Trendikkäitä sisustusratkaisuja, joita et ymmärrä
Listailkaahan sellaisia nyt pinnalla olevia sisustusjuttuja, joista ette pidä tai joita ette lainkaan ymmärrä.
Kommentit (63)
Valkoisella sisustaminen. Kylmää ja tylsää.
Sama mitä sisustuslehteä tai -ohjelmaa katsoo, kaikki pinnat on valkoista ja mustaa tai harmaata. Ei ikinä sellaista persoonatonta sisustusta minun kotiin!
talo pellolle. pakettia muutetaan vähän omaan makuun - eli toimimattomammaksi. ihmetellään kun ei saada myytyä miljoonalla.
Ylikorkeat olohuoneet, joissa on valtavat ikkunat. Hukkatilaa ja tosi paljon energian tuhlausta.
Kirjaimet joilla kirjoitetaan LOVE, FAMILY, HOME jne. Yök!!
Harri Koskisen Block -valaisin. Outo ja ruma, eikä edes toimi valaisimena (tuplakupla sentään valaiseekin). Johto jääpalakution perässä näyttää rotan hänältä.
Karahka roikkuu vaaterekkinä katosta narujen nokassa. Muutenkaan en ymmärrä vaatteiden/asusteiden käyttöä sisustuselementteinä.
En tiedä, ovatko nämä enää mitään ajankohtaisia juttuja, mutta ihmettelen silti. Kirjahylly on epämuodikas, koska on junttia ja levottoman näköistä pitää tavaraa esillä. Silti keittiössä pitää olla sellaisia teollisuustyylisiä avohyllyjä ja vaatteiden roikkua näkyvillä rekissä.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 13:55"]
No vaikka tuplakuplat ja ponit. Maksaa maltaita vaikka valmistus maksaa alle 50€. Kaikkein halvimmasta muovista tehdään.
Artekin tuotteet, no ei vaan ole mun makuuni
[/quote]
Tiedätkö mistä kaikista asioista hinta koostuu? Ylen sivuilla oli juuri havainnollisesti esitetty, mistä tuotteen hinta (t-paita koostuu): http://yle.fi/uutiset/t-paidan_ompelijalle_jaa_vain_luu_kateen/6887710
Vaatteet rekeillä olkkarissa tai makkarissa sisustuselementtinä
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 14:36"]
Vaatteet rekeillä olkkarissa tai makkarissa sisustuselementtinä
[/quote]
Ai sellaisessa tikapuussa, joka maksaa pari sataa?
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 14:03"]
Kirjaimet joilla kirjoitetaan LOVE, FAMILY, HOME jne. Yök!!
[/quote]
Tämä! Siis, että ylipäätään pitää olla mitään korneja tekstejä seinillä, mutta sitten ne kaikki ovat vielä englanniksi, vaikka kyseessä on joku peräkylän umpisuomalainen perhe omakotitalossaan. Ja kun HOME on suomeksi jotain ihan muuta, rakennuksiin liittyvää ja negatiivista. Ei tule asukkaista kovin fiksu kuva, kun mainostavat hometta.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 14:32"]
No vaikka tuplakuplat ja ponit. Maksaa maltaita vaikka valmistus maksaa alle 50€. Kaikkein halvimmasta muovista tehdään.
[/quote]
Tiedätkö mistä kaikista asioista hinta koostuu? Ylen sivuilla oli juuri havainnollisesti esitetty, mistä tuotteen hinta (t-paita koostuu): http://yle.fi/uutiset/t-paidan_ompelijalle_jaa_vain_luu_kateen/6887710
[/quote]
Tiedän hyvin, olen valmistusteollisuudessa ollut töissä monta vuotta. Esim tuplakuplan hinta muodostuu muovista (1,7€/kilo), valaistusmekanismista n 30€, muotista (kertakustannus, käyttö n euron per tuote), laitteen käyttökustannuksista (sähkö, huollot) ja rahdista. Loput on katetta joka menee designerille ja kaupoille.
Esim vuosia sitten olin vaateteollisuudessa töissä ja silloin jos farkkujen hinta oli 100€ sen sisäänostohinta (sis. valmistus, rahti, materiaalit, tehtaan kate) oli n 30€.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 15:13"]
[/quote]
[/quote]
Tiedän hyvin, olen valmistusteollisuudessa ollut töissä monta vuotta. Esim tuplakuplan hinta muodostuu muovista (1,7€/kilo), valaistusmekanismista n 30€, muotista (kertakustannus, käyttö n euron per tuote), laitteen käyttökustannuksista (sähkö, huollot) ja rahdista. Loput on katetta joka menee designerille ja kaupoille.
Esim vuosia sitten olin vaateteollisuudessa töissä ja silloin jos farkkujen hinta oli 100€ sen sisäänostohinta (sis. valmistus, rahti, materiaalit, tehtaan kate) oli n 30€.
[/quote]
Noin juuri, miksi siis ihmettelet lampun hintaa?
Eurolavat kodeissa sisällä esim. sängynpohjana, tv-tasona jne.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 15:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Noin juuri, miksi siis ihmettelet lampun hintaa?
[/quote]
Ööh, jos lampun valmistuskulut on n 50€ ja hinta kaupassa 10X niin todellakin ihmettelen miksi maksaisin "merkistä, designista" 450€??
Tai jos farkkujen todellinen hinta on n 30€ miksi maksaisin niistä 100€, lihottaisin keskusliikkeitä!
Verhottomat ikkunat. Kalseata mielestäni.
Valkoiset keittiön kaapistot. Mielikuvituksettomin ja tylsin idea ikinä. Ja niitä haluaa meidän keittiökauppiaan mukaan yli 90 %:a ostajista?
Valkoinen hima, jossa laatikoita, joissa tekstiä in English.