Kokoaikatyö 40 t/ vko, palkka 1500 e/kk, menisitkö?
Työssä vuorot aina vähintään kuuteen, paljon myös viikonlopputyötä. Lauantai- ja sunnutaityöstä ei saa rahallista lisäkorvausta, vaan vapaata, miltä kuulostaa?
Kommentit (49)
En menis. Saan nyt tukina tuon 1500;- käteen.
En. Mulla nyt yli 3000 bruttopalkka samoilla tunneilla. Ei viikonlopputöitä, ei iltatöitä, ei arkipyhinä töitä.
En varmaankaan. Siitä menis n. 500 lasten hoitoon, ei olis oikein järkeä.. tonni jäis sitten käteen. Ei olis sen arvoista ehkäpä.. pakkotilanne olis sitten asia erikseen.
Minä teen 1070 eurolla sitä samaa. Ja olen äärimmäisen tyytyväinen.
No riippuu työstä, viimesessä hädässä ehkä menisin jos ei muuta ois tarjolla..
Mitä tahansa paitsi työttömyyttä.
Kuinka raskas työ?
Jos sellainen jossa saa juosta eikä tauon taukoa niin ei kannata, mutta jos työ josta saa myös iloa eikä vaadi raatamista niin kannattaa ehkä.
En menisi. Vaikka nykyinen "työni" onkin 24/7 pienemmällä palkalla.
Älä huoli, kyllä joku virolainen siihen viimeistään palkataan kun suomalaiset ovat niin nirsoja töiden suhteen.
Tosi pieni palkka, joten en menis
Oho, onpa yllättävää! Moni vastaajista ei menisi, vaikka täällä usein kirjoitetaan että työttömän pitää ottaa mikä tahansa työ vastaan. Ja millä palkalla hyvänsä, sillä onhan työ aina työtä. Ja työntekijä arvokkaampi kuin laskelmoiva työtön, joka miettii työn taloudellista hyötyä omassa elämässään....vai miten se menikään
Olen pitkäaikaistyötön enkä menisi.
Minimi 2500 eur/kk peruspalkka. Lisät päälle.
En menis. Teen nyt 20 tuntia viikossa ja saan hiukan yli 1000 euroa bruttona.
Menisin, jos vaihtoehto olisi työttömyys.
Jos töitä on noin paljon, niin vähän epäilen, ettei niitä ylitöistä tulleita tunteja pystyisi koskaan pitämään vapaana.
Voisin kyllä jonkin aikaa tuota työtä tehdä, jos se olisi helppoa. Mitään stressityötä en ottaisi vastaan mainitulla tuntimäärällä ja 1500 euron palkalla.
Olen ollutkin, tosin viikonlopuina ei tarvinnut tehdä töitä. Olihan se.... No, menisin uudestaankin jos olis pakko.