Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bingolifen uusin postaus

Vierailija
19.10.2013 |

http://www.rantapallo.fi/mungolife/2013/10/18/busy-bee/

Bingolla on aivan uskomaton tyyli lesoilla ja valittaa samaan aikaan. "Iih pääsen sponssattuna singaporeen, ja loppuvuodesta pitää vielä lähtee kuukaudeks balille ja ausseihin ja siinä välissä vielä muuttaa uuteen ihanaan kämppään, siis saa nähä miten mä jaksan!!" 

Miksei kukaan bloggaaja voi myöntää että niiden työelämä on kohtuullisen leppoista kinkereistä toiseen suhaamista ja maksetuilla matkoilla nautiskelua, vaan aina pakko tunkea sinne jotain valitusta sekaab ettei lukijat suutu. Ja nyt jos joku tulee selittämään miten blogin pitäminen on rankkaa kun joutuu käyttämään kameraa ja käyttämään tietokonetta niin hohhoijaa:) 

Kommentit (584)

Vierailija
1/584 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin Balilla asuneena ja sinne taas vuoden päästä lomalle lähtevänä oon kateellinen ja onnellinen Annan puolesta, sillä Bali on paratiisi, mutta tuo lentomäärä on aivan käsittämättömän järkyttävää. Siihen kun lisää holtittoman kulutuksen, niin hiilijalanjälki on valtava. :(

Vierailija
2/584 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin just joku aika sitten kuvan tuosta Singaporen hotellista ja ajattelin, et oispa kiva yöpyä.

Mut siis ihan päätöntä tuo ympäti ämpäri lentely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/584 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Anna valittaa taas, kuinka tarvitsee lomaa ja kuinka lomallakin on tehtävä töitä.

Kyllä, olen kateellinen hitusen, koska itselläni ei tällä hetkellä ole varaa lähteä mihinkään kauemmas lomalle, mutta tuskin kovin moni tuollaista lentelyä paikasta toiseen edes jaksaisi. Luulisi, että Annakin kaipaisi välillä ihan vaan normaalia arkea ja elämää edes kuukauden verran samassa maassa. 

Vierailija
4/584 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain määrin oon tähän asti ymmärtäny tätä aivan tolkutonta sähläystä paikasta A paikkaab B ja ostoksesta C ostokseen E... Mutta nyt... ainoa ajatus on, että ihan kipeetä touhua. Mulle on turha tulla sanomaan, että "Annan oma asia", koska tuota lentelemistä ei voi mitenkään päin ymmärtää saati hyväksyä, ihan jo pelkästään ympäristön rasituksen vuoksi. On ihan turha tulla selittämään luomulihan syömisestä ja tälla tavoin jotenkin oikeuttaa tuota matkustamista. 

Jos siellä koulussa ollaan niin ymmärtäväisiä poissaolojen suhteen, olisi nuo Suomen lennot varmaan voinut niputtaa yhteen, etenkin kun kyse on työhön liittyvistä poissaoloista. Mutta ei, kun pitää tehdä kaikesta taas niin sairaan rankkaa ja kiireistä suhaamista.

Ei siinä silti, Singapore, Bali ja Aussit ovat ihan kivoja kohteita.

Vierailija
5/584 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 09:00"]

http://www.rantapallo.fi/mungolife/2013/10/18/busy-bee/

Bingolla on aivan uskomaton tyyli lesoilla ja valittaa samaan aikaan. "Iih pääsen sponssattuna singaporeen, ja loppuvuodesta pitää vielä lähtee kuukaudeks balille ja ausseihin ja siinä välissä vielä muuttaa uuteen ihanaan kämppään, siis saa nähä miten mä jaksan!!" 

Miksei kukaan bloggaaja voi myöntää että niiden työelämä on kohtuullisen leppoista kinkereistä toiseen suhaamista ja maksetuilla matkoilla nautiskelua, vaan aina pakko tunkea sinne jotain valitusta sekaab ettei lukijat suutu. Ja nyt jos joku tulee selittämään miten blogin pitäminen on rankkaa kun joutuu käyttämään kameraa ja käyttämään tietokonetta niin hohhoijaa:) 

[/quote]

Joku syvään juurtunut alemmuuskompleksi hänellä tuntuu olevan, johtuisiko lapsuudesta.

Vierailija
6/584 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden blogikirjoitusten perusteella mun on todella vaikea uskoa, että Annakin on ollut oikiksessa. Tosin sinne sisälle on helpompi päästä kuin ulos.

Vierailija
7/584 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita blogeja lukiessa tunnen itseni superlaiskaksi ja saamattomaksi. Eikö bloggaajilla koskaan tee mieli vain lojua rauhassa yksin kotona tekemättä yhtään mitään järkevää?

Vierailija
8/584 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 12:49"]

Noiden blogikirjoitusten perusteella mun on todella vaikea uskoa, että Annakin on ollut oikiksessa. Tosin sinne sisälle on helpompi päästä kuin ulos.

[/quote]

Miten ulospääsy käytännössä muutes tapahtuu, tietääkö joku? Jos kerran jättää opinnot niin pääseekö sinne enää takaisin vai pitääkö aloittaa hakuprosessi alusta uudestaan? Meinaan kun ei Annan asenteella muotialalla varmasti pärjätä tai ainakaan päädytä sinne huipulle saakka. Voi olla, että tulee realiteetit valmistuttua vastaan ja ikävä takaisin oikikseen, josta valmistuttua työtä kyllä löytyy - ainakin tilastojen mukaan.

t. Muotialalla Etelä-Euroopassa

Vierailija
9/584 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 12:49"]

[/quote]

Miten ulospääsy käytännössä muutes tapahtuu, tietääkö joku? Jos kerran jättää opinnot niin pääseekö sinne enää takaisin vai pitääkö aloittaa hakuprosessi alusta uudestaan? Meinaan kun ei Annan asenteella muotialalla varmasti pärjätä tai ainakaan päädytä sinne huipulle saakka. Voi olla, että tulee realiteetit valmistuttua vastaan ja ikävä takaisin oikikseen, josta valmistuttua työtä kyllä löytyy - ainakin tilastojen mukaan.

t. Muotialalla Etelä-Euroopassa

[/quote]

Ainakin Helsingin yliopistossa voi olla enintään kaksi vuotta poissaolevana, sen jälkeen potkaistaan ulos.

Vierailija
10/584 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva tietää miksi Anna lopetti oikeustieteellisessä. Onko hän kertonut syitä blogissaan. 

Vierailija
11/584 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 17:22"]

Ois kiva tietää miksi Anna lopetti oikeustieteellisessä. Onko hän kertonut syitä blogissaan. 

[/quote]

On. Sieltä vaan postauksia selaamaan...

Vierailija
12/584 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 17:22"]

[/quote]

"Ei ollut minun juttuni."

Vierailija
13/584 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vaativaa ja perslihaksia kuluttavaa? ;)

Vierailija
14/584 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon todennut, että Annan kirjoitus -ja ilmaisutyyli on erittäin liioiteltu ja provosoiva. Onhan se nainen siinä mielessä melko tylsä, että jos kirjoittaisi samalla tavalla kuin esimerkiksi Xenia ("heräsin, söin aamupalaa, söin lounasta, menin lenkille, menin nukkumaan, heräsin.."), tuskin kovinkaan moni jaksaisi blogia lukea. Kaiken, kuten kiireen, menojen, töiden, miesten, juomisen, ostostelun, matkustelun, liikunnan, itsekritisoinnin, itserakkauden jne LIIOITTELU blogissa vihastuttaa/raivostuttaa/kiinnostaa lukijoita. Kommentteihin ilkeästi ja kärkkäästi vastaaminen saa aikaan kuohuntaa mm AV:llä -> lisää trafficcia blogiin. Anna on ottanut provosoivan linjan ja se selkeästi toimii. 

Vierailija
15/584 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SodaStream.... Voivv, how low can you go.

Vierailija
16/584 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bingolife... kahden 80-vuotiaan tyyliblogi: kuinka pukeudutaan bingoon, ruokaostosreissulle ja kahvikesteille. On designer-rollaattoria ja Célinen perässä vedettävä laukku. Vanhainkodin tv-huoneessa katsellaan Tanssii tähtien kanssa ja juodaan skumppaa.

Tämä olisi paljon mielenkiintoisempi blogi kuin ketjun aiheena oleva. Ei mulla muuta...

Vierailija
17/584 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea lukea vakavalla naamalla kun Bingo kirjottaa jostain vesipullojen hiilijalanjäljestä... 

Vierailija
18/584 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa tuntuu olevan työmatkalla. Toivottavasti ei saisi burnoutia :( Jännästi myös samana yönä poistui Bingoketju av:ltä ja Bingo sanoi yrittävänsä tekevän blogistaan ajankohtaisemman (vinkki palstalta).

Vierailija
19/584 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhä tää Markus oo joku homo, kun kutsuu ihan oikealla nimellä. Tosin voipi olla, että ei käytä kirjainta, ettei sekoiteta eksään. Mut eiköhän se olis keksiny kirjaimen, jos se olis uus sulho.

Vierailija
20/584 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti homo, jos noin innoissaan laukkukaupoissa juoksemisesta.

Ketju on lukittu.