Miksi sanaa teini-isä ei käytetä, vain teiniäiti?
Kuitenkin siihen vaaditaan kaksi siihen kersan maailmaan tekemiseen.
Miksi sen hylätyn vauvan isää ei etsitä poliisin voimin?
Kommentit (9)
Ap: no mietihän sitä ihan itse omilla aivoillasi. Jos siellä on edes pari toimivaa harmaasolua, varmaan pitäisi vastauksen pulpahtaa ilmoille ihan itsekseen...
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 09:46"]
Ap: no mietihän sitä ihan itse omilla aivoillasi. Jos siellä on edes pari toimivaa harmaasolua, varmaan pitäisi vastauksen pulpahtaa ilmoille ihan itsekseen...
[/quote]
Miksi toinen saa laistaa vastuusta ? Miksi? Kaksi siihen tarvitaan.
No ehkä sen teiniäidin pani paksuksi joku aikuinen mies, joka nyt pelkää kusi sukassa, että häkki heilahtaa.
Samaa mieltä kakkosen kanssa. Kaksinaismoralismissa eletään edelleenkin...
Siksi ei käytetä, koska teiniäidin raskaaksi saattanut harvemmin on teini, vaan aikuinen mies alta kuuman auringon.
Entäpä, jos tämä kovasti sääliä kerännyt teiniäiti on hyvinkin kevytkenkäisesti harjoittanut irtosuhteita ja suojaamatonta seksiä täysin itselleen tuntemattomien miesten kanssa? Itsekään ei siis tiedä kuka lapsen isä on. Tässä mun spekulaatio.
No tuskinpa se äippä muistaa kenen kanssa on pannut.
Koska teini-isiä ei juuri ole. Joko teiniäidin lapsen isä ei ole mikään teini tai sitten teini-isä ei ole lapsensa kanssa tekemisissä. Teiniäidillä ei sitä vaihtoehtoa ole tai sitten käy näin kuin Salossa.
Koska isien vastuunkantamattomuus on ihan normaalia. Eikä nuorten miespuolisten henkilöiden seksuaalielämä herätä samanlaista kutkuttavaa paheksuntaa kuin vastaavien naaraspuolisten ihmisten toiminta.