Botoxista...
eikö ole vähän turhauttavaa maksaa sellaisesta hoidosta satoja euroja kerta ja kesto on muutaman kuukauden?
Olen itsekin tuskaillut ryppyjeni kanssa mutta en ole raaskinut edes harkita mitään botoxia...muutenkin pelottais että lopputulos on luonnoton ilme naamalla.Turvonnut vaikutelma...kaipaan nyt käyttäjien mielipiteitä että kannattaako todella.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 12:38"]
Minä käyn ottamassa puolen vuoden välein, käyn ihotautilääkärillä joka osaa hommansa. Oikein annosteltuna se ei estä lihaksen liikuttamista, eikä se kyllä turvota (?) millään tavalla. Otsan /silmäkulmien rypyt katoavat mutta otsa liikkuu kyllä.
[/quote]
Mitä maksais jos ottaisin silmäkulmiin ja silmien välissä oleviin ryppyihin osaatko sanoa? Ja miten kauan kestää teho?
ap
Säännollisesti käytettynä Botox heikentää ryppyjä aiheuttavien lihasten toimintaa pysyvästi, joten sitä ei tarvitse ottaa yhtä usein. Itse aloitin 4 kk välein otettavilla pistoksissa, nykyään tuloksen ylläpitoon riittää 1-2 krt vuodessa. Käyn todella taitavalla plastiikkakirurgilla Helsingissä pistoksissa, millekään virolaiselle hoitajalle tms. kosmetologille en menisi.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 12:42"]
Säännollisesti käytettynä Botox heikentää ryppyjä aiheuttavien lihasten toimintaa pysyvästi, joten sitä ei tarvitse ottaa yhtä usein. Itse aloitin 4 kk välein otettavilla pistoksissa, nykyään tuloksen ylläpitoon riittää 1-2 krt vuodessa. Käyn todella taitavalla plastiikkakirurgilla Helsingissä pistoksissa, millekään virolaiselle hoitajalle tms. kosmetologille en menisi.
[/quote]
Kertoisko joku vähän hinnasta eli mitä maksatte hoidoista ja miten paljon tehdään?
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 12:39"]
Minä käyn ottamassa puolen vuoden välein, käyn ihotautilääkärillä joka osaa hommansa. Oikein annosteltuna se ei estä lihaksen liikuttamista, eikä se kyllä turvota (?) millään tavalla. Otsan /silmäkulmien rypyt katoavat mutta otsa liikkuu kyllä.
[/quote]
Mitä maksais jos ottaisin silmäkulmiin ja silmien välissä oleviin ryppyihin osaatko sanoa? Ja miten kauan kestää teho?
ap
[/quote]
No mulla on se puoli vuotta sellainen aika että rypyt alkaa palailla. Otan itse aina otsan vaakaryppyihin, kulmien "kohotuksen" ja silmän ulkokulman rypyt, hinta on näille ollut vajaat 500€. Hinnat vaihtelee ja sekin vaihteelee kuinka monta aluetta haluaa käsitellä. En siis osaa suoraan snaoa mitä nuo sinulle maksaisivat.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 12:39"]
[/quote]
ap
[/quote]
No mulla on se puoli vuotta sellainen aika että rypyt alkaa palailla. Otan itse aina otsan vaakaryppyihin, kulmien "kohotuksen" ja silmän ulkokulman rypyt, hinta on näille ollut vajaat 500€. Hinnat vaihtelee ja sekin vaihteelee kuinka monta aluetta haluaa käsitellä. En siis osaa suoraan snaoa mitä nuo sinulle maksaisivat.
[/quote]
Ok mulla saattais maksaa vähän vähemmän kun ajattelin käsitellä vaan ne silmäkulmat ja silmien välin mutta enpäs tiedä sitten...
ap
Mikset ota ap jotain kestävämpää täyteainetta? Minä otin jossain vaiheessa botoxia mutta se kesti minulla vain muutaman kuukauden. Lisäksi tuli vastaan eettinen ongelma: en hyväksy sitä että botoxia valmistettaessa JOKAINEN erä testataan eläinkokein joissa eläimet tapetaan sillä myrkyllä (voisin hyväksyä testauksen kehitysvaiheessa, mutta en jatkuvaa, varsinkaan kosmeettista hoitoa varten olevaan aineeseen).
Nyt olen vuosi sitten ottanut Ellanse-merkkistä täyteainetta ja tulos ei ole vielä muuttunut miksikään :) Voi kestää jopa 4 vuotta tämä.
Minulla maksaa annos botoxia puolen vuoden välein n. 350 euroa, käyn Bulevardin klinikalla Helsingissä.
silmien välinen ryppy n. 350 euroa, ens kerralla aion kysyä noista pidempikestoisista täyteaineista
Botox ei ole täyteaine. Siinä missä täyteaine täyttää "oiretta" eli ryppyä, botox hoitaa oireen eli rypyn syytä, eli lamaa ryppyjä aiheuttavia lihaksia. Täyteaineiden ja botoxin toimintamekanismi ovat siis erilaisia.
Jos on aika nuori ihminen ilman syviä juonteita, botox riittää. Vanhemmalle ja ryppyisemmälle tarvitaan sekä botoxia että täyteaineita. Pelkät täyteaineet eivät auta, ne eivät kohota kasvoja niinkuin botox tekee, eivätkä vaikuta ryppyjen SYNTYMEKANISMIIN eli lihaskurtistukseen ja gravitaatioon.
botox ei turvota. eikä kannata ehkä katsoa jotain juorulehtien kuvia julkkisnaisista joilla on mennyt nuo hommat liian pitkälle... me kaikki varmasti joka päivä tapaamme tai näemme naisia (tai miehiä!) joilla on botoxia naamassa mutta kun se on oikein tehty eikä liikaa niin ei siitä naama mihinkään jäädy... ei kukaan ikinä arvannut että mulla oli botoxia kun kävin pari kertaa. päin vastoin, kun kerroin niin tuttvata ym oli tosi yllättyneitä ja yrittävät sitten nähdä sitä vaikutusta. itse en myöskään ole ystävästäni joka botoxissa kävi niin asiaa arvannut, vaan hän kertoi. lähtisin siitä että js sen huomaa niin se on huonosti tehty... sama kuin huulten täytössä jne.
lisäksi, täyteaine sopii ryppyihin, mutta mä esim. kävin botoxissa kohottaakseni riippuvia kulmiani. sitä ei mikään muu aine tee, enkä kauneusleikkaukseen vielä halua kun olen nuori.