Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stringeissä piilee terveysriski YÖKS

Vierailija
19.10.2013 |

Haitallisinta stringien käyttö on kuukautisten aikaan, jolloin bakteerien kasvumaasto on otollisimmillaan.

Stringit voivat altistaa tulehduksille myös siksi, että ne hankaavat herkkiä paikkoja ja voivat jopa aiheuttaa niihin pieniä haavaumia. Niiden kautta mikrobit pääsevät helpommin kehoon. Lisäksi pakaroiden välissä oleva ohut kangaskaistale ei välttämättä pysy paikoillaan, minkä vuoksi emättimen alueelle voi siirtyä tulehdusta aiheuttavia suolistobakteereja.

YÖKS Kuka enää nykyään käyttää stringejä??

http://www.iltalehti.fi/terveys/2013101817621988_tr.shtml

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuljetteko alushoususillanne koko ajan? Mutta jospa se tuntuu stringien käyttäjiltä hyvältä, kun naru hankaa persettä?

Vierailija
22/26 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 19:19"]

Varma tosiasia on se, että mikäli naisen perse ns. sallii stringit, ovat ne aivan jumalattoman upea näky ja siksi niitä pidetään.

Jos pitää niitä ukkojen toivossa, niin varmenpaa olisi olla kokonaan ilman.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne mitenkään hankaa jos on sen verran älyä, että osaa valita oikea koon ja oikean materiaalin. Kolme kokoa liian pienet taatusti painaa, hiertää ja aiheuttaa haavaumia mutta jos koko on oikea ei hierrä missään..

Vierailija
24/26 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valitsee laadukkaat ja itselle sopivan malliset stringit niin ne on kuin toinen iho. Itse pidän lähinnä iltaisin ja mies tykkää niistä myös (jostain kumman syystä...). Kesällä on joskus ihan kivaa, kun mies huomaa, että hameen alla on stringit. Ei tällä käytöllä paljon ehdi "bakteerit leviämään" tms. kamalaa. :)

Ihmettelen kyllä miksi joitakin jaksaa vaivata se, että toiset tykkää käyttää stringejä?

Vierailija
25/26 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin eräs tuttavani nasevasti muotoili, stringit tuntuu "siltä, ku ois hanurissa jotain ylimääräistä." Ja vaikka kuinka hyvin istuisivat, mulla ainakin tuntuu narupögät koko ajan pakaroiden välissä. En kyllä ole esim. niitä Sloggin reunattomia kokeillut, mut sellaset, joissa on kuminauhareunat.

Vierailija
26/26 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 16:31"]

Minä käytän. Ei ole koskaan ollut mitään alapäävaivoja. Musta ne ei tunnu ollenkaan hullummilta päällä ja näyttää hyvältä.

[/quote]

Sori mut ei todellakaan näytä hyvältä.

[/quote]

Siis MUN mielestä näyttää hyvältä, samoin mun miehen. Muiden mielipiteillä ei ole minkäänlaista väliä :) Sitä en kyllä millään ymmärrä, miten mun alushousut muille kuuluvat?