Muita alle nelikymppisiä, joilla Tenat käytössä treeneissä?
Kamppailulajeja treenaan ja "kovan" ulkoisen olemuksen perusteella ei uskoisi, että olen aikamoinen pissahousu :''( Lantionpohjalihakset treenattu ja lekurin mielestä tosi ok, mutta rajuissa ponnistuksissa ja mm. nopeissa sivuttaisliikkeissä valahtaa...
Kommentit (5)
Juuri näin... mietin just, että voisko olla jotain muuta vikana. Tai ne lihakset mitä pitäis treenata ovat jossain "muualla". Käytän kuukuppia ja sen aikana huomaan, että ponnisteluissa ei samalla tavalla lorahtele. Mulla kanssa kaksi lasta. Olen vartaloltani omena ja vaikka rasvaprosentti ei ole hälyttävä niin vyötäröllä rasvaa on, mietin voisko johtua siitä :-/
ap
Heh, mä olen 40+, mutta kesällä kun hypin trampalla huomasin, että housuun valahti jotain....käykö muille näin? Muuten ei ole kyllä ollut mitään ongelmia koskaan.
Luin jostain ihan vähän aikaa sitten, että kovasti treenaavilla nuorilla naisilla voi olla tuota ponnistusinkontinenssia siksi että ne lihakset ovat jotenkin "liian" pinkeinä. Voin katsoa jos löydän sen jutun kohtuullisella vaivalla.
Minä. Olen vasta 25, kaksi lasta synnyttänyt ja ahkerasti lantionpohjalihaksia treenannut. En yhtään tiedä mitä tehdä, sillä aina kun yritän mainita asiata lääkärille, saan vai lantionpohjajumppaohjeen käteen.