Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat tuttavapiirisi naiset, joiden miehet hevareita, rokkareita...

Vierailija
19.10.2013 |

tyyliin Ville Valo? Ovatko naiset samanhenkisiä, melankoliasta pitäviä "erilaisia", ei niin terveellisistä elämäntavoista kiinnostuneita vai vastakohtia fitnessmissejä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 23:17"]

Siis mikä dissausketju tää on??? Noi kommentit fitnressistä ja liiikunnasta: miks kaikkien täytyis olla jotain himourheilijoit. ne on usein pinnallisia ja monel k**i noussu hattuun siitä omasta kuvitellusta paremmuudesta. Metalli ja rokkipiireissä ollaan syvällisii ja lämpimiä ihmisiä, ei vaan sitä pintaa tuijottavia. moni tuntuu pitävän outona lintuna, tuttuu teiniajoista lähtien. miks dissaatte?? ja mä en muuten oo lihava lähiöämmä vaikken tykkää liikunnasta paitsi koiran kaa kävelystä.

[/quote]

Monikaan ei varmaan kovin hyvin tunne tämän genren piirejä. Itsekin teiniajoista välttelyä kokenut. Monet kaverit jälkikäteen kertoneet, että ulkoinen olemus antaa "väärän kuvan" .

12 kertoikin jo itsestään, joten jatkettakoon samaa linjaa. Olen alle 30v. perheellinen nainen. AMK-tutkinto, mutta nyt kotona vauvan kanssa. Ei asuta lähiössä. En polta, joskus juon siiderin saunan jälkeen. Liikuntaa harrastan sen, mitä ehdin, joten raskauskiloja on vielä muutama jäljellä. (Kuten varmaan suurella osalla synnyttäneistä, eikä se tarkoita, että eläisin epäterveellisesti.) Pukeudun tummiin  ja värjään hiuksia. (Suuri osa naisista värjää hiuksiaan, osa tummaksi ja osa blondiksi, joten en ymmärrä miksi värjääminen oli edes mainittu.) Tatuointeja on, ei kyllä yhtään tribaalia. Pidän itseäni tavallisen näköisenä, enkä poseeraa fetish- kuvissa.

Monet ystäväni ovat siis hevihenkisistä piireistä, eivätkä täytä ketjussa mainittuja  kuvauksia. Kai tämäkin ketju on vain ennakkoluulojen ja lokeroinnin purkamista varten.

Vierailija
22/35 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon näitä tuntevanani voin sano, että yhdestä miss suomikisan ensimmäisestä perintöprinsessasta metereologiin, lihavammasta hitsaajasta entiseen kansallisen tason telinevoimisteljaan. Opettajasta rahoituspäällikön kautta siivoojaan. Vaattetita löytyy kasarihevikuteista jakkupukujen kauttaa mustaan nahka-asuun. Onhan noita. Mielenkiintoista väkeä suurin osa, taustoineen ja yhteisine tykkäämisineen, vaikka siinäkin skaala laaja. Yhtään ns pubiruusua en ole näissä nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullisia eivät le. Muuten ihan laidasta laitaan, niin ulkonäön kuin ammatin jne. perusteella.

Vierailija
24/35 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas jännä huomata, että ennakkoluulot ovat näin negatiivisia! Itse rokkityylisenä naisena harvoin ajattelen vastaantulijoista mitään ihmeellistä, joten on jännä huomata, että joku saattaa ajatella minusta jotakin. Itse olen korkeakoulutettu parikymppinen nainen ja pukeudun paljon mustaan, mutta myös violettiin ja vihreään. Miehelläni on pitkät hiukset ja hän on vakituisessa toimistotyössä. Tykkäämme lenkkeillä ja käydä yhdessä keikoilla. Lisäksi itse soitan paria eri soitinta. 

Se on totta, että hyvin usein rokkareilla on samantyyliset tyttöystävät. Minusta se on ihan luonnollista, koska ihminen usein kiinnostuu samanhenkisistä ihmisistä ja pitää heidän seurastaan. Jos edustaa tyylillisesti jotakin musiikkityyliä, se usein näyttelee myös suurta osaa elämässä ja tällöin on loogista hakeutua kaltaistensa seuraan, joiden kanssa tietää olevan yhteistä puhuttavaa ja tekemistä. Minusta täysin normaalia ihmisen käytöstä! 

En koe olevani mitenkään hirveän erikoinen ihminen, haluan olla ystävällinen kaikille ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän arvostan myös luonnollisuutta. Rokkityyli tuntuu silti omalta ja sitä voi helposti luotsata ns. rauhallisempaan ja luonnollisempaan suuntaan. 

Vierailija
25/35 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi lapsellisimmista ketjuista ikinä. Miten edes viitsitte?

t. Avenged Sevenfoldin keikalle menevä nelikymppinen neljän lapsen äiti

Vierailija
26/35 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 23:02"]

No jos jotain yhteistä näissä meikän tuntemien hevarimiesten naisissa on, niin niillä on poikkeuksetta piirretyt kulmakarvat, värjätty tukka ja ainakin yksi tribal-tatska. Nykyään oon huomannu niillä myös innon poseerata fetish-henkisissä kuvissa ja jakaa niitä facebookissa.

[/quote]

Tässä ysi taas terve. Mä en halunnut dissata ketään, olinhan kuitenkin hevimiehen kanssa 15 vuotta ja kaikki tuo ylläoleva pätee muhun (eh, myös kuvat, ja näemmä muut perässä!) paitsi piirretyt kulmakarvat (slaavilaisen verenperimän myötä karvassa kyllä löytyy!). Nää on vaan mun huomioita about samanikäsistä naisista (30vee plusmiinus).

Unohtu tosiaan sanoa, että musiikki on se loppupeleissä joka yhdistää, ulkonäöstäkin huolimatta. Mun osalta ei oo siis mitään ennakkoluuloja, tämmösiä tässä vaan ollaan :)

Vierailija
27/35 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 22:56"]

Him-fanit on rumia

[/quote]

Liittyy aiheeseen miten?

Viimeiselle. En tehnyt ttää ketjua huakkumista varten. Ihan mielenkinosta, kun en tunne tällaisia ihmisiä ja olen joskus kaupungilla miettinyt tuontyylisiä miehiä nähdessäni, millaisia mahtavat olla naiset, jotka näistä kiinnostuvat.

t.ap

[/quote]

Niinpä. Itse en rumalta näytä, vaikka Himistä pidänkin. Ja olen siis 24-vuotias nainen.

Vierailija
28/35 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä on kunnon hevari,värjännut hiuksensa,pukeutuu mustaan ja bändipaitoihin, soittaa kitaraa bändissä sunmuuta. Tapasin hänet lukiossa ja itse olen täysin vastakohta. Blondi ja (normaalin näköinen) nuori nainen, ja harrastan ratsastusta. En tajua miksi hän minusta kiinnostui vaikka kaveriporukassa monta rokkipimatsua. Kemiat vain jotenkin kohtasivat. Ollaan edelleenkin yhdessä. :)

Vierailija
29/35 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei mitään fitnessmalleja tai kilttejä, nättejä urheilijatyttöjä. Aika lailla vastakohtia.

Ohis mutta itse olen huomannut että nämä fitnessmallit, urheilijatytöt eivät ole kilteimmästä päästä. Johtuen pinnallisesta elämän tyylistä arvoista. Mitä mainstreamimpaa meininki niin sen häijympiä ja kilpailun haluisia ihmiset tuntuvat olevan.

Vierailija
30/35 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on sellainen kokemus, että monella rokkarilla ja hevarilla on nainen, joka ei ulkoisesti ole erityisen hevari- tai rokkityylinen. Usein naiset ovat kauniita tai nättejä ja hoikkia, pitkät hiukset. Ihan hyvällä maulla pukeutuvatkin. Harvemmin olen nähnyt lävistettyjä ja tatuoituja naisia räväkästi värjätyillä hiuksilla ja joitain kliseisiä (paljastavia) rokkikuteita. Usein heillä on kuitenkin samantyylinen musiikkimaku ja muitakin mielenkiinnon kohteita miestensä kanssa.

Vierailija
31/35 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näemmä vähän vanhempi ketju mutta olkoot.

Kuitenkin, mitenkäs rokki/gootti/hevityyli sulkisi pois terveelliset elämäntavat? 

Vierailija
32/35 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha mikä ketju!! :D Kyllä on on osa jengistä ihan kujalla ennakkoluulojensa kanssa. Olen nainen ja hevidikkari vm.82.

Tapasin mieheni nummirockissa ja on tullut koluttua metallitapahtumia ja festareita useita vuosia ulkomaita myöden. Mies on amk:n käynyt ja minä myös. Tunnetaan hyvin pari suomalaista menestynyttä hevibändiä, toisessa kuluu enemmän ja vähemmän alkoholia ja toisessa bändissä jengi käy juoksulenkeillä ennen keikkavetoja. Bändien naisystävät/vaimot ovat ihan tavallisia töissä käyviä ja kauniita naisia! Ja hiton mukavia + sivistyneitä! Mutta ettehän te niitä tuolla huomaa kun suurin osa pukeutuu "normaalisi".

Ai niin ja mitä elämäntapoihin tulee, niin itse olen kokopäiväinen personal trainer. Että se siitä pubiruusuilusta ja vyötärömakkaroista..;) ;)

33/35 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei varsinaisesti ole hevari, mutta rokkia soittaa ja kuuntelee, keräilee levyjä, käydään keikoilla, kaikenlaisilla, aina kun mahdollista jne. Äijä ite on tollanen risupartainen bändipaidoissa, pillifarkuissa ja ikivanhoissa converseissa hiihtäjä.

Mä olen luonnollinen blondi, pitkät hiukset jotka vaan on. En leikkaa tai värjää. Tyyliltäni ehkä vähän sinne paljon parjatun hipsterin suuntaan.. Hyvin rento, paljon löysiä mekkoja ja oversize vaatteita, kasaria, ysäriä...myös mieheltä lainaan kamaa säännöllisesti. Suurin osa vaatteistani on alesta tai kirppareilta. En omista korkkareita, mutta yli 20 paria Vanseja ja Converseja. Meikkaan kun jaksan jos jaksan. Rakastan oluita ja viinejä. Urheilen kuitenkin säännöllisesti 4krt/vko (ratsastus ja juoksu) , joten ihan älyttömästi ei noita tule juotua. Koulutus amis.

Kai me ollaan aika samanlaisia tuon kanssa loppujen lopuksi. Vajaa 30 ja lapsettomia ollaan.

Vierailija
34/35 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin niillä joita tiedän niin ne naiset on aika samantyylisiä... En siis tiedä "huoliiko" rokkarimies "tavallista" naista tai toisinpäin. Minä kyllä ainakin naisena huolisin sellaisen miehen.

Vierailija
35/35 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on uusnatsi ja sillä on aika näpsäkkä hoitajamuija, aika tavis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi