Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisteyttääkö teidän miehen naisia

Vierailija
01.10.2013 |

hän ei tee niin minun seurassa, mutta jos vaikka autossa on mieheni kavereita, pisteyttävät suojateitä ylittäviä naisia.

Rumia ei päästetä yli, kaikki nuoret ja kauniit kyllä.

Ja sitten heillä on tosi hauskaa. Aikuisia miehiä ovat siis.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun tietääkseni. Mun miehen kaverit ovat aikuisia, eivät arvostele ihmisiä ulkonäön perusteella. Sellaisen vaikutelman mä olen ainakin saanut ja uskon sen pitävän paikkansa, koska osaavat käyttäytyä myös kunnon kännissäkin.

Vierailija
2/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ärsyttää suuresti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ÄO on alle 100, en yhtään ihmettele tuollaista käytöstä. Sellaista se elämä on kun on tyhmä, kuluttaa aikaansa tyhmiin asioihin.

Vierailija
4/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pisteytä. Ikinä en ole ainkaan moista ollut todistamassa ja vaikea olisi kuvitellakaan. Sen sijaan saatamme kyllä keskenään mutista kommentteja ohikulkijoista. "Tuolla naisella taisi olla tosi huono päivä". "Olipa komea mies". "Ketä toi muistutti?. Ihan jonku tutun näköinen?""Nätiti tissit naisella. Mäkin tahtoisin tollaset" "Hienot bootsit!""Siinä on viikarit pahantekoon menossa, ihan selvästi"

Vierailija
5/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun ap 0,5/5

Vierailija
6/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali äijä käytöstä.

Vierailija
7/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin miestäni idioottina jos tuollaista tekisi. Työkaverinsa yli 55v, naimisissa  oleva mies kuolaa avoimesti teinityttöjen perään, kuvottavaa.  Onneksi mieheni pitää aikuisista naisista...

Vierailija
8/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 09:47"]

Normaali äijä käytöstä.

[/quote]

Niimpä. Eikä eroa mitenkään naisten panisin...

Vierailija
9/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi, kiitos. On niin mukavaa tuolla liikentessä, kun herrasmiehet pysähtyvät vinkaamaan silmää...Minun mies on tosin kohtelias kaikkia naisia kohtaan.

Vierailija
10/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Itse olen tosi ystävällinen näteille.

Vierailija
11/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 09:51"]

Pitäisin miestäni idioottina jos tuollaista tekisi. Työkaverinsa yli 55v, naimisissa  oleva mies kuolaa avoimesti teinityttöjen perään, kuvottavaa.  Onneksi mieheni pitää aikuisista naisista...

[/quote]

Niinhän sä luulet :)

Vierailija
12/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ja pisteytys on nollasta ylöspäin tarkoittaen kuinka monen kaljan jälkeen voisi harrastaa seksiä kyseisen naisen kanssa. 0 on siis paras mahdollinen arvosana ja mitä vähemmän viehättävä nainen, sitä enemmän olutta tarvitaan, että kykenee seksuaaliseen kanssakäymiseen ;)

Vierailija
13/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 10:26"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 09:51"]

[/quote]

Niinhän sä luulet :)

[/quote]

Olin sanomassa samaa...Kyllä se vaan niin on arvon Rouvat, että kun mies ei ole teidän kontrollin alla mies taantuu, no en osaa edes sano mille tasolle. Monta vuotta miesten kanssa samalla hiekkalaatikolla olleena se on niin nähty...

Vierailija
14/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ei ainakaan minun tietääkseni eikä kaverinsakaan pisteytä mutta kovin ovat (nämä kaverit siis) arvostelemassa joka julkkismamman kilot ja makkarat mm. Anni Uusivirralla kuulemma on HIRVEÄT kainaloläskit yms viime viikon lopun iltasanomien kuvissa, oma mies lähinnä niille vain tuhahtelee että tyhmiä puhuvat. Miehet on juntteja, ainakin jotkut miehet, minkäs teet.

Vierailija
15/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mieheni ole niin tyhmä, että pisteyttäisi naisia. Hän sentään ymmärtää pisteittää heitä.

Vierailija
16/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, enkä moista käytöstä ole koskaan edes todistanut kuin teini-ikäisten suusta kuultuna.

Vierailija
17/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ehkä pisteytä, mutta saattaa arvostella jota kuta julkkista ulkonäön perusteella. Esim. minä pidän jostain juontajasta, mutta mies toteaa tämän olevan ruma.

Ja miehen äo on huima. Sillä ei liene mitään tekemistä asian kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi