Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jumissa suhteessa lapsen takia

Höhh
07.09.2020 |

Miehen kanssa tunteet latistunut ja riidat lisääntyneet. Enimmäkseen ollaan vain hiljaa. Mies ei haluaisi erota, itse kyllä. Mutta en voi, mulla on 6v poika edellisestä suhteesta joka aloittaa ensi vuonna koulun. Lapsen isä ei ole kuvioissa eikä omat sukulaiset. Mulla on vuorotyö ja se on ihan mahdottomuus lapsen kannalta. Iltavuorossa lapsi on mieheni kanssa, mutta eron jälkeen ei olisi ketään. Ahdistaa tilanne että olen miehen kanssa vain jotta lapseni ei joutuisi olemaan yksin. Mitä tässä voi tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se vastaus löydy tuosta otsikosta: Olet jumissa. Oliko muuta?

Vierailija
22/24 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin lapsen biologinen isä on sluibaillut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi asialle mitään että lapsen biologinen isä on itsensä lapsesta irti "slubaillut". Ei ollut mulle kauhean kivaa tai lapselle. Ei halua olla tekemisissä ja en tiedä hänen elämästään. Tapasin nykyiseni kun lapsi oli 1v. En jaksa avata tämän eron syitä, mutta en käytä miestä hyväkseni. Totta kai mietin lasta ensisijaisesti. Olen sopimuksilla töissä, en vakituinen joten en saa mitään vapaata töistä.

24/24 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan teet kuten muutkin lasten vanhemmat, eli järjestät elämäsi niin, että arki toimii.

🇺🇦🇮🇱