Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Trendikkäitä sisustusratkaisuja, joita et ymmärrä

Vierailija
19.10.2013 |

Listailkaahan sellaisia nyt pinnalla olevia sisustusjuttuja, joista ette pidä tai joita ette lainkaan ymmärrä.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka tuplakuplat ja ponit. Maksaa maltaita vaikka valmistus maksaa alle 50€. Kaikkein halvimmasta muovista tehdään.

Artekin tuotteet, no ei vaan ole mun makuuni

Vierailija
2/63 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisella sisustaminen. Kylmää ja tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mitä sisustuslehteä tai -ohjelmaa katsoo, kaikki pinnat on valkoista ja mustaa tai harmaata. Ei ikinä sellaista persoonatonta sisustusta minun kotiin!

Vierailija
4/63 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

talo pellolle. pakettia muutetaan vähän omaan makuun - eli toimimattomammaksi. ihmetellään kun ei saada myytyä miljoonalla.

Vierailija
5/63 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikorkeat olohuoneet, joissa on valtavat ikkunat. Hukkatilaa ja tosi paljon energian tuhlausta.

Vierailija
6/63 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaimet joilla kirjoitetaan LOVE, FAMILY, HOME jne. Yök!!

Vierailija
7/63 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri Koskisen Block -valaisin. Outo ja ruma, eikä edes toimi valaisimena (tuplakupla sentään valaiseekin). Johto jääpalakution perässä näyttää rotan hänältä.

Vierailija
8/63 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karahka roikkuu vaaterekkinä katosta narujen nokassa. Muutenkaan en ymmärrä vaatteiden/asusteiden käyttöä sisustuselementteinä.

Vierailija
9/63 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ovatko nämä enää mitään ajankohtaisia juttuja, mutta ihmettelen silti. Kirjahylly on epämuodikas, koska on junttia ja levottoman näköistä pitää tavaraa esillä. Silti keittiössä pitää olla sellaisia teollisuustyylisiä avohyllyjä ja vaatteiden roikkua näkyvillä rekissä.

Vierailija
10/63 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 13:55"]

No vaikka tuplakuplat ja ponit. Maksaa maltaita vaikka valmistus maksaa alle 50€. Kaikkein halvimmasta muovista tehdään.

[/quote]

Tiedätkö mistä kaikista asioista hinta koostuu? Ylen sivuilla oli juuri havainnollisesti esitetty, mistä tuotteen hinta (t-paita koostuu): http://yle.fi/uutiset/t-paidan_ompelijalle_jaa_vain_luu_kateen/6887710

Vierailija
11/63 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet rekeillä olkkarissa tai makkarissa sisustuselementtinä

Vierailija
12/63 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 14:36"]

Vaatteet rekeillä olkkarissa tai makkarissa sisustuselementtinä

[/quote]

Ai sellaisessa tikapuussa, joka maksaa pari sataa?

Vierailija
13/63 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 14:03"]

Kirjaimet joilla kirjoitetaan LOVE, FAMILY, HOME jne. Yök!!

[/quote]

Tämä! Siis, että ylipäätään pitää olla mitään korneja tekstejä seinillä, mutta sitten ne kaikki ovat vielä englanniksi, vaikka kyseessä on joku peräkylän umpisuomalainen perhe omakotitalossaan. Ja kun HOME on suomeksi jotain ihan muuta, rakennuksiin liittyvää ja negatiivista. Ei tule asukkaista kovin fiksu kuva, kun mainostavat hometta.

Vierailija
14/63 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 14:32"]

[/quote]

Tiedätkö mistä kaikista asioista hinta koostuu? Ylen sivuilla oli juuri havainnollisesti esitetty, mistä tuotteen hinta (t-paita koostuu): http://yle.fi/uutiset/t-paidan_ompelijalle_jaa_vain_luu_kateen/6887710

[/quote]

Tiedän hyvin, olen valmistusteollisuudessa ollut töissä monta vuotta. Esim tuplakuplan hinta muodostuu muovista (1,7€/kilo), valaistusmekanismista n 30€, muotista (kertakustannus, käyttö n euron per tuote), laitteen käyttökustannuksista (sähkö, huollot) ja rahdista. Loput on katetta joka menee designerille ja kaupoille.

Esim vuosia sitten olin vaateteollisuudessa töissä ja silloin jos farkkujen hinta oli 100€ sen sisäänostohinta (sis. valmistus, rahti, materiaalit, tehtaan kate) oli n 30€.

Vierailija
15/63 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 15:13"]

[/quote]

[/quote]

Tiedän hyvin, olen valmistusteollisuudessa ollut töissä monta vuotta. Esim tuplakuplan hinta muodostuu muovista (1,7€/kilo), valaistusmekanismista n 30€, muotista (kertakustannus, käyttö n euron per tuote), laitteen käyttökustannuksista (sähkö, huollot) ja rahdista. Loput on katetta joka menee designerille ja kaupoille.

Esim vuosia sitten olin vaateteollisuudessa töissä ja silloin jos farkkujen hinta oli 100€ sen sisäänostohinta (sis. valmistus, rahti, materiaalit, tehtaan kate) oli n 30€.

[/quote]

Noin juuri, miksi siis ihmettelet lampun hintaa?

Vierailija
16/63 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurolavat kodeissa sisällä esim. sängynpohjana, tv-tasona jne.

Vierailija
17/63 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 15:13"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Noin juuri, miksi siis ihmettelet lampun hintaa?

[/quote]

Ööh, jos lampun valmistuskulut on n 50€ ja hinta kaupassa 10X niin todellakin ihmettelen miksi maksaisin "merkistä, designista" 450€??

Tai jos farkkujen todellinen hinta on n 30€ miksi maksaisin niistä 100€, lihottaisin keskusliikkeitä!

Vierailija
18/63 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhottomat ikkunat. Kalseata mielestäni.

Vierailija
19/63 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset keittiön kaapistot. Mielikuvituksettomin ja tylsin idea ikinä. Ja niitä haluaa meidän keittiökauppiaan mukaan yli 90 %:a ostajista?

Vierailija
20/63 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen hima, jossa laatikoita, joissa tekstiä in English.