Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolen vuoden päästä saa Korona-asuntoja puoleen hintaan.

Vierailija
07.09.2020 |

Suomen talous on alkanut sakkaamaan. Työttömiä tuleeainakin 100 000 lisää jouluun mennessä. Ensi vuonna 100 000 lisää. Asuntojen hinnat romahtaa kun ihmisillä ei ole rahaa. Ensi vuonna on asunnon ostajan markkinat.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaupungissa jossa itse asun, on asuntojen hinnat nousseet selvästi pari vuotta ja korona toi vielä lisää hintaa ja asunnot menevät nopeammin kuin aikoihin. Omakotitalokauppa on piristynyt huomattavasti.

Meillä talon hinta-arvio vuodessa noussut n. 30-40%

Korona herätti ihmiset juuri tajuamaan, että se betonikuutiossa asuminen ei olekaan niin kivaa.

Vierailija
22/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kaupungissa jossa itse asun, on asuntojen hinnat nousseet selvästi pari vuotta ja korona toi vielä lisää hintaa ja asunnot menevät nopeammin kuin aikoihin. Omakotitalokauppa on piristynyt huomattavasti.

Meillä talon hinta-arvio vuodessa noussut n. 30-40%

Korona herätti ihmiset juuri tajuamaan, että se betonikuutiossa asuminen ei olekaan niin kivaa.

En ymmärrä miten korona muka siihen vaikuttaa? Kerrostalossa asutaan siksi että priorisoidaan sijainti lähelle palveluita tai siksi että ei ole vara muuhun. Miten korona näihin vaikuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain ihmisten pitää joka tapauksessa asua. Jos lainat on mitoitettu järkevästi, niin eihän asuntoa ole pakko myydä.

Kyllä on, jos

1. tulee ero,

2. joutuu työttömäksi ja uusi työ olisi muualla,

3. saa asunnon perinnöksi ja tarvitsee rahat perintöveron maksuun + haluaa välttyä makselemasta asunnon juoksevia kuluja.

Varmaan muitakin pakkotilanteita on.

Itse olen asunut yksin aina, ja jos ajattelee että tässä parisuhteeseen ryhtyisin (silkkaa säästöä) ja sen jälkeen eroaisin niin ei se automaattisesti tarkoita että en pystyisi itse maksamaan asuntoa. Toki tilanteeni on erilainen moneen muuhun, koska minulla on jo puskuria monen vuoden ajalta (nykyiseen asuntoon mahtuisi puoliskokin). Toki moni ottaa pariskuntana sen verran isomman lainan ettei sitä yksin maksele mutta ei se automaatio ole.

Vierailija
24/24 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla tullaan käymään monet itkut kun unelmien kodit lähtevät velkaisten perseiden alta.

Eiköhän pankki neuvottele lyhennyserän uudestaan pienemmäksi. Ja keitä isohkot syrjäseutujen perheasunnot edes kiinnostaisivat?

Monilla on myös lainaturva vakuutus työttymyyden varalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi