Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastenvalvojalle menossa ja isä haluaa tehdä minusta viikonloppuäidin

Vierailija
07.09.2020 |

Miten asia ratkaistaan, jos ollaan eri mieltä? Haluaisin 50-50-mallin kuten tähän asti (ilman sopimusta) ollut. Isä on lähihuoltaja. Voiko hän vaan päättää asian noin ja samalla sanoi, että hakee elatusmaksut myös takautuvasti, vaikka olemme kummatkin ostelleet lapselle tarvitsemiaan tavaroita. Pitääkö minun jotenkin todistaa asia, vaikka enhän minä mitään kuitteja ole säästellyt... voiko tällainen yhtäkkinen muutos johtua siitä, että hän on tavannut uuden kumppanin? En ymmärrä miksi yhtäkkiä hän tekee minulle näin... aikaisemmin meni 50-50 ihan hyvin ja ihan mielelläni ostelin lapselle vaatteita. Exä maksoi (edulliset)harrastukset kun näin sovittiin hänen saadessa lapsilisät, mutta muuten jaettiin kulut.

Miten pitkältä ajalta voin joutua maksamaan elatusmaksuja takautuvasti ja voiko niin yhtäkkiä päättää ihan takautuvasti. Tulevat elarit joudun tietenkin maksamaan hänen niin vaatiessa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a) lastenvalvoja ei päätä yhtään mitään

b) oikeus muttaa hyvin hyvin harvoin olemassa olevaa sopparia. ja silloinkin on toisen vanhemman pitänyt tehdä jotain todella pahaa.

Ei meillä ole mitään sopimusta siis koskaan tehty.

Ap

Onhan teillä selvästikin suullinen sopimus että 50-50.

Teillä täytyy myös olla kirjallinen sopimus että kumpi on lähivanhempi, että kumman luona lapset on kirjoilla eli kumpi saa lapsilisät.

Mies muuten haluaa olla lähivanhempi että saa lapsilisät, ja hän haluaa sinusta etävanhemman että saa elatusmaksuja sinulta.

Vierailija
22/22 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella alhaista aiheetta yrittää ottaa toisen lapsiaikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla