Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosialistihallitus jatkaa verottamista. Työpaikalla pysäköinti ilmaiseksi on 3600€ arvoinen etuus!

Vierailija
08.09.2020 |

Autoilijoiden kyykytys jatkuu. Jokainen euro revitään selkänahasta.

https://www.is.fi/autot/art-2000006628394.html

Kommentit (228)

Vierailija
21/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos työntekijä tarvitsee sitä autoa työssään? Ei siis aja vain sillä töihin ja kotiin vaan tekee esimerkiksi asiakaskäyntejä? Ei tuollaista lisäveroa voi hyväksyä!

Tervetuloa Sannan veroparatiisiin!

Vierailija
22/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas joku Kainuun korpi ja Helsinki asetetaan samalle rimalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna tekee kovaa työtä saadakseen Suomeen lisää työttömyyttä.

Vierailija
24/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin kiittää hallitusta ahkeruudesta. Ollaan jo edellä aikataulusta Suomen tuhoamisessa!

Vierailija
25/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenhän tää, kun mä tarvitsen invapaikkaa pysäköidessäni ja mulle auto on pakollinen mennessäni minne tahansa. Mitenhän tämä otetaan huomioon? Kannattaakohan kun invana käydä pienellä palkalla edes töissäkään jos tällainen tulee.

Vierailija
26/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmh... mitä jos en käytä työnantajan pihassa olevaa pysäköintipaikkaa tai jos työnantaja laittaa joka ruutuun tekstin "Vain asiakkaille"?

Vierailija
27/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä täytyy himoverottajasossujen keksi 300 milliä lisää verotettavaa, jotta työväen urheilijat ja teatteriväki saa jatkaa tukiorgioitaan. Lenin vieköön, kun korona-aikana köyhät mummelit eivät ole kiikuttaneet eläkkeitään Veikkauksen helvetinkoneisiin.

Vierailija
28/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tätä valvotaan?

Työnantajalle tulee ilmoittaa jos käyttää työnantajan parkkipaikkaa luultavasti. Sama systeemi nyt käytössä sähkölautauspaikkojen osalta, missä 30 euroa kuukaudessa verotettavaa etua jos paikkoja käyttää.

Vierailija
29/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3600e vuodessa tarkoittaa 300e kuukaudessa. Mistä ihmeestä toi luku on repäisty? Helsingin Kämpin pysäköintihallista?? Taas ei oteta huomioon meitä joille työnantaja tarjoaa työpaikan vierestä ilmaisen ja hoitamattoman hiekkakentän ilman lämmitystolppaa, voi pysäköidä jos mahdut eli tulet aamuvuoroon. Kenttä aurataan ehkä kolme kertaa talvessa.

No eihän tuo koske työntekijöitä, joiden auto ei ole maksullisella pysäköintipaikalla, josta firma maksaa erikseen. Ymmärrän oikeasti tuon, sillä edellisessä työpaikassa minulla oli autopaikka maksullisessa parkkihallissa. Nykyisessä työpaikassa työnantaja omistaa koko tontin, joten parkkipaikoista ei mene maksua erikseen, joten siitä ei tule minulle mitään varsinaista etua.

Se on työnantajan asia hankkia työntekijöille autopaikat. Se mitä se maksaa on työntekijän kannalta sivuseikka, eikä se ole mikään "etuus".

Ei ole. Se on oma asiasi millä tulet töihin. 

Tuskin tuolla taajamien ulkopuolella tehtaissa työskentelevillä on hirveästi vaihtoehtoja. Ja se ei ole mikään etuus. Jos saat auton itsellesi käyttöön, niin se on etu.

Vierailija
30/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas joku Kainuun korpi ja Helsinki asetetaan samalle rimalle. 

Miksi se olisi eri asia? Minä pysäköin työnantajan hallin pihaan Helsingissä ihan samalla tavalla kuin joku tekee Kainuussa. Ei sielläkään korpeen niitä autoja ajeta. 

Vierailija
31/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko noin typeriä ihmisiä olla olemassa, kuin nuo hallituksessa istuvat typerykset? Miten tuota vahditaan? Kiitos teille i*iootit, jotka noita puolueita äänestitte.

Alkaa Suomi näiden kommunistien johdolla olla niin kamala paikka asua, että taidan alkaa katsella muuttoa pois täältä.

Vierailija
32/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitenhän tää, kun mä tarvitsen invapaikkaa pysäköidessäni ja mulle auto on pakollinen mennessäni minne tahansa. Mitenhän tämä otetaan huomioon? Kannattaakohan kun invana käydä pienellä palkalla edes töissäkään jos tällainen tulee.

Sosialistit ovat jo Aatun ajoista lähtien vihanneet invalideja.

Vierailija
33/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3600e vuodessa tarkoittaa 300e kuukaudessa. Mistä ihmeestä toi luku on repäisty? Helsingin Kämpin pysäköintihallista?? Taas ei oteta huomioon meitä joille työnantaja tarjoaa työpaikan vierestä ilmaisen ja hoitamattoman hiekkakentän ilman lämmitystolppaa, voi pysäköidä jos mahdut eli tulet aamuvuoroon. Kenttä aurataan ehkä kolme kertaa talvessa.

No eihän tuo koske työntekijöitä, joiden auto ei ole maksullisella pysäköintipaikalla, josta firma maksaa erikseen. Ymmärrän oikeasti tuon, sillä edellisessä työpaikassa minulla oli autopaikka maksullisessa parkkihallissa. Nykyisessä työpaikassa työnantaja omistaa koko tontin, joten parkkipaikoista ei mene maksua erikseen, joten siitä ei tule minulle mitään varsinaista etua.

Se on työnantajan asia hankkia työntekijöille autopaikat. Se mitä se maksaa on työntekijän kannalta sivuseikka, eikä se ole mikään "etuus".

Ei ole. Se on oma asiasi millä tulet töihin. 

Tuskin tuolla taajamien ulkopuolella tehtaissa työskentelevillä on hirveästi vaihtoehtoja. Ja se ei ole mikään etuus. Jos saat auton itsellesi käyttöön, niin se on etu.

Totta, mutta otinkin kantaa siihen ettei se kuulu työnantajalle. 

Vierailija
34/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman omakotitalon pihalla pysäköivähän saa näiden ajatusten tonavien mukaan myöskin selvää tuloa. Verolle!!

Vierailija
35/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla on mahdollisuus työllistyä Keski-Euroopassa, Yhdysvalloissa tai Kanadassa niin suosittelen lähtöä. Tämä maa on tuhoon tuomittu.

Vierailija
36/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pääosin etätöissä ja auto on kotipihassa. Paljonko hallitus aikoo verottaa minua tästä? Tietenkin tuplasti, koska ensinnäkin auto on pihassa maksutta (koska en laskuta itseäni, kertyy tuosta 3600 e veroetu) ja toisaalta koska kyseessä on oma kotipihani, kertyy minulle tuosta teoreettista tuloa 3600 e verran.

Mainiota, etätyössä veroetua kertyy siten 7200 euron verran!

Vierailija
37/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Kämpin pysäköintihalli? Se hotellin halli asiakkaille? Ruoholahti maksoi jo monta vuotta sitten 260e/kk. Uutissa oli ihan otsikossa "JOPA" eli pahimmillaan tuo ja joillekkin muille vähemmän. Ja verotettavaa ei tule, jos siitä ei ole työnantajalle kustannuksia. Periaatteessa tuo on ollut verotettavaa tuloa työntekijälle jo nyt, jos (työnantajalle maksullinen) paikka on ollut nimetty. Että taas voi hetken miettiä tuota uutista, ennen kuin vetää vesimelonin nenään.

Vierailija
38/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna jo hykertelee iloisena kun lisää rahaa Italiaan irtoaa suomalaisilta

Italiasta ei ainakaan vielä ole ilmoittaneet ettei enempää voi lähettää. Suomalaiset saa vielä pitkään maksaa.

Vierailija
39/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumankauta tuo nykyhallitus on katastrofi!

Ehkä ei niin katastrofi kun käsityksesi siitä että hallitus on syyllinen kaikkeen. Palataan totuudela vähän öhötytäsi.

Toki otsikossasi jo sama valhe näkyy.

hallituksen käyttöön tilattu valtiovarainministeriön päästöveroraportti toteaa.

VM:n laskelmien mukaan palkansaaja voi tällä hetkellä saada verottoman pysäköintiedun myötä korkeimmillaan jopa 3600 euron edestä verotonta ansiotuloa.

Raportin mukaan pysäköintietu työpaikoilla sekä siten myös sen muuttaminen nykyistä laajemmin verotettavaksi koskee ”hyvin laajaa joukkoa” palkansaajia.

Mitään tarkkaa verolle pantavien kansalaisten määrälukua raportti ei kuitenkaan mainitse.

Kyse on valtiovarainministeriön päästöveroraportista.

Vierailija
40/228 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosialistit ovat jo Aatun ajoista lähtien vihanneet invalideja.

Kummasti vaan ne meidänkin verotulot kelpaavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan