Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tossa hevinaiskeskustelussa mainittiin fetish-kuvat

Vierailija
20.10.2013 |

http://www.vauva.fi/keskustelu/3876421/ketju/millaisia_ovat_tuttavapiirisi_naiset_joiden_miehet_hevareita_rokkareita

Ootteko te törmännyt tavallisten naisten fetish- ym kuviin esim. facebookissa? Minkälainen nainen (paitsi hevarin rouva) hakeutuu tämmöisiin kuviin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt moisiin kuviin. En, vaikka liikun hevari -ja goottipiireissä.

Vierailija
2/4 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

fetish-kuva on aika miten sen nyt sanoisi... huvittava ilmaisu.

Siis jollain voi olla ihan viattoman näköinen kuva jossa istuu pyjama päällä ja karvatöpööset jalsaa, ja se onkin sitten fetish-kuva koska tällä naisella on karva-fetissi, kukaan ei vaan tiedä siitä.

Jollain voi olla tuoli-fetissi, eikä kenenkään mielestä siinä on mitään outoa että naisella on fb:ssä kuvia missä istuu erilaisten tuolien päällä.

No, näillä fetish-kuvilla nyt taidetaan tarkoittaa niittejä ja nahkaa, eikö jooko?

Sellaisiin vaatteisiin nyt vain on hauskaa joskus pukeutua, ilman mitään kummempia fetissejä.

Miksi hevarin niitti-nahka-asut ovat jotenkin paheksuttavampia sitten kuin "taviksen" miniminibikinikuvat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat yhtä typeriä.

Vierailija
4/4 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetish-kuvilla tarkotetaan ehkä Qumman tyylisiä kuvia. Alastomuutta, sidontaa, leikkimistä bdsm-elementeillä,.. Vai mitä ap tarkoittaa?

Olen itse gootti (vaikka kolmen lapsen äiti ja onnellisesti avioliitossa!) ja moni kuvaaja on pyytänyt kuviin malliksi. Olisihan se varmasti kiva kokemus, mutta ei mulla taida rohkeus riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi