Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat tuttavapiirisi naiset, joiden miehet hevareita, rokkareita...

Vierailija
19.10.2013 |

tyyliin Ville Valo? Ovatko naiset samanhenkisiä, melankoliasta pitäviä "erilaisia", ei niin terveellisistä elämäntavoista kiinnostuneita vai vastakohtia fitnessmissejä?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppoja röökimuijia lähiöissä.

Vierailija
2/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi mustiin pukeutuvan raskaampaa rockia diggailevan miehen kanssa yhdessä olevaa ja molemmat ovat samanhenkisiä, juuri Himin diggareita. No, jonkinlainen erikoisuus kai on, että toinen on blondi ja ihan luonnostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen tarkoittaa, että tämä blondi ei ole värjännyt hiuksia tummemmiksi niin kuin tuossa genressä yleensä tapana on.

Vierailija
4/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskejä viinasieppoja, joilla suttuinen hevihoro- tai juntti äijätyyli. Jokunen hoikempikin joukossa. Liikuntaa ei kukaan harrasta ainakaan niin, että se kropasta näkyisi, eivätkä naamastakaan ole mitään kedon kauneimpia kukkasia.

Vierailija
5/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Him-fanit on rumia

Vierailija
6/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laidasta laitaan, yllätyisitte, jos näkisitte todellisuuden tästäkin asiasta. Kauniista ja koulutetuista, " lähiövalaisiin"

Vierailija
7/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies soittaa suht menestyneessä metallibändissä ja mä oon kolmen lapsen äiti, joku kuvailisi varmaan  hörhöksi. Pitkät imetykset takana, kannoin lapsia kantoliinassa ja meillä kasvatuksen lähtökohtana on lapsen kunnioitus. En juo alkoholia enkä tupakoi (ei mieskään), ollaan tietokonenörtihtäviä kotona viihtyviä ihmisiä. 

Mies pukeutuu pääasiassa mustaan ja on pitkätukkainen. Bändikaverit vetää tupakkaa ja viinaa ja tiesmitä mut on kuitenkin tosi fiksuja tyyppejä useimmat. 

Vierailija
8/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jotain yhteistä näissä meikän tuntemien hevarimiesten naisissa on, niin niillä on poikkeuksetta piirretyt kulmakarvat, värjätty tukka ja ainakin yksi tribal-tatska. Nykyään oon huomannu niillä myös innon poseerata fetish-henkisissä kuvissa ja jakaa niitä facebookissa.

Vierailija
9/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 22:58"]

Laidasta laitaan, yllätyisitte, jos näkisitte todellisuuden tästäkin asiasta. Kauniista ja koulutetuista, " lähiövalaisiin"

[/quote]No kyllä se painotus on aika selvästi noissa matalasti koulutetuissa ja ei-niin-kauniissa puolisoissa ihan komeillakin rokkimiehillä. Todella harvalla on kotona mitään missiä tai edes kohtuu näpsäkkää tapausta.

Vierailija
10/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei mitään fitnessmalleja tai kilttejä, nättejä urheilijatyttöjä. Aika lailla vastakohtia.

Vierailija
11/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä rokkareitten ja hevareitten vaimot ja tyttöystävät ovat rentoja, mukavia ja fiksuja. Jotkut harrastavat aktiivisesti liikuntaa, toiset eivät välitä liikunnasta harrastuksena yhtään. Keikoilla tykkäävät käydä kaikki.

Tossa sohvalla mun vieressä istuu myös tommoinen pitkätukkainen hampuusi, joten kai tässä itsestäänkin voi jotain kertoa. Olen tämmöinen 35 kahden lapsen äiti, käyn töissä, opiskelen työn ohessa yliopistossa. Elämäntavat eivät edusta mitään ääripäätä ts. eivät erityisen epäterveelliset mutta en noudata mitään tiukkaa ruokavaliotakaan. Ihan normaalia kotiruokaa meillä syödään.

Ulkoiselta habitukseltani olen varmaan aika tavallinen. Musta on mun lempiväri vaatteissa, tosiaalta tykkään myös kirkkaista väreistä. Työssä voisin uskottavuuden vuoksi pitää jakkupukua kuten jotkut kollegat, mutta se ei ole mun juttu yhtään. Olen ennemminkin Marimekko-mamma, kuten olen huomannut monen aikuisopiskelijakollegankin olevan.

Mun työpaikkani on konservatiivisella "äijäalalla" ja siinä porukassa kyllä tunnen olevani erilainen. Muusikkopiireissä en.

Vierailija
12/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Osa on huoliteltu ja nätti, osa vähän hompsuisempia. Osa pukeutuu värikkäästi, osa vain mustiin. On niin ihmisestä kiinni.

Vierailija
13/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä dissausketju tää on??? Noi kommentit fitnressistä ja liiikunnasta: miks kaikkien täytyis olla jotain himourheilijoit. ne on usein pinnallisia ja monel k**i noussu hattuun siitä omasta kuvitellusta paremmuudesta. Metalli ja rokkipiireissä ollaan syvällisii ja lämpimiä ihmisiä, ei vaan sitä pintaa tuijottavia. moni tuntuu pitävän outona lintuna, tuttuu teiniajoista lähtien. miks dissaatte?? ja mä en muuten oo lihava lähiöämmä vaikken tykkää liikunnasta paitsi koiran kaa kävelystä.

Vierailija
14/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 22:56"]

Him-fanit on rumia

[/quote]

Liittyy aiheeseen miten?

Viimeiselle. En tehnyt ttää ketjua huakkumista varten. Ihan mielenkinosta, kun en tunne tällaisia ihmisiä ja olen joskus kaupungilla miettinyt tuontyylisiä miehiä nähdessäni, millaisia mahtavat olla naiset, jotka näistä kiinnostuvat.

t.ap

Vierailija
15/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää ikuisuusläppä tää oikeen on, että "me hevarit ollaan niin syvällisistä ja lämpimiä ihmisiä"? Ainakin oma kokemus todistaa täysin päinvastaista. Todella vittumaista, pahantahtoista ja yksinkertaista porukkaa sieltä löytyy, varsinkin niistä ämmistä.

Vierailija
16/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemillani kahdella hevarityylisellä miehellä (molemmat sellaisia goottitytön unelmia, kalpeita, mustaa kajalia käyttäviä ja hienopiirteisiä) on samantyyliset naisystävät. Siis sellaiset näyttävät ja dramaattisella tavalla kauniit. Toista kiinnostaa taide ja vaatesuunnittelu, toinen opiskelee yliopistossa kasvatustieteitä. Näille naisille olisi kyllä paljon ottajia ihan tavismiehissä ja naisissakin, jos he vain haluaisivat vaihtelua. He ovat ehkä hieman ylimielisiä, koska tiedostavat itsekin tasonsa, mutta mielestäni heillä on siihen jopa oikeus.

Mitkään "sutturat" eivät yleensäkään tunnu olevan kiinnostuneita tuollaisista komistuksista, vaan sellaisista kaljamahaisista/harvahiuksisista hevareista. Rokkipiireissä tuntuu olevan taviksia harvinaisempaa, että toinen suhteen osapuoli olisi huomattavasti tyhmempi, rumempi tms.

Vierailija
17/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 22:58"]

[/quote]No kyllä se painotus on aika selvästi noissa matalasti koulutetuissa ja ei-niin-kauniissa puolisoissa ihan komeillakin rokkimiehillä. Todella harvalla on kotona mitään missiä tai edes kohtuu näpsäkkää tapausta.

[/quote]

Tää varmaan riippuu kunkin vastaajan omasta tuttavapiiristä. Mun kavereissa rokkarimiesten tyttiksien ja vaimojen koulutus vaihtelee välillä AMK-taideteollinen-kauppakorkeakoulu. Kavereissa ja sukulaisissa on paljon myös ammattikoulun käyneitä, eivät vaan satu olemaan rokkareiden puolisoita.

Tiuttujen rokkarimiesten oma koulutus vaihtelee välillä ammattikoulu(esim. soitinrakennuslinja ) - AMK - yliopisto - kauppakorkea. Jokunen drop-outkin mukaan mahtuu.

Vierailija
18/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan laidasta menee kyllä. Laihoja, lihavia, ystävällisiä, jotkut vähän vähemmän mukavia. On korkeasti koulutettuja, muutama vain peruskoulun käynyt. Ainoa mikä yhdistää on sama musiikkimaku. Jokainen nainen siis tykkää itsekin raskaammasta musiikista.

Meillä mies on hevari ja minä gootti. Olen omasta mielestäni ihan mukava vaikkakin tosi ujo. Huumorintajuakin  löytyy. Liikuntaa en harrasta, tosin en ole kyllä lihavakaan vaan ihan normimitoissa. Tykätään kuitenkin liikkua luonnossa, käydä kalassa (se onkin meidän kummankin rakas harrastus). Ei polteta ja juodaan alkoholia ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Muutoin viihdytään oikein hyvin kotona. Satunnaisesti käydään keikoilla. Minulla on pari tatuointia (ei tribal), miehellä ei ainuttakaan.

Niin, minusta ollaan ihan taviksia. Ainoastaan minun pukeutumiseni poikkeaa niin sanotusti valtavirrasta ja herättää välillä huomiota kaupungilla.

Vierailija
19/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 23:26"]

Mikä tää ikuisuusläppä tää oikeen on, että "me hevarit ollaan niin syvällisistä ja lämpimiä ihmisiä"? Ainakin oma kokemus todistaa täysin päinvastaista. Todella vittumaista, pahantahtoista ja yksinkertaista porukkaa sieltä löytyy, varsinkin niistä ämmistä.

[/quote]

Ei kai tässä ketjussa kukaan ole väittänyt hevareiden olevan syvällisiä ja lämpimiä? Vai jäikö multa joku viesti huomaamatta? Suurin osa täällä sanoo hevareiden puolisoiden olevan tyhmiä ja rumia. Itse en kyllä ole semmoista tosielämässä huomannut. :)

Vierailija
20/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas niin turha aihe... Him onkin hurja hevibändi. Rokkareiden naiset ovat kaikki lihavia lehmiä; hiuksetkin ovat värjätyt ja pukeudutaan pelkkään mustaan +tatskat :-( 

Eikö ne tiedä että beige on paras väri ja pettämätön "Jorma-Petteri" miesten mies??!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi