Tuliaisia odottavalle äidille, mutta ei tämän kaltaisia :/
Kommentit (10)
YÖK!!!!!!!!!!!!!!!!! Olipa kamalia! Nyt nään kyllä painajaisia noista ens yönä, oksettavaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nää kakut on pelottavia, en varmana tilais tai söis. Joteki tosi häiriytyny ajatus syödä kakun muotone lapsi....
Näähän on näitä "vitsikkäitä" baby shower -kakkuja, ei mitään tuliaisia. Noiden on tarkoituskin olla mauttomia. Musta esim. toi "push Nicole" (tms) oli oikeasti hauska. Aidon näköinen vauva napanuorineen oli jo vähän liikaa...
Ihan hirveitä! Noita muita voisi ehkä jopa syödäkin, mutta nuo oikean vastasyntyneen näköiset, huh.
Ihan jäätäviä! Tein sen virheen, että avasin sivun syödessäni. Arvatkaa menikö ruokahalu...
Mun mies toi tallinnasta kondylooman
Noihan oli ihan sika upeita! Kyllä mä noista maksaisin ja tilaisin, mutta mun kaverit ei olekaan mitään, joilla menee ruokahalut noin helposta. Varmasti naurais myös :D
Mun mielestä noi oli älyttömän hauskoja :D
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 18:00"]
Nää kakut on pelottavia, en varmana tilais tai söis. Joteki tosi häiriytyny ajatus syödä kakun muotone lapsi....
[/quote]
Kakun muotoinen lapsi? HAhaha. No en söis minkään muotoista lasta. Lapsen muotoista kakkua sen sijaan söisin kyllä.
Siis etsiskelin netistä kivoja valmiskakkuja vauvaa odottavalle ystävälle, mutta ei semmoisia taida olla ainakaan Turussa eikä pienellä varoitusajalla??