Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolarointi parkkipaikalla

Vierailija
08.09.2020 |

Osaisiko joku neuvoa kuinka minun tulisi toimia kun sain viime viikolla puhelun jossa minun kerrottiin kolhineen parkkipaikalla toisen autoa. Kolhitun auton omistaja vain huusi siihen malliin etten saanut täysin selvää mitä on käynyt mutta ilmeisesti olisin ajanut ovet auki ja näin mukamas kolhinut hänen autoaan. Tapaukselle on muka myös silminnäkijöitä mutta itse olen varma ettei näin ole käynyt. En kiellä ettenkö olisi voinut kolhaista huomaamatta viereistä autoa ovea avatessa mutta missään nimessä en ole ajanut autoa ovet auki?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä tarvi korvata. Guuglata voit asiasta. Tästä on kirjoiteltu. Tietty jos kukaan ei nähny niin sit saa poistua vähin äänin. Mut sit kannattaa oikeesti pyytää silminnäkijät todistajaksi.. Eihän voi tietää onko vanha kolhasuja jonkun haluaa nyt maksajaksi... Näitäkin on sattunut...

Vierailija
2/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että tekee rikosilmoituksen. Ja kiistät kaiken kuulusteluissa. Se jos ottaa jonkun kaverinsa todistajaksi onkin huonompi juttu.

Toi voi olla ihan vedätys, että sais sut maksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan että et ole syyllinen, useilla parkkipaikoilla on kamerat, jotka voidaan tarkistaa.

Vierailija
4/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kuulemma jo ollut yhteydessä poliisiin ja tulen kuulemma saamaan kirjeen asiasta, vielä ei ole tullut. Totta kai korvaan aiheuttamani vahingot jos jotain olen aiheuttanut mutta kun hän väittää tekotavaksi semmoista joka ei varmasti pidä paikkaansa? Voikohan poliisi tämmöisessä asiassa varmistaa tapahtuneen parkkipaikan valvonta kameroista jos sellaisia on?

Vierailija
5/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piittaisi mitään ihmisestä joka huutaa minulle vaan iskisin luurin korvaan.

Vierailija
6/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on kuulemma jo ollut yhteydessä poliisiin ja tulen kuulemma saamaan kirjeen asiasta, vielä ei ole tullut. Totta kai korvaan aiheuttamani vahingot jos jotain olen aiheuttanut mutta kun hän väittää tekotavaksi semmoista joka ei varmasti pidä paikkaansa? Voikohan poliisi tämmöisessä asiassa varmistaa tapahtuneen parkkipaikan valvonta kameroista jos sellaisia on?

Jos soittaa vielä, sano että teet ilmoituksen kotirauhan häirinnästä. Hänellä ei ole mitään asiaa soittaa sinulle. Poliisi ottaa yhteyttä jos on tarpeen.

Vierailija
7/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittele asiaa poliisin kanssa ja pyydä saada nähdä videokameratallenteet.

Vierailija
8/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minuakin hieman ihmetytti hänen lähestymistapansa..ja se kuinka hän ei rauhoittunut vaikka kuinka yritin sanoa että selvitetään rauhassa tämä asia ja totesin heti että tietysti vahingot korvataan vakuutuksestani jos aihetta on?

Vierailija
9/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain numeroa poliisille johon voin tästä asiasta soittaa vai odotanko vain rauhassa saanko heiltä kirjeen ja alan vasta sitten selvittämään tilannetta?

Vierailija
10/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain numeroa poliisille johon voin tästä asiasta soittaa vai odotanko vain rauhassa saanko heiltä kirjeen ja alan vasta sitten selvittämään tilannetta?

Googleta oman paikkakuntasi poliisin numero. Voit myös jäädä odottamaan yhteydenottoa, mutta kannataisi ehkä tehdä ilmoitus soittelevasta huutajasta jos sinulla on hänen numeronsa vielä tallessa.

Vierailija
11/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota. Miksi ihmeessä sinun pitäisi nyt mitään tehdä?

Vierailija
12/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille vaan reilusti p.illua. Kyllä se siitä.

Vierailija
13/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkossa pistät puhelintietosi salaiseksi sinne trafille, niin ei soittele kaikenlaiset sekopäät syytellen.

Vierailija
14/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista! Eiköhän tämä asia selviä vielä:)

Vierailija
15/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä AP:n auton oveen on toisen auton maalia jäänyt, jos on kolauttanut.

.....hölynpölyä taas joutessaan kirjoitteli😁

Vierailija
16/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä huijareita on nyt ollut liikkeellä. Jos et ole tietääksesi tehnyt mitään niin anna olla ja odota tapahtuuko jotain. 

Vierailija
17/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä AP:n auton oveen on toisen auton maalia jäänyt, jos on kolauttanut.

.....hölynpölyä taas joutessaan kirjoitteli😁

Minä olen useinkin kolauttanut, eikä mitään maalia ole mihinkään jäänyt, eikä naarmuakaan tietenkään siihen kolautettuun autoon.

Vierailija
18/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi asialla yhtään mitään. Vasta kun joku viranomainen määrää maksamaan jotain korvauksia tai tekemään ylipäätään jotain reagoisin millään tavalla.

Vierailija
19/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita estoon sen puhelinnumero.

Vierailija
20/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos soittaa vielä, sano että teet ilmoituksen kotirauhan häirinnästä. Hänellä ei ole mitään asiaa soittaa sinulle. Poliisi ottaa yhteyttä jos on tarpeen.

Eihän tuommoisesta saa kotirauhan häirintää millään, sitäpaitsi oikeus arvioi, että onko ollut myötämielinen asian sovinnolliseen ratkaisemiseen, kannattaa ehkä siirtyä kirjalliseen kommunikointiin asianomaisten kanssa ettei tule väärinkäsityksiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme