solakka synnytysten jälkeenkin
Hei,
Voitteko te kaikki lihavat ja löllöt av-mammat (siis te JOILLA tämä ongelma on) kertoa tekosyynne miksi?
kuva liittyy vahvasti: http://apina.biz/109550.jpg
Kommentit (11)
Olet myöhässä kuten aina, tämä on jo vanha juttu.
on varmasti vanhajuttu, mutta kun en jouda täällä notkua päivätpitkät.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 16:21"]
[/quote]
Opettele sit etsimään ketjuja.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 16:21"]
[/quote]
No sä voit nyt sitten itse kuvitella ne vastaukset, kun ei sua kuitenkaan oikeasti kiinnosta kenenkään mielipiteet mistään.
ainakaan Maria Kang nimellä ei löytynyt yhtään ketjua.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 16:24"]
ainakaan Maria Kang nimellä ei löytynyt yhtään ketjua.
[/quote]
Let me help you: hakusanaksi laita niinkin kekseliäs ja omaperäinen kuin "tekosyy" ja lajitteluperusteeksi aika.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 16:30"]
Let me help you: hakusanaksi laita niinkin kekseliäs ja omaperäinen kuin "tekosyy" ja lajitteluperusteeksi aika.
[/quote]
Kiitos!
Miksi kaikilla niin paljon hiekkaa pillussa tästä asiasta? .. Se koira älähtää johon keppi kolahtaa? ;)
Ei mulla ole mitään tekosyitä. Ei vain huvita tehdä mitään kropan eteen. Olen tyytyväinen näinkin.
Mun tekosyy on sektion jälkeiset kivut, vauvat 8 kk. Terveydenhoitaja ei antanut lupaa vielä rehkiä kunnolla, ultraan aikaa odotellessa, että selvittävät mikä sektiossa menikään pieleen, kun ei ole kohtukaan palautunut vielä normaaliksi.
Kyllä maailma olisi tosi ihana ja onnellinen paikka, jos kaikki näyttäsivät yhtä timmiltä kuin Maria Kang. Ulkonäköhän on tärkeintä tässä elämässä, eikö?
Tää on käsitelty täällä jo! Idiootti.