Tarvitsevatko sinunkin aivosi kaksi kuppia kaffia päivässä? Siis aamukaffi ja päiväkaffi?
En todellakaan juo kahta kuppia peräkkäin, mutta kyllä aina siinä iltapäivän tienoilla alkaa aivoissa sumenemaan ja tarvitsisin kaffia. Jos en juo tokaa kuppia, tuntuu vielä illalla että tarvitsisi kupposen. Ei minulta mene yöunet noin pienestä, joten hyvin voin juoda kaffia myöhäänkin.
Kommentit (34)
Yritätkö olla jotenkin hauska tuon kaffisi kanssa?
Yleensä litran verran aamulla, paitsi nyt kun olen alkanut keittämään mokkapannulla, niin menee 2 kuuden kupin pannullista aamuisin. Iltapäivällä kuppi- kaksi ja ennen viittä vielä yksi.
Juon aika paljon kahvia. Tänäänkin jo kuusi mukillista. Ehkä keitän vielä tässä illalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua XDDDDDDDDD HAUSKA XDDDD öööö... Se on sana?
En pidä kahvista, joten juon energiajuoman aamuisin.
En juo kaffia niin en vissiin tarvitse kun hengissä pysynyt.
2-3 kupillista päivässä ilman ähvää.
Lopetin päiväkahvin juomisen. Aamulla en halua juoda kahvia, haluan teetä, siis mustaa teetä. En voi kuitenkaan juoda mustaa teetä tai kahvia kovinkaan paljon, koska niiden sisältämät tanniinit haittaavat raudan imeytymistä. Ja kun piti valita, lopetanko teen- vai kahvinjuonnin, valinta oli selvä: kahvi saa mennä.
Aloittaja taitaa muuten olla miekkosnainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua XDDDDDDDDD HAUSKA XDDDD öööö... Se on sana?
Jaa, miekkos nainenko se siellä? Noita hymiöistä vaan aattelin.
Vain jos istun koko päivän soffalla syömässä piffiä tai olen aikeissa viedä paffit paffinkeräykseen.
aamulla menee useampi muki kuten myös iltapäivälläkin
Minä juon aamulla ja iltapäivällä kupin kaffeeta.
Lopetin kahvin juomisen, sillä sen sisältämä kofeiini pahensj sosiaalisten tilanteiden pelkoa entisestään. Aamuisin kestää kauemmin käynnistyä, mutta pakko elää ilman kahvia, jos ei halua saada paniikkikohtausta joka päivä.
Minä olen aamukahvi/iltapäiväkahvi-ihminen. Ne ovat päivän parhaita hetkiä. En tiedä voisinko korvata niitä onnistuneesti millään muulla ja olisiko se edes tarpeen.
Aivoni? Ei. Näkisin, että vatsani sitä halajaa.
Juon aamulla kupin kohvia ja iltapäivällä kappetta. Kaffetta joskus, kaffia en juurikaan.
5-6 mukillista. Ensimmäisen juonut tänäänkin 05 kolmen tunnin unien jälkeen.
Lomareissuilla riittää 3 espressoa
Pysyn elossa vaikka en juo kahvia.
No todellakin juon kaksi kuppia peräkkäin ja kolme kertaa päivässä....vähintään.