Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä jouluksi Thaikkuihin lähtijöitä?

Vierailija
17.10.2013 |

Ja minne sinne? Meillä suuntana Karon ja en malttaisi enää odottaa!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi Thaimaan matkustaja ja odotan INNOLLA!!! Ihanaa. En ole yhtään jouluihminen. Synkeä vuodenaika ja ihanan pitkä loma lapsillakin, joten lähdemme aina johonkin "pakoon" piemeyttä ja kylmyyttä. 

Vierailija
2/17 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:01"]

No ihan joulua ei siellä olla, tullaan aatonaattona kotiin mutta siis Khao Lakiin suunta 8.12.! :) Aamukampaa viritellen.. :)

[/quote]

Minne lennätte? Meillä samat päivämäärät, ja lennetään bangkokin kautta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupäivänä, Samui, pikkusaaret ja Bangkok. Tytärtä katsomaan, asuu siellä nyt 5kk

Vierailija
4/17 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan joulua ei siellä olla, tullaan aatonaattona kotiin mutta siis Khao Lakiin suunta 8.12.! :) Aamukampaa viritellen.. :)

Vierailija
5/17 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt juuri pukkas matkakuume sopivasti päälle kun räntäsade alkoi. -ap

Vierailija
6/17 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme Khao Lakissa helmikuussa, suosittelen :-)

Vierailija
7/17 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:10"]

[/quote]

Khao Lak on ihana. Viime vuoden joulukuussa olimme siellä ja nyt uudestaan. :) Ihan suosikkipaikka Thaikuissa on Koh Tao, sinne vielä pitää joskus lähteä uudemman kerran.

-3-

Vierailija
8/17 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa joulua siellä, itse henkkoht haluan viettää jouluni suomessa ja mieluiten vielä omassa kotona, tehdä ja laittaa joulun koristeineen ja tuoksuineen sinne:)

Mutta laitan korvan taakse tuon mainitsemasi paikan, Khao Lak oli ihana mutta varmasti muitakin ihania paikkoja sieltä löytyy.

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:10"]

[/quote]

Khao Lak on ihana. Viime vuoden joulukuussa olimme siellä ja nyt uudestaan. :) Ihan suosikkipaikka Thaikuissa on Koh Tao, sinne vielä pitää joskus lähteä uudemman kerran.

-3-

[/quote]

Vierailija
9/17 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään Sametille.

Vierailija
10/17 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää miehistänne tiuksti kiinni, sillä huorat voivat napata ukkonne kainalostasi naimaan kanssaan. Lisäksi vinosilmät haisee pahalle, miksi ihmeessä te sinne menette..ihan alatason paikkaan...

Vierailija
11/17 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:46"]

Pitäkää miehistänne tiuksti kiinni, sillä huorat voivat napata ukkonne kainalostasi naimaan kanssaan. Lisäksi vinosilmät haisee pahalle, miksi ihmeessä te sinne menette..ihan alatason paikkaan...

[/quote]

höpö, höpö

Vierailija
12/17 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin juuri paikalliset maksulliset tekevät, se ei ole höpöhöpöä.

Vierailija
13/17 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mun mies on komea ja lähes 2m, pystyy vielä itse karistamaan ylimääräiset naiset kannoiltaan. Vaikka eipä nuo ole koskaan väkisin syliin tunkeneet... Ketään ei napata väkisin:) Jos sun ukkos on mennyt sen siliän tien niin olisko peiliin katsomisen paikka? Hmm, suomalaisetkin haisee pahalta/oudolta muiden mielestä. So?

Ihan kiva lähteä, lämmintä ja aurinkoa sekä hyvää ruokaa tiedossa:D

2

Vierailija
14/17 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 14:08"]

[/quote]

Mun mies on komea ja lähes 2m, pystyy vielä itse karistamaan ylimääräiset naiset kannoiltaan. Vaikka eipä nuo ole koskaan väkisin syliin tunkeneet... Ketään ei napata väkisin:) Jos sun ukkos on mennyt sen siliän tien niin olisko peiliin katsomisen paikka? Hmm, suomalaisetkin haisee pahalta/oudolta muiden mielestä. So?

2

[/quote]

Komppi tälle!

Kyllä se suomalainenkin vosu voi miehesi "viedä", jos mies antaa viedä. Mun komea mies kyllä varmasti kelpaisi monelle suomalaisellekin, thaimaalaisista puhumattakaan, mutta eipä hänellä ole vielä tämän 17v yhteisen taipaleen aikana haluja ollut muita lähteä kokeilemaan ja jos nyt meidän joululoman aikana se halu iskee niin antaa palaa!! =)

-ap

Vierailija
15/17 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

2

[/quote]

Komppi tälle!

Kyllä se suomalainenkin vosu voi miehesi "viedä", jos mies antaa viedä. Mun komea mies kyllä varmasti kelpaisi monelle suomalaisellekin, thaimaalaisista puhumattakaan, mutta eipä hänellä ole vielä tämän 17v yhteisen taipaleen aikana haluja ollut muita lähteä kokeilemaan ja jos nyt meidän joululoman aikana se halu iskee niin antaa palaa!! =)

-ap

Vierailija
16/17 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oon kade. jouluksi en Thaikkuihin haluaisi, memen mielummin lappiin, mutta helmikuussa olis ihana lähteä! Meillä ei nuoriso halua lähteä, enkä vielä voi heitä kotiinkaan jättää :-( Ihanaa matkaa kaikille!!

Vierailija
17/17 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 19:06"]

[/quote]

2

[/quote]

Komppi tälle!

-ap

[/quote]

Samoin - meilläkin 17 vuotta yhdessä takana, mies matkustaa paljon itsekseenkin (työn puolesta, asiakkaiden kanssa jne). Tuskin nyt perhelomalla lähtisi vieraan matkaan:D