Hitto mua hävettää. En ole vähään aikaan hävennyt näin paljon.
Mies halusi, että käydään Lidlissä ja otti mut mukaan. Ollaan ihan hyvätuloisia, joten Lidl ei todellakaan ole ykkösvaihtoehto kaupaksi, eikä olla koskaan aiemmin siellä käyty mutta nyt piti kun mies halusi nähdä, onko siellä jotain erikoisia herkkuja.
Että mua hävetti kävellä siellä mummojen ja toppatakkimammojen keskellä. Varmaan luulivat, että ollaan vielä työttömiä kun käydään keskipäivällä. Onneks kukaan tuttu ei nähnyt.
Kommentit (13)
Oikeaasti tosi tymä provo!! Tai jos ei ole niin luuletko nyt kuuluvasi johonki parempaan kansaluokkaan.
T: hyvätuloiset lidlin asiakkaan jotka ei häpeile missään kaupassa käyntiä.
Ootko mun lapsen kaverin äiti? Mä oon luullu, että lapsen kaverin perheellä on kaikki hyvin, vanhemmilla hyvät työpaikat ja keskivertoa parempi tulotaso jne. Niillä on ihan ok asunto ja vaikka nyt eivät käy ulkomailla kovin usein, niin yleensä noin kerran vuodessa kuitenkin. Oon katsonut, että heidän lapsi on ihan ok kaveri mun tytölle. Ja mitä sitten tapahtuikaan? Mä näin nää vanhemmat keskellä viikkoa keskellä päivää paikallisessa Lidlissä ostamassa pestoa ja saksalaista juustoa!! Voi olla, että kärryssä oli muutakin. Mulla sumeni niin, etten nähnyt enää selvästi.
Järkytyin tosi pahasti, en edes heti tiennyt, miten pystyisin kertomaan tämän tyttärelleni. Tein lastensuojeluilmoituksen ja pyysin lastani lopettamaan yhteydenpidon tähän perheeseen.
Laitoin opettajalle viestin, et jos vois muuttaa istumajärjestystä niin, että mun tyttö ei olis enää ton kaverin vieressä. Täytyyhän koulun taata kunnollinen oppimisympäristö!!! Pitäiskö ottaa yhteyttä koulun oppilashuoltoryhmään? Ainakin seuraavassa vanhempainillassa tää on pakko käsitellä ja pohtia, miten asia hoidetaan. Näin ei voi jatkua.
Vähänx noloa?!?!?!?
Oijoi, saako mistään kaupasta samanmoisia herkkuja kuin Lidlin paistopisteestä? Myös jogurtit on hyviä, ja moni muukin juttu, ja edullisia vieläpä.
Mutta häpiä nyt kuitenkin kun siellä kävit!! Me käydään aina kun voidaan, eikä ees älytä hävetä, toivotaan vaan että oispa meidänkin paikkakunnalla Lidl!
Mekin ollaan hyvätuloisia ja aina käyn Lidlissä ja kirppareita rakastan. Yhtään ei hävetä. Minulla ei ole mitään itsetunto- ongelmia :D
Huono..