Kuinka yleisiä työmatkaromanssit ovat?
Kommentit (8)
Käyn paljon työmatkoilla. Mitä kauempana kotoa ollaan, sitä yleisempää tuntuu olevan. Aasiassa kiinnostaa paikalliset naiset, mutta kotimaassa taas enemmän omat työkaverit. Tämä on minun suppea näkemys kolmen vuoden ajalta.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 14:49"]
Käyn paljon työmatkoilla. Mitä kauempana kotoa ollaan, sitä yleisempää tuntuu olevan. Aasiassa kiinnostaa paikalliset naiset, mutta kotimaassa taas enemmän omat työkaverit. Tämä on minun suppea näkemys kolmen vuoden ajalta.
[/quote]
Yritetäänkö työpaikallasi estää työkavereiden välisiä suhteita?
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 14:54"]
[/quote]
[/quote]
ot, miten työpaikka voisi tällaista estää?
Olen parhaina vuosina viettänyt yli sata yötä hotelleissa, en ole koskaan harrastanut mikäänlaisia romansseja työmatkoilla. Työmatkoilla olen työpaikalta yksin, työhön liittyvä porukka muutenkin lähinnä miehiä, vapaa-aikaa jää vähän.
Luulisin että nämä työpaikkaromanssit tapahtuu lähinnä niissä porokuoissa, joissa viina virtaa ja juhlitaan iltaisin, ei niissä hommissa, joissa tehdään paljon töitä.
t. mies
Millä hitolla ne estät? Olen henkilöstöpäällikkö ja aina välillä huoneeseeni tulee raportointivaltuuskuntia, kuinka sillä ja sillä on suhde. Niin kauan kun me ovat random-panoja, ei ihmisiä aleta siirrellä osastolta toiselle. Mutta joo, on niitä.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 14:54"]
[/quote]
[/quote]
Ei. Isossa firmassa ne on aika yleisiä. Sekä sinkkujen, että varattujen keskuudessa. Moni on löytänyt töiden kautta kantavan parisuhteen.
Lisäyksenä ylempään. Olen töissä alalla joka vie työtuntien ja -matkojen vuoksi huomattavan suuren osan vapaa-ajasta. Saattaa olla paljon helpompaa löytää parisuhde työyhteisön sisältä, kun aikaa muualta "etsimiseen" on niin vähän.
Tuskin ihan älyttömän yleisiä, mutta ns viihdereissut, niissä kyllä sattuu ja paljon...