Mieheni antoi minulle diagnoosin,
olen masentunut. Tämä diagnoosi tuli siitä, kun olemme riitaisia, en jaksa enää elää kaatopaikalla hamsterin kanssa, joka kerää kaikkea ihan rikkinäistäkin tavaraa ja joka paikka on aivan sekaisin. Omat rahkeeni eivät riitä enää työssä käynnin ja lasten asioiden lisäksi miehen sekamelskan hoitamiseen.
Enkä jaksa myöskään miehen jatkuvia valheita, en jaksa sitä, että mies näyttää lapsille täysin moraalitonta mallia ollessaan töistä ihan omien harrastusten vuoksi sairaslomalla. Eli jos tulee menoja ja olisi työvuoro, niin sairaslomaa vaan hakemaan.
Mies ottaa myös huoletta työpaikalta kaikkea kotiin ja muualtakin "löytää", eli jos joku on vaikka hylännyt pyörän ojanpientareelle, niin löytäjä saa pitää.
Mielestäni mieheni on laiska, saamaton, moraaliton, valehtelija ja varaskin. Mieheni mielestä minä olen masentunut, kun aina jaksan noista asioista valittaaja en halua että lapset ottavat mallia..
Hyvä raati, miten ratkaistaan? Voisin vaikka ilmiantaa miehen työnantajalleen, mutta potkuthan tuo saisi tai ilmiantaa poliisille noista tavaroiden ottamisista, ei siitäkään hyvä seuraisi.. Vai dumppaisinko vain ukon ja lähtisin lasten kanssa, ennen kuin isot ongelmat ovat edessä? Tai minun mittakaavassa nuo ovat isoja ongelmia.
Ja kukaan miehen ystävistäkään ei oikeastaan tiedä kaikkea, mitä mies touhuaa. Hän vain esittää heille viatonta uhria, jota vaimo solvaa kotona.. Ja voitte uskoa, että miestähän säälii kaikki ja sukulaisten vaimotkin ottavat hoiviinsa, riepua kun kiusataan kotona..
Kommentit (3)
Paha rasti, mutta jos asiallinen keskustelu ei toimi, niin ehkä olisin tyly, ja kertoisin tällaisen yrityksen jälkee,n, että se on sitten siinä.
Anna mahdollisuus parantaa tapojaan, mutta niinhän ei käy, joten ero... Ei kivaa, mutta ihan viisasta.
Miehelläsi on sitten varmaan todella paljon hyviä puolia, kun noista luettelemistasi huonoista puolista huolimatta hänen kanssaan elät.
Se on itse joka muita haukkuu.
Aika selvä tapaus. Jos et jaksa olla miehesi omaishoitaja, älä ole.