Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pleikkari ja 40 v mies

Vierailija
17.10.2013 |

Pelaako teidän miehet tätä lasten peliä? Mun mies on joskus 3 h pelaamassa. Onko nyt ihan normaalia. Osti muka 8-v pojalleen ps3 joululahjksi ja nyt pelaa itse enemmän, kun poika.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lasten peliä? Meillä mies kyllä pelaa jonkinverran mutta lähinnä aikuisten pelejä, kuten gta:ta. Itekin pelasin edellistä gta:ta, tuota en ole

vielä pääässyt aloittamaan kun se on ollut iltaisin varattu. ite tykkään pelailla simppeleitä tasohyppelyitä, ne on enempi lasten pelejä. Ollaan 32 ja 36, pleikka on ostettu ennen lapsia ja lapset edelleen niin pieniä että heidän hereillä ollessaan ei kukaan pelaa.

Vierailija
2/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään,antaa miehen pelata. Se et rupeet asiasta nipottamaan niin se vaan ärsyyntyy suhun.

Muutenki tuolla on monia miehiä jotka pelaa vaikka viikon putkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 vuotias nainen ja pelailen ajoittain. Useita tunteja saattaa mennä kerralla. Ei ole lapsia, ihan itselleni olen tuon pleikan ostanut. En todellakaan pidä miestäsi epänormaalina. 

Vierailija
5/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että se on ehkä joku oire. Tai silleen. Pelaa NHL:ä Ihan hyvä mies muuten. Mutta kuitenkin minulle se on outoa, että noin vanha ja pelaa... Minusta ne on lasten juttuja. Jos mä rupeaisin leikkimään vaikka Barbeilla. Olisiko yhtä outoa... Koska minulla ei ollut pienenä mahdollisuutta niillä leikkiä. Nyt on.

Ap.

Vierailija
6/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi asiasta! Mä en ainakaan jaksaisi tuollaista touhua katsoa illasta toiseen, peliaika miehellekin sitten samaan tapaan kuin lapsillekin jos ei ala muuten rauhoittumaan.

Vierailija
7/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 20:59"]

Ajattelin, että se on ehkä joku oire. Tai silleen. Pelaa NHL:ä Ihan hyvä mies muuten. Mutta kuitenkin minulle se on outoa, että noin vanha ja pelaa... Minusta ne on lasten juttuja. Jos mä rupeaisin leikkimään vaikka Barbeilla. Olisiko yhtä outoa... Koska minulla ei ollut pienenä mahdollisuutta niillä leikkiä. Nyt on.

Ap.

[/quote]

No mä oon 39 ja koukussa Donkey Kongiin :-)

Vierailija
8/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

[/quote]

Aika moni aikuinen leikkii barbeilla. On ihan yleisesti hyväksyttävää keräillä nukkeja ja tuunata barbeja. Taidat olla aikaasi jäljessä, tai sitten tämä oli vaan tyhmä provo.

Vierailija
9/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 21:02"]

Ap.

[/quote]

No mä oon 39 ja koukussa Donkey Kongiin :-)

[/quote]

Anteeksi, mutta saanko udella? Miten voit olla koukussa donkey kongiin? Siihen ykköseenkö. Tai siis eihän sen peli läpi vetämiseen mene, kuin max 3h.

Vierailija
10/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän NHL mikään lasten peli ole! Luulin, että tässä on kyse josain 3-vuotiaiden tasohyppelystä. Me pelaillaan monestikin kaveriporukalla NHL:ää illanvietoissa. Ollaan 25-vuotiaita ja meillä pelailee sekä miehet että naiset :)

Vierailija
11/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 39-vuotias nainen, kahden äiti ja pelaan paljon... En näe siinä mitään erikoista, harrastus siinä missä joku muukin. Itse tykkään erittäin vaativan työn vastapainoksi ns. aivottomista räiskintäpeleistä.

Vierailija
12/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan tuo taas räiskii bäfää.. 

Aika tavallist, että aikuisena alkaa käymään noita lapsuudessa missanneita asioita läpi. yleensä lähempänä neljää kybää, kun on silloin henkisesti kasvanut jo sen verran, että tajuaa, ettei heittäytymisessä ole mitään noloa.

Vierailija
13/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se 40 v mies oli 10-15 vuotias kun ensimmäiset pelikoneet tuli ja pelikoneet on teemoiltaan ja aiheiltaan kehittyneet samassa matkassa.

Kuinka aikuisempaa on katsoa jääkiekkoa tai pelata jääkiekkoa pelikoneella? 

Ja kelle ap luulit K-18 pelien tarkoitetun, lapsille??

Se, että miehesi ei tykkää nokkahuilulla soittamisesta tai patalappujen teosta ei kai tarkoita, että nekin kuuluisi ala-asteelaisille? Tai virkkaaminen, käsityöt?

Vierailija
14/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, kuka teillä hoitaa lapset jos vanhemmat pelaavat illalla tuntikausia? Vai toinen pelaa kaiket illat ja toinen tekee kaikki hommat? Onko yhteistä perheaikaa koskaan? En ymmärrä miten tuo yhtälö toimii lapsiperheessä. Minä erosin pelaamisen takia, mies alkoi pelata lasten nukkumaanmenon jälkeen ja emme enää viettäneet aikaa yhdessä emmekä menneet yhdessä nukkumaan. Kun mies halusi seksiä, hän ei avannut konetta heti vaan kiehnäsi vieressäni, seksin jälkeen meni kuitenkin koneelle jatkamaan pelaamista. Ei ollut minun elämääni tuollainen.

Vierailija
15/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 21:37"]

Ööö, kuka teillä hoitaa lapset jos vanhemmat pelaavat illalla tuntikausia? Vai toinen pelaa kaiket illat ja toinen tekee kaikki hommat? Onko yhteistä perheaikaa koskaan? En ymmärrä miten tuo yhtälö toimii lapsiperheessä. Minä erosin pelaamisen takia, mies alkoi pelata lasten nukkumaanmenon jälkeen ja emme enää viettäneet aikaa yhdessä emmekä menneet yhdessä nukkumaan. Kun mies halusi seksiä, hän ei avannut konetta heti vaan kiehnäsi vieressäni, seksin jälkeen meni kuitenkin koneelle jatkamaan pelaamista. Ei ollut minun elämääni tuollainen.

[/quote]

Meillä ainakin illalla lapset nukkuu. Se ilta on sitä vanhempien omaa/yhteistä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan