hyvin. Tyhjätasku erkit saavat muuttaa yksiöönsä kittaamaan sitä kaljaa ja nyrkkikyllikkiä harrastamaan.

Vierailija
8/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi oli aivan oikessa. Raamatussakin lukee, nainen on luotu miehe iloksi. Miehellä ei montaa tarvetta ole jotka pitäisi hoitaa, syötä sitä ja anna seksiä. Jos näiden kahden tarpeen tyydyttäminen tuottaa sinulle liikaa tuskaa suosittelen ryhtymään lesboksi ja kokeilemaan montako tarvetta naisella on jotka pitäisi tyydyttää. Tule sen jälkeen tänne ja kirjoita uudestaan vähän pidempi itku viesti :)

Vierailija
9/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 12:54"]

Miehesi oli aivan oikessa. Raamatussakin lukee, nainen on luotu miehe iloksi. Miehellä ei montaa tarvetta ole jotka pitäisi hoitaa, syötä sitä ja anna seksiä. Jos näiden kahden tarpeen tyydyttäminen tuottaa sinulle liikaa tuskaa suosittelen ryhtymään lesboksi ja kokeilemaan montako tarvetta naisella on jotka pitäisi tyydyttää. Tule sen jälkeen tänne ja kirjoita uudestaan vähän pidempi itku viesti :)

[/quote]

Voi, lesboksi ei noin vain aleta, mutta parempia miehiä kyllä löytyy. Varsinkin ulkomaalaisista miehistä löytyy romantikkoja ja helliä rakastajia. Kotiini en ota ketään körilästä enää asumaan, mutta kai jokainen nainen hiukan romantiikkaa ansaitsee? Ulkomaalaiset miehet ovat myös parempia keskustelijoita. Sekös teitä suomalaisia junttiäijiä kyrsii!

Vierailija
10/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
11/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton tarkoitus on, että puolisot tyydyttävät toistensa tarpeet, eli puolin sun toisin. Kyllä naisellakin on esim seksuaalisia tarpeita, tunnetarpeita, ihan samalla tavalla kuin miehellä on omat tarpeensa. Kaikkea ei tietenkään voi saada, mutta pyrkimys on, että toinen ottaa toisen huomioon. Aviolitto ei voi perustua itsekkyydelle ja omanvoiton tavoittelulle. Jos miehesi on itsekäs, itsekekseinen vain omien tarpeiden tyydyttäjä, ei huomioi sinun tarpeitasi, eikä auta sinua arjessa niin miehesi on kertakaikkisen epäkypsä avioliittoon ja perhe-elämään. Vanhemmuudessakin pitää oppia laittamaan hetkellisesti ja tarpeen vaatiessa ne omat tarpeet syrjään ja keskittyä lapsiin. Esimerkkinä: pieni vauva herää yöllä syömään, vanhemman tekisi mieli nukkua, mutta se tarve on nyt laitetava syrjään koska pieni vauva pitää ruokkia, vasta sitten pääsee takaisin nukkumaan. Näin miehesi pitäisi toimia tasapuolisesti sinun kanssasi perhe-elämässänne. Jos hän ei siihen kykene, jätä hänet, hän ei sovellu puolisoksi tai isäksi.

Vierailija
12/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla AP, mutta mikset vaan eroa?

Vierailija
13/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos suomalainen mies ilmaisee tarvitsevansa seksiä niin sehän tarkoittaa heti  että aika hypätä jonkun sossu tuella elävän habibin matkaan ? Jos se on mistä pidät ni go for it! Aina valitetaan kun miehet eivät puhu tarpeeks ja sitten kun mies alkaa puhumaan niin tullaan parkumaan siitä jonnekki foorumeille. Hieno homma! Lopettakaa se piparin pihtaaminen niin kyllä sitä romanttiikkakin tulee.

Vierailija
14/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe nosteleen. Tolla ajatuksella tyttäreski on vaarassa, ottaa sit lapselta jos äipältä ei irtoo, näinhän ennenvanhaanki vaik siitä ei puhuta. Vieraat on vaa hetken huvi, ei sekää jaksa kauaa kiinnostaa.

Ihminen joka kykenee ajattelemaan vain omaa tarvettaan ei voi elää sivistyneessä parisuhteessa.

Vierailija
15/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 13:13"]

Eli jos suomalainen mies ilmaisee tarvitsevansa seksiä niin sehän tarkoittaa heti  että aika hypätä jonkun sossu tuella elävän habibin matkaan ? Jos se on mistä pidät ni go for it! Aina valitetaan kun miehet eivät puhu tarpeeks ja sitten kun mies alkaa puhumaan niin tullaan parkumaan siitä jonnekki foorumeille. Hieno homma! Lopettakaa se piparin pihtaaminen niin kyllä sitä romanttiikkakin tulee.

[/quote]

No jos sitä romantiikkaa ei ole ollut kymmeneen vuoteen, mistä sitä yhtä-äkkiä alkaisi tulla? Itse kun yritin lämmitellä suhdettamme aamulla, mies läsäytti romanttisesti, että "luuletko tosiaan että olen tässä kaksi viikkoa ollut ilman seksiä". Täystyrmäys.

Siihen loppui viimeinenkin kunnioitus ja arvostus, tilalla vain vihaa ja halveksuntaa. Tätä suhdetta ei korjaa mikään, olen yrittänyt kaikkeni, tehnyt parhaani, mutta yksin se ei onnistu. Enää en jaksa enkä halua yrittää.

Uskokaa jo miehet, että pettämisellä kiristämällä ei seksiä saa, se vain pahentaa tilannetta! Jos suhde ei ole kunnossa, sitä ei voi parantaa seksillä, vaan kysymys on paljon laajemmasta asiasta.

Tuota miestä ei ole enää olemassa minulle.

Vierailija
16/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 13:26"]

Lähe nosteleen. Tolla ajatuksella tyttäreski on vaarassa, ottaa sit lapselta jos äipältä ei irtoo, näinhän ennenvanhaanki vaik siitä ei puhuta. Vieraat on vaa hetken huvi, ei sekää jaksa kauaa kiinnostaa.

Ihminen joka kykenee ajattelemaan vain omaa tarvettaan ei voi elää sivistyneessä parisuhteessa.

[/quote]

Minne mä lähden, että lasten ei tarvisi viettää öitä isänsä kanssa? Kertokaa? Ne on täysin tuon hullun armoilla, jos minä en ole paikalla!!!

Vierailija
17/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on vaan itse hoidellut itsensä? Seksi on iso asia suhdetta jos se ei ole kunnossa/sitä ei tapahdu, se kyllä vaikuttaa kaikkeen. Pitää muistaa oma panostus asiassa myöskin. Ei se paljoa auta jos muna on viimeks ollut suussa 90 luvulla ja sitten kun joulun pyhinä vihdoinki tehdään sitä itseään niin ollaan silmät kiinni ja muistellaan sitä niin ihanaa anna lehden kakkuohjetta.

Vierailija
18/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 12:51"]

Ei paskoja miehiä jaksa katsoa, jollei tämä tienaa tosi hyvin. Tyhjätasku erkit saavat muuttaa yksiöönsä kittaamaan sitä kaljaa ja nyrkkikyllikkiä harrastamaan.

[/quote]

Eli miehen tehtävä on siis elättää naista ja ostella hänelle kaikkea kivaa? Ei sullakaan ihan hirveän hyvin mene tai siis olet yhtä urpo kuin AP:n mies.

Vierailija
19/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sen munan pitäisi suussa olla? Kanamunan toki, mutta kyllä sille miehen munalle on ihan toinen kolo olemassa!!

Meillä ei ole enää seksiä, koska ei ole muutakaan tässä suhteessa. Kai se miehelle on se seksi kaiken a ja ö ja se oma napa. Mutta minä en ainakaan enää anna, koska mies ole antanut minulle mitään vuosiin!! Pihtaan ja painukoon vieraisiin..

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 13:45"]

Ehkä hän on vaan itse hoidellut itsensä? Seksi on iso asia suhdetta jos se ei ole kunnossa/sitä ei tapahdu, se kyllä vaikuttaa kaikkeen. Pitää muistaa oma panostus asiassa myöskin. Ei se paljoa auta jos muna on viimeks ollut suussa 90 luvulla ja sitten kun joulun pyhinä vihdoinki tehdään sitä itseään niin ollaan silmät kiinni ja muistellaan sitä niin ihanaa anna lehden kakkuohjetta.

[/quote]

Vierailija
20/47 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli se että jos alat itse panostaa siihe seksiin niin sitten alkaa myös mieskin panostamaan että sinä pidät. Otat poskee, kontallaan muutaman kerran huudat sitä he-maniks ni joha alkaa se klitoriski löytymään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi