Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin treffeillä, oli huvittavaa miten....

Vierailija
08.09.2020 |

Mies rynnisti äkkiä ensimmäiseksi jonoon kahvilassa. Pelkäsi varmaan, että joutuu maksumieheksi jos menen ensin. Olin kyllä tietoinen, että on opiskelija, joten tietenkin oliain makaanut itseni, töissä kun käyn ja omat rahani tienaan.

Meinasi vaan kamalasti naurattaa tämä, asian ehkä olisi voinut hoitaa tahdikkaamminkin. Vaikka etukäteen sopia että kumpikin maksaa omansa. Ja miehen aloitteesta kahville mentiin.

N31

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas hauska juttu kerta kaikkiaan.

Kaksi persaukista menee kahvilaan.

Vierailija
2/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei olisi tollainen törppö huvittanut yhtään, ärsyttänyt sitäkin enemmän. Olisi mun osalta myös vikat treffit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva et oli mukavaa!

Vierailija
4/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis maksanut itsenin!

Ap

Vierailija
5/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olisit mennyt ensin, niin ei olisi mitään ongelmaa? Ehkä kuvittelit koko asian? Ei ihme että olet sinkku.

Vierailija
6/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etuiliko mies jonon ohi vai mikä täs on ongelma?

Vierailija
7/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslukijaa kirjoitti:

Jos sinä olisit mennyt ensin, niin ei olisi mitään ongelmaa? Ehkä kuvittelit koko asian? Ei ihme että olet sinkku.

No mielestäni kohtelisuussääntö naiset ensin olisi hyvä muistaa.

Ap

Vierailija
8/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä rynnistäminen siis konkreettisesti näkyi? Käytti sinuun kyynärpäitä? Otti äkillisen spurtin juoksuaskelineen? Silloin ymmärrän huvituksen.

Vierailija
9/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse työssäkäyvänä ja parempituloisena tarjoutunut maksamaan kahveja?

Vierailija
10/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin työssäkäyvänä menossa juomaan kahvit opiskelijan kanssa, niin tarjoaisin ihan riippumatta siitä, ollaanko treffeillä vai muuten vaan kahveilla.

N, 22-vuotiaasta ollut opiskelujen ohella töissä

Vierailija
11/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä rynnistäminen siis konkreettisesti näkyi? Käytti sinuun kyynärpäitä? Otti äkillisen spurtin juoksuaskelineen? Silloin ymmärrän huvituksen.

Tervehdittiin, kääntyi kannoillaan ja puolikuoksua paineli kassalle. Siksi huvitus.

Ap

Vierailija
12/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse työssäkäyvänä ja parempituloisena tarjoutunut maksamaan kahveja?

No en ehtinyt tarjoutua kun jo paineli äkkiä kohti kassaa.

Ap

Vierailija
13/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä aika pikkusieluiselta.

Kun itse kävin viimeksi treffeillä, mies odotteli kahvilan tuulikaapissa sään suojassa, ja olisi ollut siis valmiiksi lähempänä kassapistettä. Hän kuitenkin pysähtyi, viittasi minua menemään edellään ja tuli itse perässä. Jonossa hän sanoi muun juttelun lomassa, että hänen kotikasvatuksensa mukaan ensimmäisillä treffeillä mies tarjoaa. Tämä sanottiin siinä määrin jämäkästi ja lämpimästi, että ei olisi tullut mieleenkään jäädä väittelemään asiasta, vaikka yleensä maksankin kahvini itse. Ajattelin, että on niin pieni asia ettei kannata pilata hyvää tunnelmaa vänkäämällä.

Mies osoittautui suurisydämiseksi muutenkin, ja meille syntyi suhde, jossa yleisesti ottaen maksamme kulut puoliksi. Pieniä juttuja tarjoamme toisillemme puolin ja toisin.

Olen ollut myös treffeillä sellaisen miehen kanssa, joka vei minut kahvilaan jossa oli pöytiintarjoilu. Kun tarjoilija kysyi, miten lasku, sanoin: "Erikseen, kiitos". Tarjoilijan poistuttua mies myhäili tyytyväisenä, ja kertoi että jos olisin en olisi tarjoutunut maksamaan, hän olisi lopettanut treffit siihen paikkaan. En halunnut tavata häntä toista kertaa.

Vierailija
14/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse kävin viimeksi treffeillä, mies odotteli kahvilan tuulikaapissa sään suojassa, ja olisi ollut siis valmiiksi lähempänä kassapistettä. Hän kuitenkin pysähtyi, viittasi minua menemään edellään ja tuli itse perässä. Jonossa hän sanoi muun juttelun lomassa, että hänen kotikasvatuksensa mukaan ensimmäisillä treffeillä mies tarjoaa. Tämä sanottiin siinä määrin jämäkästi ja lämpimästi, että ei olisi tullut mieleenkään jäädä väittelemään asiasta, vaikka yleensä maksankin kahvini itse. Ajattelin, että on niin pieni asia ettei kannata pilata hyvää tunnelmaa vänkäämällä.

Mies osoittautui suurisydämiseksi muutenkin, ja meille syntyi suhde, jossa yleisesti ottaen maksamme kulut puoliksi. Pieniä juttuja tarjoamme toisillemme puolin ja toisin.

Olen ollut myös treffeillä sellaisen miehen kanssa, joka vei minut kahvilaan jossa oli pöytiintarjoilu. Kun tarjoilija kysyi, miten lasku, sanoin: "Erikseen, kiitos". Tarjoilijan poistuttua mies myhäili tyytyväisenä, ja kertoi että jos olisin en olisi tarjoutunut maksamaan, hän olisi lopettanut treffit siihen paikkaan. En halunnut tavata häntä toista kertaa.

Tähän loppuun vielä palsta-autisteille aivopähkinä. Syy siihen, että en halunnut tavata jälkimmäistä miestä ei ollut se, että maksoimme kumpikin oman kahvimme. Keksittekö, mikä se syy siis oli? 

Vierailija
15/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos haluaa närkästyä, niin teki mies kumminvain voit närkästyä. Ei minusta tuossa ole mitään yhtä oikeaa tapaa. Maksajakin voi olla eka tai toka. 

Vierailija
16/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän loppuun vielä palsta-autisteille aivopähkinä. Syy siihen, että en halunnut tavata jälkimmäistä miestä ei ollut se, että maksoimme kumpikin oman kahvimme. Keksittekö, mikä se syy siis oli? 

Et itse vaikuta juuri lämpimältä ja suurisydämiseltä, kun haukut muita ja pidät heitä automaattisesti tyhmempänä. Tuo mies ei menettänyt mitään.

Vierailija
17/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et itse vaikuta juuri lämpimältä ja suurisydämiseltä, kun haukut muita ja pidät heitä automaattisesti tyhmempänä. Tuo mies ei menettänyt mitään.

Kyllä se tällä palstalla on ihan perusteltua. Samoista asioista tulee aina joku jankkaamaan. -eri

Vierailija
18/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslukijaa kirjoitti:

Ap

Herrasmiesmäisyys kuuluu diiliin kun nainen on sen arvoinen. Ei helmiä sioille.

Vierailija
19/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslukijaa kirjoitti:

Ap

Ahaa. Itse olen mennyt usein jonossa ensimmäisenä treffeillä ja silti maksanut. Yleensä naisdeitti ei ole sillä hetkellä tai lainkaan edes kiittänyt. Että ei ne kohtaliaisuussäännöt ihan aina toimi muillakaan. Sinun tapauksessasi luulen, että mies ei menettänyt mitään koska jäit miettimään tuollaista olematonta asiaa.

Vierailija
20/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei ottanu kahvia termariin.