Missä julkisessa vessassa kannattaa tehdä r-testi, jos
ei niin välittäisi plussata? Olen tehnyt kaksi kertaa Prisman vessassa, molemmilla kerroilla plussa, joten sinne Prisman vessaan en nyt mee. Missä kaikkialla ootte tehneet negatiivisen testin? Tai siis, voi kertoa nekin paikat joissa olet tehnyt positiivisen testin niin tiedän välttää.
Kommentit (11)
Negoista en niin tiedä, mutta plussatestin tekoon paras paikka on työpaikan vessa. Ja niistä se, jossa pomo yleensä käy ;)
Plussaamiseen paras paikka on ely-keskuksen vessa. Oikeasti. Siellä on niin hyvät kosmiset värinät positiiviseen raskaustestiin, että negatiivinen tulos on suurinpiirten mahdottomuus, naiset saa täälläpäin siellä päntiönään positiivisia tuloksi, yhtenä vonna kuusi peräkkäin. Lisäksi siinä on sellainen korrelaatio, että mitä lähempänä uuden määräaikaisen sopparin kirjoitus on, sitä varmemmin plussaa... Joten ei siis sinne.
Minä olen tehnyt työpaikkani vessassa monta negatiivista testiä. Tule siis maanantaina meille tai kokeile omaa työpaikkaasi.
Älä ainakaan tee testiä työpaikan vessassa, äläkä Prismassa (ainakaan Turussa), jos et plussasta niin välitä.
Ei teistä nyt hirveästi ollut apua. Kiitos kuitenkin. Meen huomenna Motonetin vessaan (kai siellä on vessa?). Se ainakin on neutraalia maaperää.
ap.
Sen ekan raskaustestin, ennen lapsia, voi tietenkin tehdä kotona. Sen jälkeen näillä prismaplussilla on tapana mölytä siellä vessan oven takana niin ettei siinä ihmisparka saa minkäänlaista keskittymisrauhaa.
homobaarin vessassa varmaan tulee harvemmin niitä positiivisia. Sinne siis:D