Stringeissä piilee terveysriski YÖKS
Haitallisinta stringien käyttö on kuukautisten aikaan, jolloin bakteerien kasvumaasto on otollisimmillaan.
Stringit voivat altistaa tulehduksille myös siksi, että ne hankaavat herkkiä paikkoja ja voivat jopa aiheuttaa niihin pieniä haavaumia. Niiden kautta mikrobit pääsevät helpommin kehoon. Lisäksi pakaroiden välissä oleva ohut kangaskaistale ei välttämättä pysy paikoillaan, minkä vuoksi emättimen alueelle voi siirtyä tulehdusta aiheuttavia suolistobakteereja.
YÖKS Kuka enää nykyään käyttää stringejä??
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 21:48"]
Minä käytän yleensä aina vain stringejä. Tavalliset pikkuhousut on jotenkin inhottavat, kun ne saumat näkyy housujen läpi :(
[/quote]
Kuinka tiukkoja housuja te oikein käytätte? Vai ohutta kangasta? Ei mun farkuista ainakaan voi päätellä mitään mun alkkareista.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 21:48"]
Minä käytän yleensä aina vain stringejä. Tavalliset pikkuhousut on jotenkin inhottavat, kun ne saumat näkyy housujen läpi :(
[/quote]
Kuinka tiukkoja housuja te oikein käytätte? Vai ohutta kangasta? Ei mun farkuista ainakaan voi päätellä mitään mun alkkareista.
[/quote]
Mä käytän tiukkoja pillifarkkuja tms. Kyllä ne alkkarien rajat niistä vaan näkyisi läpi.
Itseasiassa tuon jutun luettuani mulle valkeni yhtäkkiä, miksei mulla ole ollut vuosikausiin virtsatieinfektiota, kun ennen kärsin niistä todella usein. Siirryin stringeistä tavallisiin pikkareihin samoihin aikoihin kun ne tulehduksetkin loppuivat.
No ne on niin kamalia ja noloja että eipä tule muutenkaan käytettyä. Näyttää ja tuntuu kamalalta.
Minä käytän. Ei ole koskaan ollut mitään alapäävaivoja. Musta ne ei tunnu ollenkaan hullummilta päällä ja näyttää hyvältä.
Jaa, olen käyttänyt niitä aina, varmaan 14 v lähtien eli yli 20vuotta, ihan terve olen ollut, ikinä ole ollut edes hiivatulehdusta muista puhumattakaan.
Stiringien koko on aika tärkeä ja materiaali ja se perushygienia..
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 16:31"]
Minä käytän. Ei ole koskaan ollut mitään alapäävaivoja. Musta ne ei tunnu ollenkaan hullummilta päällä ja näyttää hyvältä.
[/quote]
Sori mut ei todellakaan näytä hyvältä.
Joo, aika nolon näköiset.. Naiselle on vain vaikea sanoa että sun stringit näyttää karseilta. T. Mies
Mua ei vosii vähempää kiinnostaa tykkääkö mun mies stringeistä vai ei, käytän niitä silti.
Mun mielestä kamalamman näköstä on se kun tiukoissa housuissa näkyy mummopikkarien rajat takapuolelta. Hyi.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 18:00"]
Mua ei vosii vähempää kiinnostaa tykkääkö mun mies stringeistä vai ei, käytän niitä silti.
Mun mielestä kamalamman näköstä on se kun tiukoissa housuissa näkyy mummopikkarien rajat takapuolelta. Hyi.
[/quote]
Sehän on seksikästä!
[/quote]
Mun mielestä taas on kamalaa, kun stringien käyttäjillä tiukoissa housuissa näkyy persvako. Siis ne päällihousutkin näyttävät kaivautuvan vakoon. Ihan yhtä kamalan näköistä kuin camel toe etupuolella.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 18:29"]
[/quote]
Mun mielestä taas on kamalaa, kun stringien käyttäjillä tiukoissa housuissa näkyy persvako. Siis ne päällihousutkin näyttävät kaivautuvan vakoon. Ihan yhtä kamalan näköistä kuin camel toe etupuolella.
[/quote]
Mä kyllä käytän housuja joissa vyötärö on normaalilla korkeudella. Ei katsos persvako vilku. Ja camel toetakaan ei ole kun housuja ei tarvitse kiskoa mahdollisimman ylös.
Eikös muuten nuokin ongelmat voi olla myös normi pikkarien käyttäjillä?
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 18:49"]
[/quote]
[/quote]
Mä kyllä käytän housuja joissa vyötärö on normaalilla korkeudella. Ei katsos persvako vilku. Ja camel toetakaan ei ole kun housuja ei tarvitse kiskoa mahdollisimman ylös.
[/quote]
Sä et nyt tainnut ihan ymmärtää mitä tuo toinen tarkoitti persvaon näkymisellä. Lauseen "Siis ne päällihousutkin näyttävät kaivautuvan vakoon" luulisi avaavan aika hyvin mitä hän tarkoitti, mutta aika harva av-mamma tietysti jaksaa lukea noin monen lauseen viestiä kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 18:49"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sä et nyt tainnut ihan ymmärtää mitä tuo toinen tarkoitti persvaon näkymisellä. Lauseen "Siis ne päällihousutkin näyttävät kaivautuvan vakoon" luulisi avaavan aika hyvin mitä hän tarkoitti, mutta aika harva av-mamma tietysti jaksaa lukea noin monen lauseen viestiä kokonaan.
[/quote]
Jaksoin toki lukea koko viestin, mutta hieman hätäisesti kylläkin. Mutta hyvä että sinä varsin ystävällisesti korjasit virheeni ;)
Edelleenkään en kuitenkaan allekirjoita tuota että vain stringeissä persvako näkyy (juu, tiedän nyt mitä tarkoitetaan persvaolla).
Mulla ainakin muutamat hipsterit menee persvakoon erittäinkin pahasti.
Varma tosiasia on se, että mikäli naisen perse ns. sallii stringit, ovat ne aivan jumalattoman upea näky ja siksi niitä pidetään.
Maailman karseimpia kidutusvaatekappaleita ne kylläkin on, ja tyhmän ja halvan näköisiäkin sitä paitsi. Eikä siinä tarvitse kuin tervettä tavallista leikkaavaa järkeä, jotta tajuaa niiden olevan aika haitallisiakin tiuhassa käytössä pidettynä ainakin. Mutta kaipa tuokin asia piti ihan tutkia, jotta näin voidaan nyt sitten sanoa. Vau. Merkillistä että yön jälkeen tulee aamu.
[/quote]
[/quote]Minusta on parempi, että persvako erottuu kuin yhtenä pallona oleva unibutt...