Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Mallorcalle matkustaa

Vierailija
07.09.2020 |

jos on takaisin tullessa 2 viikkoa karanteenissa? Olen kyllä netistä tutkinut mutta ristiriitaisia tietoja. Tietääkö kukaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansalainen voi lähteä ja palata Suomeen lukee perustuslaissa.

Kysy mallorgan rajavalvonnasta päästävätkö maahan. Käsittääkseni Espanja ei ole sulkenut rajojaan minkään maan kansalaisilta kuten Suomi.

Vierailija
2/6 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja ei ole ainakaan toistaiseksi sulkenut rajojaan.

Minua kiinnostaisi tietää miten saan virallisen lääkärin lausunnon karanteenista tartuntatautipäivärajan hakemista varten? Joko sen saa kentältä vai pitääkö mennä vielä erikseen lääkäriin kertomaan että minut on asetettu karanteeniin? Onko kukaan palannut ihan äskettäin Espanjasta?

Mainittakoon nyt vielä se että olen menossa sinne tapaamaan kumppaniani joka työskentelee Espanjassa ja on Suomen kansalainen. Ei olla nähty pariin kuukauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/6 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää miten saan virallisen lääkärin lausunnon karanteenista tartuntatautipäivärajan hakemista varten? Joko sen saa kentältä vai pitääkö mennä vielä erikseen lääkäriin kertomaan että minut on asetettu karanteeniin? Onko kukaan palannut ihan äskettäin Espanjasta?

Mainittakoon nyt vielä se että olen menossa sinne tapaamaan kumppaniani joka työskentelee Espanjassa ja on Suomen kansalainen. Ei olla nähty pariin kuukauteen.

No voi voi. Ette ole nähneet ihan pariin kuukauteen? Siis suomeksi sanottuna pitäisi pan€maan päästä?

Vierailija
5/6 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa. Anna mennä vaan.

Vierailija
6/6 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Ette ole nähneet ihan pariin kuukauteen? Siis suomeksi sanottuna pitäisi pan€maan päästä?

Kyllä me luultavasti muutakin tehdään🤫

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän