Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos AV olisi kultti

Vierailija
08.09.2020 |

Kuka kulttia johtaisi? Mitä opetuksiin kuuluisi? Mihin kulttimme tähtäisi?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuurin kitaan joutuneita klassikkoketjuja, kuten telakoitumista ja käpykakku-ketjua, pidetään pyhinä opetuksina. Repaleiset printtiversiot ketjuista säilytetään lukituissa ja liiketunnistimilla varustetuissa vitriineissä, joista ne otetaan esille vain kultin pyhissä toimituksissa.

Vierailija
2/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pukeutuisivat Munsalan kansallispukuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttia suojelesivat taostelukoirat.

Vierailija
4/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä johtaisin rautaisella voimalla. Porukka pidettäisiin kurissa ja herran nuhteessa. Kulttimme tähtäisi kantasuomalaistn lisääntymiseen.

mies52v

Vierailija
5/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen auringonlaskua perseisin käsin kokoontujat. (tarkoittaa ennen klo 23.00 julistajat) 

Vierailija
6/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamisissa pitäisi olla vegevaihtoehto sian jättäneille.

Vierailija
7/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä johtaisin rautaisella voimalla. Porukka pidettäisiin kurissa ja herran nuhteessa. Kulttimme tähtäisi kantasuomalaistn lisääntymiseen.

mies52v

Tyhmä ja huumorintajuton mies52v pilaa ketjun kuin ketjun.

Vierailija
8/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoustilassa olisi sohvia ja niiden vieressä ruokasoodakulhoja perseistä hajua torjumaan

Jauhenien pääkalloja seinillä

Vierailija
9/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Taitaa se huumorintajuttomuus löytyä heistä jotka ottavat moisisita viesteistä niin itseensä että alapeukuttavat niin että sormi on kipeä, ja niistä jotka lopulta aikaansaavan sen että viestiketju muuttuu sellaiseksi että ”sivua ei voida näyttää”

Vierailija
10/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

~jenka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Taitaa se huumorintajuttomuus löytyä heistä jotka ottavat moisisita viesteistä niin itseensä että alapeukuttavat niin että sormi on kipeä, ja niistä jotka lopulta aikaansaavan sen että viestiketju muuttuu sellaiseksi että ”sivua ei voida näyttää”

Siinä meillä on toinen tyhmä ja huumorintajuton.

Vierailija
11/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihakerhohan se olisi, kuten nytkin. Kultin johtajana Alba. 

12/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Av olisi kultti niin tietäisin kenestä tehtäisiin rukkaset 😄

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
13/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

~jenka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Niinpä. Setä on päässyt jonkun tytön ihon alle

mies52v

Vierailija
14/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Minä voin kulkea perässäsi muistuttamassa kuolevaisuudestasi ja siitä että olet "full of shit" suurimmaksi osaksi jutuiltasi.

Vierailija
15/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kokouksessa olisi yksi, joka keskustelee hävyttömästi itsensä kanssa eri ihmisten äänellä.

Vierailija
16/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Minä voin kulkea perässäsi muistuttamassa kuolevaisuudestasi ja siitä että olet "full of shit" suurimmaksi osaksi jutuiltasi.

Osaat oikein kieliä. Kuulostiko tuo hienolta, muru

mies52v

Vierailija
17/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttiin ei pääsisi kuin porvoolaiset.

Tärkein oppi olisi v*ttuilla muille mahdollisimman paljon.

Vierailija
18/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet söisivät vain vanukasta.

Vierailija
19/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

~jenka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Niinpä. Setä on päässyt jonkun tytön ihon alle

mies52v

Setä on päässyt tyhmien ja huumorintajuttomien setien listan ykköseksi ja se on palstalla kova suoritus. Voisi sanoa, että palstan tyhmin ja huuumorintajuttomin on myös Suomen tyhmin ja huumorintajuttomin.

Vierailija
20/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Osaat oikein kieliä. Kuulostiko tuo hienolta, muru

mies52v

Kultaseni, sinulle puhun aina kielillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä