Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ticket to heaven -haalarin valintaan apua, kiitos!

Vierailija
17.10.2013 |

Jos lapsi 98 cm hoikka tyttö, otanko Baggie North -haalarista 92 cm vai 98 cm koon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

98

Vierailija
2/5 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemusta ko. haalarin koosta? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

98

Vierailija
4/5 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin 74cm pitkälle lapselle talveksi 80cm haalarin. Taitaa olla se Baby baggie malli, en nyt ole varma. Ilmeisesti uudet haalarit eivät ole niin reiluja kuin vanhemmat. Tuo meidän on kyllä reilu mutta ei mikään järjettömän iso, luulen, että se on talvella ihan hyvä.

 

Sinuna ottaisin varmaan tuon 98cm. Periaatteessahan varmaan joltain muulta merkiltä ottaisi tuon pituiselle 104cm haalarin, joten ticketiltä sitten kokoa pienempi..? Meilläkin oli varattu Popin haalari koossa 86 mutta vaihdoin sen sitten kuitenkin tuohon ticketiin. Ovat oikeastaan samankokoiset.

Vierailija
5/5 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticketin koko 98 vastaa kokoa 104. Ostin viime keväänä alennuksesta talvihaalarin kokoa 98. Lapseni on nyt 91 cm pitkä ja haalari oli aivan liian iso. Jouduin ostamaan uuden haalarin täksi talveksi.

 

Sinuna ottaisin kokoa 98.