Olen niin järkyttynyt mieheni sanoista!!
Mies sanoi: "naisen tehtävä on huolehtia miehen tarpeista". Raivostuin niin paljon, että teki mieli pamauttaa ukkoa. Kukas naisen tarpeista sitten huolehtii, ei tuo ukko ainakaan. Mies on laiska pettäjä, joka ei huomioi minua millään tavalla ikinä.
Nyt muuten alkoi täysi jääkausi täällä...
Kunhan saan hieman rahaa säästöön, häivyn. Kuinka tyttölapsen isä voi sanoa noin!!! Mitä olette mieltä?
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 12:33"]
Mies sanoi: "naisen tehtävä on huolehtia miehen tarpeista". Raivostuin niin paljon, että teki mieli pamauttaa ukkoa. Kukas naisen tarpeista sitten huolehtii, ei tuo ukko ainakaan. Mies on laiska pettäjä, joka ei huomioi minua millään tavalla ikinä.
Nyt muuten alkoi täysi jääkausi täällä...
Kunhan saan hieman rahaa säästöön, häivyn. Kuinka tyttölapsen isä voi sanoa noin!!! Mitä olette mieltä?
[/quote]
No liian hyvä hän on sinulle ainakin. Oli se millainen kusipää tahansa
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 15:19"]
Eroa. Muuta lasten kanssa mualle tai laita mies pihalle. Laita ero vireille ja soita suku läpi. Ihan turha jotain mökötystä vääntää, siinä lapset saavat vain huonon parisuhdemallin.
[/quote]
Niin, ainoa mikä tässä on ongelmana, on se, että lapset joutuisivat ajoittain isälleen. Se ei osaa tehdä mitään eikä huolehdi mistään. Lapset jää ilman hoivaa tunnekylmän ihmisen armoille, ei ne nytkään halua sen mukaan mihinkään, jos minä en lähde. Voinko vaatia että lapset viettävät yöt minun luonani?
[/quote]
Oletko varma että se edes hauaisi lapsia luokseen jos on noin tunnekylmä ihminen? Ymmärrän tietysti että se riski on olemassa että ihan sinun kiusaksi ottaisi lapset vaikka ei sisimmässään välittäisikään. Tsemppiä sulle!
[/quote]
Se vaatii ne. Taistelee viimeiseen asti, eikä välitä lasten tunteista tai siitä mikä olisi lasten parhaaksi, yhtään. Lapset on sille vaan näyttelyesineitä ja pätemisen keino. Ja tietenkin se koettaa tässä aiheuttaa mulle mahdollisimman suurta kärsimystä kostaen lasten kautta.
[/quote]
Sinähän se tässä olet se joka käyttää lapsia hyväkseen. Jo sinun tekstisi kertovat että olet hyvin hankala ihminen ja valehtelet minkä kerkeät. Miehesi mollaaminen vain todistaa sen että SINÄ olet se joka ongelmia aiheuttaa. Ei kukaan normaalijärkinen kirjoittele tänne tuollaisia tekstejä
Ihan oikeasti, eroa. Jatkuessaan tuollainen jääkausi kuulostaa kamalle elämälle ihan kaikille, myös lapsille.
[/quote]
No minä en panosta yhtään mihinkään. Ällöttää koko ukko, toivottavasti jollekin muulle kelpaisi.
Jääkausi on alkanut, en edes katso siihen päin ja tiuskaisen jos jotain pitää sanoa.
Vuosia olen ruinannut huomiota, edes pientä halausta silloin tällöin, mutta ei. En edes ole vaatinut mitään suurta. Ei se puhu eikä edes kuuntele, vain oma napa kiinnostaa. Se on kuollut mulle nyt.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 15:19"]
Eroa. Muuta lasten kanssa mualle tai laita mies pihalle. Laita ero vireille ja soita suku läpi. Ihan turha jotain mökötystä vääntää, siinä lapset saavat vain huonon parisuhdemallin.
[/quote]
Niin, ainoa mikä tässä on ongelmana, on se, että lapset joutuisivat ajoittain isälleen. Se ei osaa tehdä mitään eikä huolehdi mistään. Lapset jää ilman hoivaa tunnekylmän ihmisen armoille, ei ne nytkään halua sen mukaan mihinkään, jos minä en lähde. Voinko vaatia että lapset viettävät yöt minun luonani?
[/quote]
Oletko varma että se edes hauaisi lapsia luokseen jos on noin tunnekylmä ihminen? Ymmärrän tietysti että se riski on olemassa että ihan sinun kiusaksi ottaisi lapset vaikka ei sisimmässään välittäisikään. Tsemppiä sulle!
[/quote]
Se vaatii ne. Taistelee viimeiseen asti, eikä välitä lasten tunteista tai siitä mikä olisi lasten parhaaksi, yhtään. Lapset on sille vaan näyttelyesineitä ja pätemisen keino. Ja tietenkin se koettaa tässä aiheuttaa mulle mahdollisimman suurta kärsimystä kostaen lasten kautta.
[/quote]
Sinähän se tässä olet se joka käyttää lapsia hyväkseen. Jo sinun tekstisi kertovat että olet hyvin hankala ihminen ja valehtelet minkä kerkeät. Miehesi mollaaminen vain todistaa sen että SINÄ olet se joka ongelmia aiheuttaa. Ei kukaan normaalijärkinen kirjoittele tänne tuollaisia tekstejä
[/quote]
Valehtelet minkä kerkeät? Miksi ihmeessä valehtelisin mitään tuollaista? Tämä on niin kauheaa, etten saa näitä asioita puetuksi sanoiksi ja kerrottua kellekään, enkä halua näitä edes kertoa - en halua ketään ihmistä roska-astiaksi, jokaisella omatkin murheensa. Enkä edes täällä halua kertoa kaikkea.
Tämä on muuten aihe vapaa eli aihe on VAPAA ja jokaisella on oikeus sanoa mitä haluaa. Mies haukkuu minua kaikille kuka vaan jaksaa kuunnella, ihan kaikille. Sekö on sitten oikein?
Noi toi 44 nyt vaan on joku katkera palstaukkeli, jolla on riitaisa ero päällä.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 00:20"]
Noi toi 44 nyt vaan on joku katkera palstaukkeli, jolla on riitaisa ero päällä.
[/quote]
Se on varmaan joku mun miehen työkaveri, jonka kanssa ovat taivastelleet kuinka kauhea ihminen minä olen, ja miettineet yhdessä mitä mulle pitäis sanoa että ymmärtäisin olla hyvä, kuuliainen ja alistuva vaimo.
No ei tule onnistumaan, ei ikinä, ja nyt muuten saa kaikki nähdä mistä tämä nainen on tehty. Riittää taas pitkäksi aikaa jutun juurta miehen työpaikalla. Teen tämän tyttäreni vuoksi, kaikien tyttöjen pitää oppia että miehet ei tässä maailmassa määrää. Mistään asiasta.
Monesti naiset eivät oikeasti uskalla erota ja käyttävät lapsia tekosyynä, vaikka todellisuudessa ero olisi lastenkin etu.