Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Musta tuntuu että ihmiset olis iloisia jos muuttaisin muualle
08.09.2020 |
Asun Orimattilassa ja en tule toimeen sukuni kanssa. He ovat alkaneet ilkeillä entistä enemmän ja kaikki sanoo että olis parempi kun muuttaisin.
Oishan se kivempi sulle itsellesi. Kun kysyn että pitäiskö mun muuttaa.
Anteeksi sekava kirjoitus masentaa vaan kun kukaan ei hyväksy minua.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kuuluuko teillä vaatetukseen pussihousut ja leveät hameet?