Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monella on ollut suhde varatun miehen kanssa ja miksi?

Vierailija
18.07.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kyllä sen aika pian,en nähnyt mitään mieltä jatkaa. Lisäksi tuntui pahalta sen miehen tyttöystävän puolesta, vaikka en edes tiedä oko naista.

Vierailija
2/9 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietimme satunnaisesti aikaa yhdessä (viikonloppuja) enkä tiennyt hänen olleen varattu kunnes kerran otti puhelimen eteen, näppäili numeron ja laittoi kaiuttimen päälle, nainen vastasi, mies sanoi, että " olen nyt miettinyt tarpeeksi enkä tahdo enää jatkaa, kiitos" (yms)

Eli oli ilmeisesti ollut varattu tai harkinta-ajalla jossain ei niin vakavassa suhteessa...

Meillä oli sittemmin niiiiiiiiiin ihanaa yhdessä. Harmi että se jäi. Ja tyhmintä on, etten edes muista miksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muistanut vaimoaan ollenkaan.

Vierailija
4/9 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä vain en vieläkään tiedä miksi...........

Vierailija
5/9 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla sama tarina. Nyttemmin oon kylla pysynyt erossa ja pysynkin. Oma mies olis kiva.

Vierailija
6/9 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alusta asti tiennyt, että mies on varattu. En halua mitään vakituista suhdetta, joten tää käy mulle ihan hyvin.

Vierailija
7/9 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aikaisemmin eronnut ja siis sinkku.

Vierailija
8/9 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari oli kyllä sellaisia etten tiennyt heidän olevan varattuja. Parista taas tiesin, mutta kun itse olin sinkku niin en jaksanut välittää. Halusin vain pikaiset, Uknow what. Mut sen vaan sanon, että kyllä joillakin miehillä on oikeasti otsaa suihkia menemään ihan miten sattuu vaikka ovat varattuja! Yksikin tyyppi vei mut kotiinsa, kun naisystävä oli risteilyllä! Joop.. Hävettää ees tunnustaa, mut tehtyjä ei enää tekemättömiksi saa. =( Ei tulisi enää mieleenkään.

Vierailija
9/9 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin eri paikkakunnilla j a kumpikin oltiin työmme vuoksi kiireisi' . Minulle selvisi reilun vuoden jälkeen, että mies on varattu! Sen jälkeen suhde pikkuhiljaa hiipui...